Korhan Bademci
"Gözlerin..Gözlerin ela mı?"
"Lan sana diyorum!"
"Hı?"
Elimdeki dosyayı tekrar masanın üzerine bıraktım.Ne zaman dalmıştım?
"Ohoo,abicim olmaz böyle.Ben diyorum Ankara,sen diyorsun götüm kara!"Gözlerimi devirerek kolumdaki saati düzelttim."Dalmışım."diye mırıldandığımda şaşırdı."Sen,dalmışsın?"Masamın diğer ucundaki deri koltuklardan birine oturdu."Korhan Bademci bir yerlere dalabiliyor muymuş ya?"Konuyu değiştirdim,yoksa konuşmaya devam edecekti."Keraneci ihalesine baktın mı Gökhan?"
"Baktım,bir sıkıntı yok ilerletiyor bizimkiler."
Kafamı salladığımda koltukta yayıldı."Sabahtan beri diyorum ki Derya gelsin mi bugün,dinlemiyorsun ki."
"Derya kim ya?"
"Harbiden uçmuşsun sen,bizim Derya lan."Derya'yı seviyordum,en azından sessizdi;ben uyanmadan yok oluyordu ve kendi hayatı vardı.
"Magazin falan hiç uğraşamam şimdi."
"Halledilir be koç,sen bana bırak."
Halledilirdi halledilmesine ama bugün meşguldum."Gökhan."dedim yavaşça."Efendim?"
"Deniz.." Baktığı telefon elinde kaldı,bakışları duraksadı."Deniz dönmüş olabilir mi?"
"Nereden çıktı şimdi bu?"
Öylesine bir yerden çıkmamıştı,dün Sina'nın elinde çelik bir puro makası görmüştüm ve böyle işlemeleri olan tek bir puro makası biliyordum.
"Sina elinde puro makasıyla dolaşıyor."
"Sina kim lan?"
"Radyocu olan."
"Hee,şu muhabirliği kabul etmeyen aykırı gençlik..Ee,bunun Deniz'le ne alakası var?" Arkama yaslanarak kahvemden birkaç yudum aldım.Eğer Deniz döndüyse büyük bir sorunumuz var demekti."Puro makası diyorum ya bilader,dinlemiyor musun?"
"Herkes puro içebilir,her makas gördüğünde Deniz diyecek halimiz yok ya.."dediğinde Deniz'in dönmüş olabileceğine inanmak istemediğini anlayabiliyordum ama ya döndüyse?
"Gökhan,çelik işlemeli puro makası diyorum kardeşim.Türkiye'de kaç kişide vardır?""Hadi diyelim Deniz döndü,radyocuya makası verdi;sen ne zaman gördün makası?"
"Dün."dedim ağzımın içinde."Dün mü?E,sen dün evden çıkmad-Lan!Emine Hanımın misafir dediği bu mu?"Söylediklerini duymamış gibi yapabilir ya da susmasını bekleyebilirdim.Konuşacaktı,elbette çok konuşacaktı ve benim başım ağrıyordu.
Oturduğum yerden kalkarak camın önüne doğru yürüdüm.İstanbul'un tüm manzarası ayaklarımın altındaydı."Korhan,sen ne işler karıştırıyorsun?"
"Bir bilsem.."
"Efendim?"
"Bir şeyler karıştırmıyorum diyorum,şu Deniz mevzusunu uzamadan halletmemiz lazım.Hiçbir şey eskisi gibi değil."
Oturduğu yerden kalkarak yanıma geldi."Eğer Deniz dönsüyse geleceği ilk kişi sen olacaksın."
"Bana zarar vereceği bir şeyin kalmadığını biliyor."Doğruydu,bana zarar verecek hiçbir dalım olmadığını biliyordu çünkü hepsini kendi yakmıştı.İnsan bir yandığı yeri birde yaktığı yeri unutmazdı."Belkide sadece aptal bir makastır."
"Belkide.."dediğimde bunun öyle olmasını o kadar çok istiyordum ki.
"Sordun mu,ne dedi makas için?""Sarhoştu."
"Korhan beni korkutuyorsun,gittikçe tırsıyorum."Kafamı yana yatırarak çıtlattım."Abartma istersen,ne dediğini kulağın duysun."
"Yani,bir beklemedim değil."dediğinde öyle bir baktım ki "Beni vuracakmış gibi bakma."dedi."Yok,"dedim bende."Ben vurmam,Selim'e söylerim o vurur."
"Çok farketti,sağ ol!Millette sanıyor ki Korham Bademci;Türkiye'nin en zengin adamı,en mükemmel adamı,en karizması..Ohoo,adam mafya ya.."
"En şey adamı."
Kapı tıklatıldığında 'gel' komutunu duyana kadar açılmadı."Korhan Bey,misafiriniz uyandığında haber vermemi istemiştiniz;uyandılar efendim."
"Sence varağın tadı nasıldır?"
"Tamam,geliyorum."
Derin bir nefes verdim.Bazen insanlar başka insanlar için endişelenebilirdi,bu çok normaldi.Normalsin Korhan dedim kendi kendime normalsin.
Sadece Deniz döndüyse diye endişelendin.
Başka bir anlamı yok.
Deniz döndüyse diye..
"Gökhan,Derya'ya söyle gelsin."
📻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Teen Fiction"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...