Gözlerimi kapatarak derin bir nefes aldım.
"Sakin ol,her şey çok güzel olacak."
"Sana demesi kolay,sen Korhan Bademci'sin."
Bir gülüş duyduğumda hayran olduğum o sırıtmayı görebilmek için açtım gözlerimi.O kadar güzel gülüyordu ki,insanın içine sıcak bir şeyler akıyordu.Kendimi gülüşüne hapsetmek istiyordum,bir ömür yaşardım onda.
Yutkunduğumda parmağım tekrar düğmeye gitti.
"Herkese yeniden merhabalar!Küçük bir aradan sonra tekrar sizlerleyim.Bilin bakalım yanımda kim var?Evet,hepiniz doğru bildiniz,süpriz konuğumuz.Peki kim bu konuk?Bakalım sesinden tanıyabilecek misiniz?"
Korhan'a konuşabilirsin şeklinde bir işaret yaptım.
"Merhabalar,"dedi o her zaman kullandığı resmi ses tonuyla.
Parçalarımı şuradan toplayın olur mu?
Ne zamandır sevişmiyorduk ya biz?Kendine gel Sina,çalmasın beyninde şarkılar falan.
Bozdu bu avukat beni,evet evet kesinlikle bozdu.Kendine benzetti iyice.
"Sesimden tanır mısınız bilemiyorum,genellikle tanımazlar."
Yalanında bu kadarı,seni tanımayan ölsün be yiğidim.
"Evet,tahminleri alalım.Süpriz konuğumuz kim,tanıyabildiniz mi?"
Hassiktir ben doğru mu duydum?
Bu sesi tanımayan ölsün ölsün
Ben tanımadım kim ya
Hayır şöyle bir sıkıntı var sesi tanıyorum ama kim olduğunu bulamıyorum
Sina ben sevgilin olsam bu adam yanında diye kapıda beklerdim.Her an her şey olabilir
Adamın sesinden karizma akıyor
Bikinisinde atsrononi çalar mısınn??
Ay Korhan Bademciii
Tanımayan kalmış mı canım?Babaannemin bile aşkı o adam.
Her şey tamam da Korhan Bademci ve Çatı Katı ne alaka?Adam şarkıcı değil ki?
Holding piyasasında turunamayınca drill şarkı mı yapacakmış,anlamadım?
Sina,Korhan ne alakaaa???
Aramız düzeldi imajı mı bu??
Sinaaaa,oğuzhan koç çalar mısınnn????
İlk defa söylüyorum nolur sen hiç konuşma hep o konuşsun tamam mı aşkım?Hiç susmasın.
Bir ekranda kayıp giden yazılara birde Korhan'a baktım.Ülkenin libidosunu bu adam taşıyordu.Sevinmenin yanısıra kanımda dolaşan kıskançlık duygusunu yenmekle uğraştım.Tutku haklıydı,Korhan Bademci'nin burada ne işi vardı ki?
Aptal Sina.
"Konuşmayacak mısın?"
"Bilemedim,sen devam et istersen çünkü benim papuç damdan el sallıyor şuan."Kendimi sandalyede kaydırarak kafamı geriye doğru attım."Programımı aldın,sunuculuğumdan ne istedin be adam?Yoksa sen kendine başka pozisyon bul derken yerime mi geçmeyi planlıyordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Teen Fiction"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...