9.Bölüm

294 27 56
                                    

"Aslında haklısın biliyor musun Sina,"dedi."sana inanıyorum,Selçuk'la bir ilişkin yok çünkü onun asistanıyla bir ilişkisi var."

Ne?

Aslı ve Selçuk.

Korhan Bademci'nin blöf yapıp yapmadığını anlayamayacak gibi hissediyordum.Gerçekten doğru mu söylüyordu?

Aslı ve Selçuk'un ilişkisi mi vardı?

Beynim yaşadığım olayları bir kaset gibi geri sarmaya başladığında canım ne kadar acısa da Korhan Bademci'nin haklı olabileceğini farkettim.

Kalbim paramparça olmuş da kırıkları nefes almamı engelliyormuş gibi hissettiğimde Korhan Bademci'ye dönerek "Gökhan Bey öyle söylemiyor ama Korhan Bey,"dedim.Başta sesim o kadar kısıktı ki ben bile duyamamıştım ama sonradan eski haline gelmişti."Gökhan Bey bana Selçuk Bey'le bir ilişkim olduğu için Çatı Katı'nın bu kadar yükseldiğini söyledi.Ben ona Selçuk Bey'le bir ilişkim olsa sadece kanalda yükseleceğimi,ülkede yükselemeyeceğimi söylediğimde bana inanmadı.Eğer Selçuk Bey'in Aslı Hanım'la bir ilişkisi varsa bu iftira ortadan kalkar değil mi?"

Kendimi mi savunuyordum yoksa blöfüne mi düşüyordum anlayamadım.Şimdi ben kazanmış mıydım yoksa işleri daha da mı berbat etmiştim?

"Gökhan Bey "dedim tekrar."Her gün başka bir kadınla gezerken,sevgililerinin haddi hesabı yokken bana gelerek bu iğrenç imayı yapıyor ve patronumu ayarttığımı söylüyor.Ama ben gidip Gökhan Bey'e ve tek gecelik ilişkilerine bir şey söyleyemiyorum öyle mi?Biz halk olarak bunu yumuşatmak zorundayız değil mi?Playboy diyeceğiz,her çiçekten bal alıyor diyeceğiz,kızların gözdesi diyeceğiz öyle mi?Korhan Bey sormak istiyorum,o çok övündüğünüz adaletiniz nerede?"

Bir şey söyleyeceğini düşünmüştüm ama söylemedi.

"Çatı Katı'nı neden kapattınız,sadece laubali ve gereksiz olduğu için mi?Sadece bu yüzden mi?"

"Programın Bademci'lere uyacak bir program değil,Bademci Holding'in bir yüzü var."Adımları salonun dışına doğru yöneldiğinde "İkimizde üzülmeyelim,sen uygun bir pozisyonda başla.."

Salondan çıktığında peşinden baktığım birkaç saniyenin ardından toparlandım.
"Ya başka bir kanalla anlaşırsam?O zaman Çatı Katı devam ediyor olur ve en çok dinlenen kanal R&S olmaz."

"Çatı Katı'nın hakları hala bende,alabilirsen başka kanala geçersin."

Çenemi o kadar sıktım ki neredeyse dişlerimi kıracaktım.

Sikeyim hakları!

Herkes bunu söyleyip duruyordu.

Korhan Bademci evi terkettiğinde ve ev eski sessizliğine kavuştuğunda sırtımı duvara yasladım,kayarak yere çöktüğümde kollarımı bacaklarıma sardım.Gözüm vestiyerin üzerine asılmış,teyzem ve annemin olduğu fotoğrafa takıldı.Annemin aynı bana benzeyen saçlarını inceledim,çok güzeldi,melek gibiydi..

Melek gibi.

Melek gibi.

"Anne." Dudaklarımı birbirine bastırdım."Anne ben yapamıyorum,olmuyor.İzin vermiyorlar..Çatı Katı yok oluyor.."

Dudaklarımı dişleyerek gözlerimi kapattım.Selçuk'un beni aldattığını Korhan Bademci'den öğrenmem o kadar ironikti ki..
Şimdiye kadar anlamadığım için kendime kızdım,o kadar kördüm ki Aslı'nın bana verdiği onca işarete gözümü kapatmıştım.
Sürekli düzettliği saçları,verdiği bir aşırı dekoltesi ve dağınık saçlarını nasıl es geçebilmiştim?Aptal yaz dizisi çiftlerine dönüşmelerini nasıl görmemiştim?

Radyoda Aşk (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin