22.Bölüm

240 26 74
                                    

Ben Sina.

Evet,adım Sina ve hayır ölmedim.

"Manyak mısın sen?!"

Yolun ortasında durmuş gülen Deniz'e bağırıyordum.Öleceğiz sanmıştım ve bu manyak gülüyordu.

"Gülme!Öleceğiz sandım,gülme bak çok fena yaparım!"Motoru o kadar vahşice kullanıyordu ki motordan kendimi yere bıraksam olası bir kaza sonucu alacağım yaradan daha azını alırdım.Sigarasını yere attığında ezerek söndürdü ve yasladığım banka yaklaştı.Ellerini iki yanıma koyup üzerime eğildiğinde bunu daha önce yaşamış gibi hissettim ama yaşamamıştım."Ölebilirdik.."

"Ölmediğimize göre sorun yok."

Zaten turuncu bir portakala benziyordum korktuğumda yüzümde kızardığı için yaşım beşe kadar düşüyordu.Deniz'den yayılan buram buram tütün kokusunu solumak dikkatimi dağıtıyordu.Bir şey söylemek için dudaklarımı araladım ama cebimde titreyen telefon buna engel oldu.Eğer arayan yine Korhan Bademci'yse bu sefer açacak,ağzıma gelen bütün küfürleri saydıktan sonra kapatacaktım.

Cebimden çıkardığım telefona baktım,teyzem arıyordu."Bunu açmam lazım." Deniz bir kolunu çekerek ördüğü etten kafesi açarak beni serbest bıraktı.
Teyzeme nerede olduğumu ve eve ne zaman döneceğimi söyleyerek telefonu kapattım.

"Sina,"dedi Deniz."Siktir et hakları,gel Çatı Katı'nı Radda'da yayınlayalım."

Radda..

R&S'ın en büyük rakibi olan Radda..

"Ama Radda s-Hassiktir Radda senin mi?"

📻

Korhan Bademci

Sina.

konuşmamız gerekiyor.

aç şu telefonu!

Sina!

çok önemli bir konu hakkında konuşmalıyız.

Telefonu aç!

Sina olduğun yeri söyle Furkan alsın seni.

Sina bu çok önemli bir mevzu .

hayat memat meselesi..

Sina!

Sina şu telefonu açmazsan seni gördüğüm ilk aç çok kötü şeyler olacak!

SİNAAA!

Sina aç şu telefonu!

önemli diyorum!

Sina.

Sina, iyi misin?
(05.24)

Korhan Bey?
(10.33)

Sina.

Neden açmıyorsun telefonlarımı?

İyi misin?

Çok önemli bir mevzu olduğunu söyledim.

Sina bu gerçekten önemli bir mevzu.

Radyoda Aşk (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin