Rozdział 65.1

75 19 5
                                    

Przepowiadanie losu

- Chen Tianchi, czy potrzebujesz Zhen, żeby się ożenić?



- Naszym obowiązkiem jest wyeliminowanie armii Fu Jiana – powiedział szybko Chen Xing. – Nie ma to nic wspólnego z konfliktem Hu-Han; to coś, co musimy zrobić.

- Nie, nie, nie – odezwał się pospiesznie Pu Yang. – Nikt jeszcze nie jest pewien czy ta armia Diabłów Suszy jest naprawdę tak potężna. Chen-xiansheng został zaproszony tutaj, ponieważ Jego Królewska Mość chce zapytać o...

Xiang Shu zmarszczył brwi.

Wyraz twarzy Pu Yanga stał się bardzo niezręczny. Sima Yao podjął decyzję i powiedział:

- Niech Zhen to skończy. Chen-xiansheng, Zhen pragnie się z tobą skonsultować. Skoro wszyscy jesteście egzorcystami, czy jest jakiś sposób, aby...

- ... zabrać głowę Fu Jiana z odległości tysiąca li?

- Zhen może zapewnić każdemu bodhimandę[1] do uprawiania magii – odpowiedział z powagą Sima Yao. – Zhen słyszał, że egzorcyści mogą poruszać się bez przeszkód zarówno po niebie, jak i na lądzie i są wszechmocni. Skoro tak jest, użyj latającego miecza, aktywuj go z Jiankang i wystrzel w kierunku Chang'an, a następnie przynieść głowę Fu Jiana i użyć jej, aby zdobyć prestiż. W ten sposób armia sama się załamie...

[1] Termin używany w buddyzmie oznaczający „pozycję przebudzenia". W wielu formach buddyzmu wierzy się, że bodhimandy są duchowo czystymi miejscami lub w inny sposób sprzyjającymi medytacji i oświeceniu.

- Wasza Wysokość, ty... - zaczął Chen Xing.

Xiang Shu wziął głęboki oddech; prawdopodobnie starał się nie śmiać. Po tak długim analizowaniu rzeczy, w końcu ta nielogiczna sugestia została ujawniona. To naprawdę przełamywało wiedzą wszystkich na scenie.

- Pu Yang-xiansheng powiedział również Zhenowi, że tysiąc lat temu egzorcyści... - kontynuował Sima Yao.

- Wasza Wysokość, naprawdę nie da się tego zrobić – wyjaśnił szczerze Chen Xing. – To jest naprawdę niemożliwe.

- Och – Sima Yao otrzymał potwierdzenie i odpowiedział z nutą rozczarowania.

Po długiej chwili niezręczności Pu Yang pocieszył go mówiąc:

- Ten sługa mówił to już wcześniej, Wasza Wysokość, więc po prostu... Pomyślisz o jakimś innym sposobie?

Sima Yao wciąż nie zamierzał się poddać.

- Cóż, w takim razie Zhen nie potrzebuje ludzkiej głowy. Czy Chen-xiansheng ma jakieś zaklęcia, które mogą sprawić, że Fu Jian umrze nagle w ciągu jednej nocy?

- W tej chwili nie – odparł Chen Xing. – Myślisz, Wasza Wysokość, że gdyby istniało takie zaklęcie, świat nie wywróciły się do góry nogami?

- Kilka dni temu wielki mistrz przybył z Jiaozhou i powiedział Zhenowi, że tak długo, jak serce Zhena będzie szczere i będzie modlił się do nieba każdego dnia, niebo sprawi, że Fu Jian umrze nagłą śmiercią... - mówił Sima Yao.

- O tak, myślę, że Fu Jian może mieć po swojej stronie kilku ekspertów – potwierdził Chen Xing. – Jeśli chce użyć magii na Waszej Wysokości, Wasza Wysokość... Cóż, to zaoszczędzi mu kłopotów; skoro wiedział, że to zadziała, to dlaczego tego nie zrobił? Ale Wasza Wysokość, wciąż żyjesz i masz się dobrze, prawda?

Dinghai Fusheng Records | Tom 3: Acala Blade [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz