Radyoda Aşk 10.000 okunmaya ulaştı!!!
💃💃💃💃💃
Evet,şaka değil gerçek.
Biz 10.000 okunmaya ulaştık 😱
(bölüm sonu ciddili konuşma,alıştınız artık.)"Ya,sen Korhan Bademci değil misin?"diyerek arkama yaslandım.Artık sabrım taşıyordu."Hani Türkiye'nin en şey adamıydın,hani sen mafyaydın?Niye bulamıyorsun Tutku'yu?" Dün Tutku evden çıkıp gittiğinden beri onu arıyorduk ve elimizde hiçbir şey yoktu.
"Yavrum tüm İstanbul'u arıyoruz,hatta şehir dışına çıkma ihtimaline karşı yakım şehirler başta olmak üzere tüm Türkiye'de arıyoruz ama kocaman ülke;sence de biraz uzun sürmez mi?
Yavrum mu?
Ben mi?
Kendini topla Sina,konumuz bu değil!
Kapı tıklatıldığında Korhan 'gel' diye bağırarak dışarıdakinin içeri gelmesine izin verdi."Korhan Bey,beni çağırmışsınız?"Gelen avukattı,Korhan eliyle gel işareti yaptığında yanımıza gelerek karşıma oturdu."Ayol ne oluyor,deli sikmiş gibi tüm ülke ayağa kalkmış?"
"Tutku yok." diye mırıldandım.
"Hiç mi yok?"
Ne?
Bıkkın bir şekilde baktım."Sarpcığım,bu ne salak bir soru?Hiç mi yok nedir?Yok işte kız!Sinirliyim zaten."
"Aman,sanada bir şey söylenmiyor.Kuzen olsaydın da yok olmadan önce anlasaydın derdini."Korhan öldürücü ,pot kırmış birine atılan 'aptal mısın' bakışlarıyla avukata bakarken ben ortada olan haklılık payına takılmıştım.
"Ne var?Çocuk mu eyliyoruz?Sevmem ben öyle derdini anlamayan akrabaları.Sina'nın bende yeri ayrı,o tamam ama kuzenine de sahip çıkacak anam." Bana doğru döndü."Sinakuş..İyi misin minik portakal?""İnan hiç iyi değilim,o kadar haklısın ki bu haklılık beni eziyor.Yemin ederim eziyor,bir kere değil ki bu olan..İnsan ilkinde farketmese ikincide farkeder."
"Kendini kötü hissetmemelisin Sina."diyen Korhan haklı mıydı,samimi miydi bilmiyordum ama kendimi çok kötü hissediyordum.
"Kuzenimi,canımın yarısını bulmak istitorum Korhan.En kısa sürede hemde."
"En kısa zamanda bulacağız.Aradığımız sadece o değil biliyorsun,şu tarif ettiğin adamı da arıyoruz."Korhan o geniş masasının arkasına saklanan siyah koltuğuna oturmuş,bir bana bir önündeki dosyalara bakıyordu.
"Hayır ben anlamıyorum,"diyerek ceketini düzeltti avukat."Siz iki kuzenin niye sürekli birbirinizi bu adama aratıyorsunuz?Yazık değil mi bu adama?Türkiye'nin en şey adamı diye herkesi aramak zorunda mı ca-"Telefonu çaldığında bakışları ekrana kaydı."Korhan Bey,bu önemli.Kusura bakmayın lütfen,hemen dönüyorum."
Telefonunu alarak ayaklandı ve terasa doğru yürüyerek dışarı çıktı.Gülerek Korhan'a döndüm."Kocası.""Neye gülüyorsun böyle?"
"Kocası için ölecek gibi değil mi?Çok komik,kocam da kocam diye dolaşıyor ortalarda."
Gülümseyen yüzüyle biraz öne doğru geldi."Sende olsana böyle?Niye olmuyorsun?Kocam da kocam diye dolaşıyor musun?"
"Benim kocam yok."
Taş olursun Sina.Çarpılırsın valla.
"Ne demek yok?" Elindeki,sürekli kapağını açıp kapattığı kalemi masaya bıraktı.Gerildiğini buradan bile görüyor,bunu hissediyordum."Yok işte,"dedim."Evli değilim ben.Gayet de bekar bir beyefendiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Teen Fiction"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...