Yeni bir kurgu,yeni bir macera ile karşınızdayım..
(Yine oldu mu sana oscar konuşması..)PARMAK İZLERİ!
Efes adında bir barmen ve kardeşi öldürülmüş Harvey adında bir dedektifin hayallere durgunluk verecek maceraları..
(Böylede fantastik kitap gibi oldu..Çocuğumun adı aslında Cesur Harvey..böyle isim mi olur demeyin,oluyormuş..Annesi Fransız babası Türk diye oldu bu hep..)Yok anacım ben konuşamıyorum,sizi direkt Parmak İzleri isimli kitabıma alayım..
Parmak İzleri'nden alıntı:
"Senin yaptığın işe sıçayım!"diye bağırdım."Senin yaptığın işin amına koyayım ben!"Kanlı ellerini saçlarına daldırmış,oturduğu yerde ileri geri sallanan kadına doğru baktım."Bağırma bana!" diye bağırdı benim gibi.Şokta olduğunu biliyordum ama bağırmaktan başka bir şey yapamazmışım gibi geliyordu.
Bembeyaz teni ağlamaktan kızarmış,gözleri kan çanağına dönmüştü.
Kan.
Etraftaki yoğun kan kokusu duyulmayacak gibi değildi.Tüm evi sardığına yemin edebilirdim.
Beyaz elbisesinin üzerindeki lekelere baktım.Kolundan yayılan bir kısım zaten kurumuş olan lekelerle karışıyordu.Hızla yanına çöktüğümde kolunu tutmak istedim."Bu...Bu senden mi geliyor?" Kolunu öyle hızlı çekti ki yakalayamadım.
Burada değil gibiydi,sanki bedeni buradaydı,beni görüyordu ama anlayamıyordu."Vuslat,duyuyor musun beni?"
"Ben...Ben böyle olsun istemedim...Ben...Ben yapmadım!"
Omuzumun üzerinden arkada yerde kendi kanının içinde kalan adama baktım.
"Tamam,"dedim Vuslat'a geri dönerek."Tamam,sakin ol.Halledeceğiz tamam mı?Halledeceğiz.Önce sakin olalım."
"Tutuklanacağız,"dediğinde gözlerime değil arkadaki adama bakıyordu.Derin bir nefes aldım.Sakin olmaya çalışıyordum ama kanımdaki adrenalin o kadar yükselmişti ki duramıyordum.Omuzlarından tutarak dikkatini kendi üzerime çekmeye çalıştım."Düşün,benden başka birini aradın mı?Hatırla,başka biri var mıydı yanınızda?Vuslat,hatırla."
"Bilmiyorum!Her şey silinmiş gibi!Haplanmıştık zaten,hiçbir şey bilmiyorum!"
"Vuslat,iyi düşün!Benden başka birini aradın mı?"Anlaması ve idrak edebilmesi için tek tek sordum.Derin derin alıp verdiği nefesler kesilir gibi olduğunda dudakları aralandı."Ben sa-"
Lafını bölen kapı ziliydi."Sikeyim."
Gözleri korkuyla kapıya doğru dönerken parmakları bileklerimi yakaladı."Hayatımız bitti,daha da batacağız.Deport olacağız!Dönemem,oraya dönemem!"
Ellerimi yanaklarına yasladım."Bak,sakin ol."Aklım kapıdayken hızlı olmaya çalışıyordum.
"Kapıyı açacağım ve sen burada sesini çıkartmadan oturacaksın tamam mı?Sadece oturacaksın ve ben hemen geleceğim.."Parmaklarım yavaşça teninde hareket etti."Vuslat,sen yapmadın...Bunu sen yapmadın tamam mı?Ben yaptım.""H-Hayır!"
"Vuslat!Bunu ben yaptım tamam mı?Unut,ne hatırlıyorsan onu unut!Bu adamı ben bu hale getirdim,onu ben öldürdüm.Sen sadece gördün tamam mı?Bir şey olursa bana olacak,sana değil..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Teen Fiction"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...