"Efendim?"
Gözlerimi kapattım,belki gözlerim kapalı olursa yattığım yerde yok olurdum.
"Biraz daha öyle kalırsan ölü taklidi yaptığını ve bana ayı dediğini düşüneceğim.."
Gözlerimi anında açtım.
"Ben öyle de-"
Karşımda gördüğüm yüze baktım.Kemikli yüz hatları,benim aksime gür sakalları ve ela gözleri vardı.
Kalkmam için elini uzattığında tutarak kalktım.Dengemi sağlayabilmek benden birkaç dakika aldığında Korhan Bademci'ye tutunduğumu farkedemedim.Tam yeniden özür dilemek için kafamı çevirecektim ki Korhan Bademci'de bana bakmaya karar verdi.Boyu benden uzun olduğundan yüzüme doğru bakabilmesi için aşağı bakması gerekiyordu ve tam olarak şuan böyleydi.Gözlerim yüzünü yavaşça taradığında bunu neden yaptığımı anlamadım.Gözlerinde beni çeken bir şeyler varmış gibiydi.
Gözleri ela mıydı?
Gözlerine dikkatli bakmış olmamdan dolayı rahatsız olmuş olacak ki kaşlarını çattı.İstemsizce bir adım gerilediğimde sırtım cam dolaplardan birine çarptı.
Bana doğru bir adım atarak yeniden yaklaştı,burnu burnuma değdiğinde "Sakın,"dedi."Sakın söyleme.""Neyi söylemeyeyim?"
"Düşündüğün şeyi."
İlk olarak ne düşündüğümü nereden bilmişti ve ikinci olaraksa gözlerinin ela olmasıyla bir derdi mi vardı?
Derin bir nefes aldığımda tenlerimiz birbirine sürtündü.Geri çekilmek için yerim yoktu,olsa çekilir miydim bilemedim.
"Sina,"
"E-Efendim?"
Yutkundu."Neden çekil demiyorsun?"
"Sen neden çekilmiyorsun?"
"Ben..n-"
Kütüphaneden sesler gelmeye başladığında hızla çekildi.Geriye kalan şaşkınlıkla dikilmeye devam ediyordum ki kolumdan çekerek bulduğum gizli odadan çıkarttı beni.Arkamızdan çektiği raf geri kapanırken karşımda gördüğüm kadınla duraksadım.Sarışın,yeşil gözlü güzel bir kadındı.
Bir çıktığımız odaya birde Korhan Bademci'ye baktı."Korhan?"
"Salonda bekleseydin."
"Kütüphanede olduğunu söylediler," Bakışları bana döndü."Geleyim dedim."
Korhan Bademci ve kadın muhabbete giriştiklerinde aradan sıyrıldım.Götüm götüm kapıya gidiyordum ki Korhan Bademci arkasını bile dönmeden kolunu uzatarak kolumdan tuttu.
"Sen nereye?"
"Evime?" dedim sorarmış gibi.Sonsuza kadar bu kütüphanede kalacak halim yoktu."Konuşacağız."
Konuşmak falan istemiyordum ama yinede sıranın sarışından bana geçmesini bekledim.
📻
Tutkulardan İntihar
İnsan der benim kuzenim yok benim kuzenim nerede?
Ohoo ölsek ruhun duymayacak
Çeyrek tranbayla toplantın yok muydu
verdı
ee
Gisemedim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radyoda Aşk (B×B Texting)
Novela Juvenil"Bak,sen ne istiyorsun ne yapacaksın bilmiyorum ama ben o programı yapacağım !"Bir elimi masaya vurarak diğer elimi yüzüne doğrulttum. Karşımdaki Korhan Bademci bile olsa ben programımı yedirmezdim. "Elinden geleni ardına koyma,benim lafımdan sonra...