FLASHBACK
Pff ben moe man shit he dan Lult die Kaolo man aan me hoofd nee ben niet met dat. niet zo schelden meisje zegt iemand waarop ik antwoord hou jij je mpp bek eens dicht ik praat niet tot jou Kaolo idioot! Doe rustig de stemt komt dichterbij de deur van de kleedkamer gaat open en kijk eens wie we daar hebben..
TERUG NAAR NU
Huh Luciano wat doe jij hier ?
Ik kom sorry zeggen tegen je voor alles wat ik heb gedaan en gezegd..
Ik kijk hem aan zonder iets te zeggen. Hij begint nou uhm Chanaira. Je bent een heel leuk, mooi en lief meisje.. Hou je mond dicht en ga weg zeg ik ! Laat me gewoon uitpraten Naira ! Zoals ik al zei je bent een heel leuk, mooi en lief meisje.. Maar ik heb je hart heel erg gebroken we weten allemaal dat jij niet graag je emoties toont en niet snel je vertrouwen geeft aan iemand anders, dat heb je bij dus wel gedaan en ik speelde zomaar met je feelings ik heb daar heel veel spijt van en ik weet dat we nooit meer iets met elkaar zullen krijgen. "ondertussen kwamen er mensen omheen staan waarvan ook Terence en Anouar" maar Chanaira ik hou nog steeds van je altijd al gedaan ! Ik zie je als m'n kleine zusje En ik vraag me af als we gewoon vrienden kunnen zijn ? M'n beste vriendin was je en die ben ik kwijt geraakt maar ik wil die graag terug dus daarom vraag ik het aan je. Iedereen begon te klappen zelf Anouar en Terence. Ik keek ze allemaal aan en ik wist niet wat ik moest zeggen. Anouar stootte tegen me arm en zei dat het goed was en dat ik iets moest zeggen en zo begon ik. "Nou ja Luciano je hebt me heel erg pijn gedaan je weet het relaties zijn eigenlijk niks voor mij maar uiteindelijk had ik toch iets met jou..ik ga geen levens story vertellen hoor "mensen begonnen te lachen" Luciano Giovanni Lewis je was mijn beste vriend ik heb die 2 jaar lang moeten missen en ik ben toch wel blij dat je de eerste stap hebt gezet om onze vriendschap vooruit te zetten ik hou ook van jou ! Maar doe geen domme dingen meer want je weet het ik ga je mars voor je breken hij begon te lachen en we knuffelden elkaar en hij fluisterden "sorry" in mijn oor. Anouar kwam naar me toe en gaf me een kus op m'n mond en zei goedzo moppie 💋 Ciano zag het en zei: kan mijn neef goed zoenen ? Ik draaide me om en zei "NEEF?" Waarop ze allebei lachend antwoorden wist je dat nog niet ? En ik schudde mijn hoofd. Kom we gaan naar huis zei terra ook weer zo dom lachend. Het werd me allemaal een beetje teveel maar ja het leven gaat verder.. Zodoende liepen we met z'n vieren naar de bushalte wat grappig is dat we allemaal in 1 buurt wonen maar we zien elkaar eigenlijk bijna nooit. Het was al laat dus de bussen kwamen om de 20 minuten ik ging op het bankje zitten en dacht na Luciano vroeg me wat er was, maar ik gaf geen antwoord. Half uurtje later waren we thuis ik had geen honger niks en liep direct naar boven. Wat me opviel is dat mama weer niet thuis was en dat mijn broer genaamd Jayden ook niet thuis was heel vreemd en hij was ook niet bij voetbal raar.. Ik ging snel douchen en op bed liggen het eerste wat in me opkwam was bel Chavainy.. Toen ze eindelijk opnam vertelde ik alles hele lifestory toen ik klaar was zei ze ik heb een jongen ontmoet en..
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...