"Ne kadar kolay konuşuyorsun?O gün denizdeyken demedim mi sana söyleyemem diye?"dediğinde bu sefer oflayan karşı taraftı."Adam eski sevgilin Derya,düşmanın değil ki.Git söyle,ne diyebilir?Bildiğim kadarıyla şuan bir sevgilisi yok.Hayır zorla birlikte olup hamile kalmamışsın ki?Gidip diyeceksin ki Korhan ben hamileyim."
"Diyemem Hilal,nasıl diyeyim?Korhan'ın bir sevgilisi var."
"Ne?"diye bir çığlık yükseldi."Artık kesinlikle söylemelisin Derya,ortada aldatılan biri var!"
Devamını duymadım,duyamadım ya da.Bir kısımda takılı kalmıştı zihnim.
Kulaklarım uğuldadığında gözlerimi sıkıca kapattım.Kulağımın dibinden bir mermi geçmiş gibi hissediyordum,öyle bir uğuldama vardı bende.Pantolonumun sıkmaktan buruşmuş kenarlarını bıraktım.Derya hamileydi,bu tamamdı.Hayır değildi.
Çok karışıktım,o kadar karışıktım ki kusacaktım.Kendimi tuvalete zor attım,o kapının önünde daha fazla duramazdım.
Derya hamileydi.
Korhan'dan mı?Belki başkasından?
Eski sevgilisi Korhan?
Korhan Bademci.
Oyun?Geldiğini görmedi.
Aynadaki yansımamla göz göze geldim,avuç içlerimi soğuk mermere yasladığımda lavaboya doğru eğildim.Delirecektim.
Korhan yapmaz diyebiliyordum ama zihnimdeki ya yaptıysa şüphesini durduramıyordum.Yüzüme su çarparak kendine gelme fikri aklıma yattı,yüzüme su çarptığımdaysa bir işe yaramamış olduğu gerçeğiyle yüzleştim.
Kendime gelebilmek adına aynaya baktığımda gördüğüm şey bendim ama duyduklarımın gerçek olmadığına emindim,kulaklarımda sürekli aynı diyaloglar dönüyordu.
Derya,Korhan'dan hamile miydi?
Lanet olsun.
Toplantı salonuna döndüğümde herkes çoktan yerini almıştı.Kalktığım yere oturduğumda toplantı tekrar başladı.
_
Tutkulardan İntihar YeniNe oldu
bir bok olmuş belli
niye sik gibi suratın
korhanla mı kavga ettiniz
hayır yani tüm mola boyunca seni aradı da ondan sordum
bebek nasıl olur
anlamadım
bebek nasıl olur
leylekler getirir amk
nasıl olur
tecrübelisin ya ondan sordum
bir dakika ne
yoksa
yoksa sen erzincanlı diğil misin
güldürmeye çalışma gülemem
ya erzincanlı diğilsin ya hamilesin seç
bir tanesi biyolojik olarak imkansız
aynen tutku
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Teen Fiction"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...