62.

1.2K 69 10
                                    

Flashback
De dag verliep verder goed. Ik ging tegen vijf uur weer naar huis. Toen ik thuis aankwam hoorde ik stemmen vanuit de woonkamer. Ik deed de deur open en zag paar matties zitten shisha alles. Goedemiddag zei ik ze groeten me terug. Waar is Sergio vroeg ik. Hij is even boven antwoordde een jongen. Oke thanks

Ik liep op de trap en Sergio kwam net de trap af.
Hey baby
Hey ser.
We liepen allebei de trap af.
Chanaira ik heb een vraagje he? Vind je me nog leuk?
Back to now
Sergio wat voor vraag is dat? Chanaira even serieus.. Ja Sergio ik vind je nog steeds leuk ja ik hou van je idioot. Waarom doe je dan zo met me mami ik geef je een kus maar je kust me niet terug ik ben gister weggeweest je hebt me never gevraagd waar ik naar toe ging terwijl je dat normaal wel doet' Sergio stond met z'n handen in z'n zakken en keek me doordringend aan.

'Ja ik was gister gewoon geïrriteerd had geen zin om met je te praten.
'Hm oke maar waarom lag je vannacht niet bij me ?'
Uhm misschien omdat meneertje stonk naar wiet ? Ik kon niet tegen die geur.
'Normaal wel toch Chanaira ?
Ja nu niet meer en sinds wanneer rook jij weer ik mag niet maar jij wel kifesh ?

'Ja zijn hoofdpijn tijden niet stressen om mij naira'
Ik zuchtte diep. Sergio nam me in zijn armen hij rook naar frisse gewassen kleren. Hij drukte een kus op m'n voorhoofd.
Ik keek Sergio in zijn ogen aan en plaatste mijn handen op zijn wangen. I love you zei ik zachtjes. Sergio zijn mond veranderde in een mooie glimlach waardoor je zijn kuiltje zag in z'n wang. I love you more babe.

Hij zette zijn handen op m'n heupen en trok me naar zich toe. Ik sloeg m'n handen om zijn nek en kuste Sergio op zijn mond. Hij trok m'n shirt beetje naar beneden en keek naar m'n zuigzoenen. Hij glimlachte en zette m'n shirt weer goed.
Nou ik ga naar boven ja ? Zei ik tegen Sergio
Ja is goed zina. Ik liep naar boven en opende onze kamer deur mijn ogen vielen direct op het bed ik zag 2 tickets voor Cabo verde ! ik gilde ! En rende als een speer weer naar beneden Sergio stond nog steeds op de gang met en brede lach. Ik sprong op Sergio en gaf hem alleen maar kusjes en knuffelde hem.

'Ben je blij baby?'
Uhm ja duhh wanneer gaan we ?
We vertrekken morgen en we gaan voor twee weekjes weg.
Morgen al.. Zo snel maar ja komt goed. 'Wil je niet morgen vertrekken dan?'
Ja jawel schat.

~
Next dayy
We waren net geland op Kaapverdië lekker warm.. M'n landje 💖❕
-
De dagen vlogen voorbij tussen Sergio en mij gaat het goed besef niet eens ruzie gemaakt deze twee weken alles gaat. kyara en Samir waren toevallig ook op Curaçao maar voor 5 dagen want ze gingen nog door naar Suriname en Marokko.

Vandaag is onze laatste avond hier we liepen samen over het strand Sergio pakte mijn handen zenuwachtig vast en keek me in mijn ogen aan ik sloeg m'n ogen neer. Chanaira ik ken je echt allang we begonnen als strangers en gingen naar bestfriends van bestfriends starte we een relatie en tot nu toe zijn we samen we hebben ups maar ook veel downs gehad but we stil here. Chanaira ik heb je al zo vaak gezegd dat ik je tot mijn vrouw op 'papier' ga maken want je bent natuurlijk al m'n vrouwtje  dus bij deze..
Sergio ging op z'n knieën en haalde een doosje uit zijn zak Ik sloeg m'n handen voor mijn mond en kreeg tranen in m'n ogen.

Lieve Chanaira Joëlla Chavelly Da Silva mijn baby mijn dushi mijn alles wil je met me trouwen ?
Ik knikte als een gek en tranen stroomde over mijn wangen jaa jaa ik wil !! Sergio pakte mijn trillende hand en schoof de ring om mijn vinger.
Ik keek naar mijn ring en lachte door mijn tranen heen.

Sergio trok me in een knuffel en gaf me een innige kus op mijn mond. Ik ben zo blij met je fluisterde Sergio in m'n oor.
Ik ook met jou zei ik met een trillende stem.
Sergio grinnikte 'ik was boeng zenuwachtig ik zweer het je naira dacht gewoon dat je nee zou zeggen ofzo of dat je er nog niet klaar voor was i don't know.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu