59.Bölüm

70 10 35
                                    

B.Tutku Eroğlu

Saniyeler önce dağıttığım salonun ortasında oturuyordum şimdi.Gözlerimden akan yaşlar görüşümü bulanıklaştırıyordu.

"Yok abi,"dediğini duydum Arhan'ın."Yaklaştırmıyor yanına.Tamam abi,bekliyoruz."

"Yardım edeyim mi?"

Gözlerimi kapattım,titreyen ellerimi kalçamla yer arasına sakladım.Sanki ben görmesem onlar titremeyecekti.
Nasıl olduğunu,burayı nasıl böyle dağıttığımı bilmiyordum.

Avucumun içinde tuttuğum çubuk,fazla sıkmaktan elime batıyordu ama umursamadım.

"Berna.."

"Getirecekleri seni toplamaz.Hem Mehveş'de anlamaz."

Aldığım derin nefesler yetmiyordu.

"İnatlaşma,en fazla beş dakika sonra yerde titreyeceksin."

Sakin ol Tutku.

Sakin ol.

Aklıma gelen şeyle panik yaparak kalktım oturduğum yerden.

"Yenge dur!Cam kırıkları var orada basacaksınız şimdi!"

Arhan iki haftadır benimle buradaydı,krizlerimin hepsini biliyor,Gökhan olmadığında yanımda oluyordu ama bugün yetişememiş olmalıydı.

İtiraf etmek gerekirse Gökhan evde olmadığında bazen idare edebilmek adına kullanıyordum ama artık olmazdı.

Arhan'ın bağırışıyla kendime geldiğimde  durarak Arhan'a baktım."Gökhan ne zaman gelecekmiş?"

"Yoldaymış,hemen geliyor."

"Bana telefonunu verir misin?"

"Tabi yenge,ama önce alayım mı sizi ordan?"

Etrafıma bakındığımda farkettim ki çıplak ayaklarımın etrafı irili ufaklı camlarla doluydu.Tek kelime etmeden başımı salladığımda hızla,ayakkabısı olduğundan camlara rahatlıkla basarak yanıma geldi."Dokunabilir miyim size yenge?Kucağıma alacağım."

Yeniden kafamı salladığımda bir elini bacaklarımın altına diğerinide belime sardı.Elim kucağıma düştüğünde bakışlarım da elimi takip etti.Avucumu hala sıkıyordum,sanki bırakırsam düşecekti.Kucağında ben varken birkaç adım attı ve güvenli bulduğu ilk yere indirdi beni."Burayı toplatacağım,siz o sırada bahçede olmak ister misiniz yoksa abim gelene kadar bekleyecek misiniz?"

Cevap vereceğim sırada bahçede bir gürültü koptu.Eli beline giden Arhan hızla beni arkasına alarak bahçeye baktı."Bahçe kapısını kilitleyin ve bodruma inin."

Şok olmuş gibi olduğum yerde dikilirken  "Yenge,"dedi tekrardan."Bodruma inin."

Bodruma inermiş gibi yapıp Arhan çıktığı ilk an peşinden gidecektim,öyle de yaptım.Arhan çıktığı ilk an indiğim iki basamağı geri çıkarak bahçeye çıktım.

Çıkar çıkmaz olduğum yere,duvarın beni göstermeyeceği kısıma sinmek zorunda kaldım.Sina'nın sesi geliyordu,buradaydı.

"Ya alt tarafı Gökhan Bey'in attığı listeyi toplayıp çıkacağım.Ne abarttın!"

"Size söylüyorum,biz toplatalım size getirelim Sina Bey.Eve giremezsiniz."

Ne olduğunu görmüyordum ama Sina'nın elini alnına attığına emindim.Sinirlendiğinde ve bunaldığında hep bunu yapardı.

Duyamadığım bir şeyler olduğunda Sina "Oo,meşhur Arhan sensin demek."diye bağırdı.

Meşhur Arhan?

Radyoda Aşk (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin