MERHABALAAR!
Uzun zamandır olmadığımızı biliyorum,özür diliyorum.
Önceleri ben yoktum zaten sonralarında da Wattpad kapandı.Ancak kendimi toparlayıp buraya dönebildim.
Yokluğumuzda ailemize katılan o kadar çok kişi oldu ki,hepsine buradan kocaman öpücükler yolluyor ve hoşgeldiniz demek istiyorum.
Daha fazla uzatmadan sizi bölümle başbaşa bırakayım.Öpüldünüz..
"Sunum,sunum,sunum.Allah allah kime?"Elimdeki tepsiyi salladım ama tatlıların düşmemesi için dua ediyordum içimden."Karabibere."
"Karabiberim,vur kadehlere hadi içelim!"
Tepsiyi masaya bıraktığımda Tutku masaya doğru eğildi ve öğürme sesleri çıkardı."Gerçekten duydum mu ben bunu?Rüya mı bu?Avukatla o kadar takılmayacaktın.Resmen seni kendine dönüştürdü."
Durup yaptığım hareketlere bir baktım."Sanırım haklısın."
"Direkt ona dönüştün,utanmasan kocam da kocam diye yapışacaksın adama."Eliyle Korhan'ı gösterdi.Biz kavga ederken Korhan sırıtıyordu."Az önce sunum sunum sunun diye girdin,yemin ederim kusacağım şimdi."
"Sen ne anlarsın ya aşktan." Söylediğim anda pişman oldum.Dişlerimi dudaklarıma geçirdiysem de sözlerimi geri alamazdım.Tutku aşkın ne olduğunu bilmiyorsa bile Berna biliyordu.
Çok iyi biliyordu.
Biri bana söyleseydi çok kırılırdım,kendimi bir kutuya koyarak gömmek istedim ama bu mümkün değildi.Ortamda bir sessizlik olduğunda Tutku güldü,kırıldığını belli etmeyeceğini biliyordum."Ne sıktın kendini iki dakikada ya,boşver söyledin gitti.Yalan mı?Değil.Ne bileyim ben aşkı,haklısın."
Birden odamın kapısı açıldı."Bu bir baskındır,eller havaya!Soyunmuşlar giyinsin!"
"Annee,ıyy!"
Teyzem elinde oklavayla kapıda duruyordu.Soyunmuşlar giyinsin mi?Teyze..
"Hadi bunlar neyse,"dedi Tutku bizi göstererek."Bende buradayım ya,ne iğrenç bir şey oldu bu?Lütfen lafını geri al."
"Senin için söylemedim zaten,bu iki zat-ı muhterem için söyledim.Kaçtınız odaya,fuhuş mu yapıyorsunuz?Vallahi polisi ararım!"Oklavanın ucuyla Korhan'ı gösterdi."Aha,bu dağ kaçkını tipli adamı da pedofiliden tutuklarlar."
Pedofili?
"Yirmi altı yaşındayım ben,nasıl Korham'ı pedofiliden tutuklayabilirler?"
Bana bakmadı bile,hala Korhan'a bakıyordu."Sen sus,ben Bademci'yle konuşuyorum.""Bazen kim olduğumu unutuyorsunuz,Mehveş Hanım." diyen Korhan'a döndüm.İşler kızışıyordu,teyzem bu lafın altında kalacak biri değildi."Sen beni tehtit mi ediyorsun?Daha iki saat önce denetimli serbestlik verdim ben sana.Senin adında,paranda sökmez bana,ben çocuklarımı korumak için her şeyi yapar,herkesi yıkıp geçerim.O yüzden sus.Bademciymiş,hıh!"
Neden gereksiz yükselmiştik şuan?Ortam iki dakikada bozulmuş,şakalaşma savaşa dönmüştü.Teyzem Korhan'a sinirli sinirli bakmayı bırakarak bana doğru döndü."Ne m'oblige pas à mettre une caméra dans la pièce.(beni odaya kamera koymak zorunda bırakma.)"
Kapıya doğru gerileyip açık kapıdan çıkacaktı ki bana doğru döndü."je te surveille!(gözüm üstünde!)"
Tutku kıkır kıkır güldüğünde yaşananlardan aldığı zevki gizleme gereği duymuyordu.Korhan'ın teyzemi anlamaması ayrı teyzemin Korhan'a bağırması ayrı hoşuna gidiyordu.
Teyzem odadan çıktığında hemen Korhan'ın yanına giderek oturdum."Yumuşayacak,merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Novela Juvenil"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...