78.Bölüm

63 6 36
                                    

Fatma Turgut -Bir Varmış Bir Yokmuş

iyi okumalar...


(iyi mi sence okumalar,demeyin.Öptüm.)

📻

"...doğrusu isanlar bazen kendilerini yanlız hisseder,insanları alıştıkları yanlızlıktan koparmamak lazım.Beni bir günü unutacaksan,diyor Oğuz Atay.Bir günü bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlık alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride kalan bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim. Bir kere çavuş gördükten sonra bir daha amelelik yapamayan zavallı köylüye dönerim. Beni uyandır."

Arkadan çalan şarkı kısılarak sustuğunda önümdeki kitabı kapattım.Arada birkaç satır da olsa okuyordum böyle.Bu alışkanlığı bana Tutku kazandırmıştı,stüdyoyu bastığı zamanlarda yayına karışarak konuşur,ezberden birkaç satır bir şeyler okur giderdi.

"Yalnızlığa alışmış birini tekrar yalnız bırakacaksanız yanlızlığa alışkanlığını bozmayın..Çatı Katı yarın yine aynı saatte sizlerle olacak.Hoş kalın,hoşçakalın.."

Tekerlekli sandalyemle masadan uzaklaşarak geriledim.Ellerimi havaya doğru uzatarak gerindiğimde kulaklığı çoktan boynuma indirmiş,ağzım yırtılırcasına esniyordum.Dün yaşananlar aklıma geldikçe onları beynimdeki hatırlanmayacaklar klasörüne atmaya çalışıyordum.Pişmandım çünkü,öpüşüne neden karşılık vermiştim ki?

Aşıksın.

Aptalsın.

Ellerimi gözlerimin üzerine bastırarak kafamı arkaya doğru attım,saçımı başımı yolasım geliyordu.Ne cürretle tekrar hayatıma giriyordu?

Gözlerimi açtığımda gözüme çarpan ilk şey masamda duran fotoğraf oldu.

Gözlerimi açtığımda gözüme çarpan ilk şey masamda duran fotoğraf oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(temsili)

Tutku'nun kollarını boynuma doladığı fotoğrafı görmek içimdeki alevi harladı.Belkide bunun içindi,belki de Tutku'nun kanı yerde kalmasın diyeydi?

"Saçmalama Sina,saçmaladın iyice.Deliriyorsun." Söylene söylene stüdyodan çıktığımda beni karşılayan Ethan'dı."Yine mükemmel bir programdı,tebrikler."

Gülümsedim,yapabildiğim sadece buydu çünkü.Daha birkaç gün öncesinde Ethan'a yazık olmaması için elimden geleni yapacağımı söylemiştim ama yapamıyordum.İçimden gelmiyordu.

Bu hayatta benim kardeşime yazık etmişlerdi,Ethan çok muydu?

"Seni eve bırakmamı ister misin?"

Radyoda Aşk (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin