(Tutku-Gökhan bölümüdür,iyi okumalar.)
🪩
"Tutku!Beni delirtme!Bak ben senin iyiliğin için kendimi yırtıyorum!Aklını başına al!İzmir'e dönüyorsun!"
Sadece birkaç saat,saadece birkaç saat öncesine dönebilseydim eğer o kapıdan hiç çıkmazdım.
Şimdi biraz başa döneceğiz,evden çıktığım o ana..
Annemin uyanmayacağını biliyordum çünkü bu saatlerde derin bir uykuda olurdu.İçimden bir ses çok pişman olacağımı söylüyordu.
Evet Tutku,çok pişman olacaksın.
Köşeyi dönerek sabah her yer dolu olduğu için geriye parketmek zorunda olduğum arabama bindim.Kendi ellerimle tırmandığım yokuşu iniyordum resmen,bunu biliyordum ama insan bir kere yandığında sönemiyordu.Terliyordum ama havanın sıcaklığından mıydı yoksa bir çeşit ihtiyaçtan mı,kestiremiyordum.
Soluğu Tayfun'un yanına aldığımda onunda burada olduğunu bilmiyordum fakat öğrenmem uzun sürmeyecekti.
"Hoşgeldin."dedi gülümseyerek kapıyı açtığında.Dudaklarının arasına sıkıştırılmış bir sigara vardı."Sana gelmedim." Omuzuna çarparak-istemeden- içeri girdiğimde Tayfun her zamanki koltuğuna yayılmış para sayıyordu.Beni gördüğünde paraları katlayarak cebine soktu."Kimleri görüyorum,şeref verdiniz efendim.Buyrun."
Lafı uzatmadım.
İpler kopacak.
"Bana mal lazım."
Her zaman yaptığı o pislik sırıtmasına büründü."Satacak mısın?"
"Aptallaşma,istediğimi ver gideyim."
Burnuma dolan kokuyla arkamda olduğunu anladığım adam burada olsun diye çok uğraşmıştım ama insanın her istediği olmuyordu.Ben isterken dönmeliydi.
Ne zaman isterse dönsün;sen hep orada bekliyordun,bıraktığı yerde..
Aklım karışıyordu,aklımın karışmasını istemiyordum.Artık Emre'yi sevmiyordum ama uzağa da gidemiyordum.Minnet miydi bu bağlılık mı?Kesinlikle adına aşk denemedi.
Manipülasyon.
Malını sattırmak için kullanıyor seni,demişti annem bir keresinde.Aptal olduğumu söylemişti,sinirliydi.Haklıydı da.Nefesimin boğazımda takılı kaldığını,kalbimin zihnimde attığını hissediyordum.Astım krizine benziyordu ama değildi.
"Ver."dedi ardımdan,adını bile söylemediğim adam.Tayfun normal şartlarda asla dinlemeyeceği,umurunda bile olmayacağı o adamı dinledi.
Burnuma dolan kokusunu her yerde aradığımı,birkaç yerde denk geldiğimi ama adamların karşısına gidip sorarak öğrendiğim numaraları kokladığımda o olmadığını öğrendiğimi bilmiyordu.
"Takmışsın yine bi' kerizi peşine,öyle diyor herkes."diyerek kendince bana takıldı Tayfun.Birkaç adımda geriledi ve arkasındaki çekmeceyi açtı.
"Bu seni ilgilendirmez."
"Doğru ilgilendirmezdi,ne zaman sen o saçı boyadın o zaman olay benden çıktı ve Emo'nun meselesi oldu."Çekmecede aradığını bulamamış olacak ki geri kapatarak aşağı doğru inen merdivenlerin başına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Novela Juvenil"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...