0562***
Ben sana kendine uygun bir pozisyon bul,yerleş dedim.Kendini kovdur mu dedim?
Korhan bey,nazik teklifiniz için yeniden teşekkürler ama sağolun almayayım ben.
İstediğin şeyin olması imkansız.
Programın bir daha başlamayacak.
İnat etmek ve sektörden silinmek yerine geç bir bölüme çalış işte.
Eminim muhabirlikde sunuculuk kadar seveceğin bir alandır.
Siz her önünüze gelen çalışanın iş bulması konusunda bu kadar ilgili misiniz?
Halkı doldurup doldurup markamın üzerine salan her çömezin ileride iyi bir yerlere gelmesi konusunda ilgiliyimdir.
Her çalışanım benim için değerlidir.
Kendi ağzınızla da söylediğiniz gibi 'halkı doldurup doldurup markanızın üzerine salan'
Acaba siz halkı doldurup doldurup üzerinize salan her çalışanınızla ilgili olabilir misiniz zira iş medyaya yansımasaydı adımı bile bilmeyecektiniz?
Sana hiç şansını çok zorladığını söyleyen oldu mu?
Oldu Korhan Bey,hatta susmam gerektiğini de söyleyenler oldu ama ben susmamayı tercih ediyorum.
Sesin kısıldıktan sonra ne yapacaksın?
Anlamadım?
Sesim kısılana kadar bağırırım demiştin,sesin kısıldıktan sonra ne yapacaksın?
Bunu bir tehtit olarak mı algılamalıyım yoksa düzgünce cevap mı vermeliyim gerçekten bilemedim Korhan Bey.
Eğer bağırmaya devam edersen sesini keseriz gibi bir anlam çıkartmam gerekmiyorsa onu da o zaman düşünürüz demek isterim.
Zeki olmak ve olmamak arasında çok ince bir çizgi vardır biliyor musun,incecik.
Zekanın azı gerizekalı olur fazlasıysa deli.
Ayarı kaçırmamak lazım.
Haklısınız,ayar kaçmasın.
Korhan Bey,acaba bir şey sorabilir miyim?
Tabiki.
Çok saçma biliyorum ama mazur görün lütfen.
Şirket içi ilişkiler umurunuzda olmaz diye düşünüyorum,sonuçta çalışanlarınızın özel hayatı.
Peki neden Selçuk Bey ve Aslı Hanım'ın ilişkisini bana söylediniz?
yani evet bana inandığınızı,programımın torpille yükselmediğini belirtmek için ama sanki başka bir şey de vardı.
Ağzını arıyordum.
Buldunuz mu bari bir şeyler?
Buldum.
Peki,teşekkürler.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Teen Fiction"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...