73.Bölüm

62 6 45
                                    

Sina Eroğlu

"Ne arayıp duruyorsun lan?"

Radyodan çıkmış eve doğru gidiyordum-ki az kalmıştı zaten- ama Gökhan yine rahat bırakmıyordu.Daha geçen aramıştı ve şimdi tekrar arıyordu.
Artık gerçekten sadece zorunluluktan falan aradığını düşünmeye başlayacaktım."Ne yapıyorsun ne ediyorsun diye aradım."

Deniz'i hissetmiş olabilir miydi?

Peki Deniz'i ona söylemem gerekir miydi?

Neden söyleyecektim ki?Beni kollamak zorunda değildi.Biz birbirimizin hiçbir şeyi değildik.Biz dağılmıştık ve sırf tanıdıklarımız ortak diye beni çocukmuşum gibi koruyup kollamak zorunda değildi.Deniz'i son gördüğümden bu yana günler geçmişti ve tekrar görmemiştim.Belki de vazgeçmişti?Hiç sanmıyorum.

"Bak,beni arayıp durma deliriyorum."Ciddiyetle söylemediğimi biliyor ve şakayı devam ettiriyordu.Evin olduğu sokağa girdiğimde değişen bahçedeki detaylarla olduğum yerde durdum."Aa,Gökhan bak ne diyeceğim.Sarı evi boyamışlar,kırmızı olmuş."

"Sarı güzel duruyordu fotoğraflarda ama kirlenmişti,kırmızı daha iyidir."

Saçma sapan şeylerden konuşa konuşa eve geldiğimde anahtarı bulana kadar bugün ne yaptığını anlattı.Dinlemek istemiyorum diyemedim,Türkiye'yle ilgili olan şeyleri değil,kendi işlerini anlatıyordu sonuçta."Sonra Ko-Sonra işleri hallettim,şirketle ilgili olanları.O kadar,bitti."

"Anlıyorum,"dedim gülerek.Eve girdiğimde direkt yukarı çıktım,teyzemler yoktu ama Efes gelmiş olmalıydı.Odama girmeden,daha kapıya bile yaklaşmamışken gelen kokuyla yüzümü buruşturdum."Kapat Gökhan,kapat."

"Allah senin belanı vermesin  Efes."Çantamı ve telefonumu yatağa tabiri caizse fırlatarak balkona çıktım.Bu kokuyu tanıyordum ve eğer teyzemde tanırsa bu evden Efes'in tabutu çıkardı.Salak salak işler yapıyordu.

Balkondaki köşe koltuğuna yayılmış,bizim dünyamızdan ayrılan uzaylıya baktım."Salaksın,yemin ederim salaksın!"

"Niye bağırıyorsun deli dana gibi bilader?Kafamı siktin iki dakikada b-"

İçimde tarifi olmayan bir sinir dolaştı o dakikada.Zaten her şey üst üste geliyordu,birde bunu çekemezdim.
Elinde tuttuğu ruloyu çekip aldım.Yanan kısmını sigara söndürür gibi balkonun demirlerine bastırdıktan sonra balkondan aşağıya attım.

"Ne yapıyorsun lan?"

"Yok,bitti.Bundan sonra böyle Efes!Sen deli misin,sen salak mısın?Kızını uyuşturucudan kaybetmiş birinin evinde ot içilir mi?!Teyzem kokuyu alırsa öldürür seni!Dernek işlerini bilmiyor musun?"

"Kurdu mu onu ya?"

"Kurmasına gerek mi var salak?Şu kokuya bak!Tesadüfen polis geçse sokaktan tutuklar lan bizi!Almanya mı oğlum burası?Deport yersen ne bok yemeyi düşünüyorsun?"

"Kanka bu organik."dedi ağzını yaya yaya."Çarpacağım şimdi ağzına bir tane!Sikerim organiğini,git duşa gir." Elimle omuzundan tutarak kaldırmaya çalıştım."Hadi,hadi hadi!"

Ben bu lanet şeye kardeşimi vermiştim,bir kişiyi daha harcamaya hiç niyetim yoktu.Efes'le ne kadar yeni tanışmış olsak da insan insandı ve hiçbir insan bunu kendine yapmamalıydı. Efes soyunmaya balkonda başlamaya karar verdiğinde güldüm."Lan kalk git içerde soyun!"

"Niye?Cazibem seni etkiliyor mu?"

"Yok canım,almayayım."

"Tabi senin Ethan'ın var.Haklısın."

Koltuktan aldığım yastığı fırlatacağım sırada içeri kaçtı.Gülerek kalktığı koltuğa oturduğumda başımı iki elimin arasına aldım ve saçlarımı karıştırdım.
Biz bu noktaya nasıl gelmiştik ya?Nasıl olmuştu tüm bunlar?Daha fazla düşünmeme engel olan aldığım leş kokuydu.Hayır,hepimiz kafayı bulacaktık kokudan.Oturduğum yerden kalkarak içeri geçtim ve oda spreylerinden birini alarak resmen odaya boşalttım.Tuvaletin kapısı olmadığından Efes'i görebilirdim ve bu travmaya hazır değildim o yüzden o tarafa bakmıyordum.Herifin götünde bile dövme olabilirdi.

Radyoda Aşk (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin