📻

142 7 44
                                    

(Tutku-Gökhan bölümüdür,iyi okumalar)

🪩

Fransa.

Daha önce geldiğimde çocuktum,şimdiyse bir kadınım.

Annemle ilk Fransa'ya geldiğimizde ben bebekmişim,onu hatırlamıyorum;ortaokuldayken de gelmişiz bir kez,bunu da hatırlamıyorum.Hanımeller'den çıktığımda gelmiştik,işte bunu hatırlıyordum.

"Fransa'ya gelmek falan istememiştim."

"Değişiklik olacak annecim,hem gezeriz ve sana İstanbul için yeni bir dolap yaparız ne dersin?"

"İstanbul'a taşınmak konusunda kararlı mısın yani?"

"Tutku,orası sana iyi gelmiyor.İstanbul yeni bir başlangıç olacak."

Ayağımdaki topukluların zemine vurmasıyla çıkan ses koridorda yankılanırken keyfimi hiç bozmadan,aheste ahetse yürümeye devam ettim.

Ayağımdaki topukluların zemine vurmasıyla çıkan ses koridorda yankılanırken keyfimi hiç bozmadan,aheste ahetse yürümeye devam ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Görenin dönüp bir daha bakmasına o kadar alışıktım ki bu artık görmezden geldiğim bir şeydi.

Adım attıkça açılan yırtmacım tüm bacağımı gözler önüne sererken sırtım zaten açıktı.

Korhanları almam gereken kapının önüne geldiğimde Furkan bana gülümsedi.Furkan'a ısınamıyordum çünkü bana R&S'daki geri zekalı Furkan'ı hatırlatıyordu.

"Şuan girmeseniz daha iyi."dediğinde durmadım ve araladığı kapıdan girdim.

Korhan önündeki adamın yanağını tamamen masaya yaslamış,şakağına da silahının namlusunu dayamıştı.
Birkaç adım daha atarak kolumu Gökhan Yadırgan'ın omuzuna dayadım.Aslında amacım kolumu omuzuna atmaktı ama oldukça uzun olduğundan sadece dayanabildim.
Dudaklarımın arasından kaçan ıslıkla Korhan ettiği küfürleri yarıda bırakarak bana döndü.

"Sizi de yalnız bırakmaya gelmiyor canım.Yine ne oldu?" dedim bıkkın bir şekilde.Korhan çenesiyle Charles'ı göstererek sinirle "Sikik sikik konuşuyor,yakasındaki böceği sokacağım ona o olacak."

"Lütfen ben burada değilken yap,yoksa kusacağım.O toplantıdan sonra hala bir şey yemedim." Korhan gerçekten korkunç bir adamdı ve ben kuzenimi bu adama veriyordum,akıl alır gibi değildi.

Gökhan Yadırgan "Çıkmak istemeyen sendin."dediğinde gözlerimi devirdim.
Hiçbir şey olmamış gibi yapıyorduk ama o bu konuda fazla iyiydi ve götlük yapıp duruyordu.

Aylardır yan yanaydık ve gereksiz şekilde yaptığı aşk itirafından sonra eski haline dönmesi hiçte zor olmamıştı.

Gökhan'dan uzaklaşarak Korhan'a doğru ilerledim."Biraz daha oyalanırsanız lansmana geç kalacağız." Charles'ı Korhan'ın elinden alarak kaldırdım ve yakalarını düzelttim."Ne anlaşmıştık?"
Onunla anlaşmıştık ve bir şeyler yapması gerekiyordu,anlaşılan yapmamıştı.

Radyoda Aşk (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin