36.

1.2K 68 6
                                    

Flashback
We keken uiteindelijk Ride Along nouja wij de film keek eerder naar ons want we gingen knockie tijdens die film ik natuurlijk als eerst in de armen van een echte man..
Terug naar nu
Volgende ochtend werd ik wakker in de armen van Sergio. Ik keek om me heen ohja we zijn in de Bioscooproom ik ben nog steeds moe het is pas 10:00 wtf why ben ik zo vroeg wakker.

Ik heb het echt warm ik haal Sergio z'n armen voorzichtig van me af hij kreunt zachtjes en draait zich om saif en van slapen ook nog. Ik loop naar de badkamer en poets m'n tanden snel nadat ik dat heb gedaan besloot ik toch maar om weer te gaan liggen. Ik liep naar ser z'n kamer eigelijk "onze" kamer en ging op het zachte bed liggen ik keek nog even op m'n telefoon en viel daarna weer in slaap.

Om 12:00 werd ik weer wakker. Ik deed een korte broek aan (je weet wel die van Nike tech fleece maar dan kort) ik liep naar de bioscooproom maar daar was niemand daarna liep ik naar de woonkamer.

Wauw jullie hadden me heus wel wakker kunnen maken hoor ze3ma samen ontbijten zonder mij.

Ook goedemiddag zei Saiffedine geïrriteerd.

Chanaira ik weet dat je in de ochtend chagrijnig bent als iemand je wakker maakt.
Maar Sergio denk logisch na ik lag toch eerst naast je ben om 10 uur opgestaan om in bed te gaan liggen dus ik kon nu niet diep slapen met andere woorden je had me gewoon wakker kunnen maken en dat weet je.

Ja sorry nam gewoon geen risico ik weet hoe je bent.

Ja Chanaira hou nu gewoon je keb met die chagrijnige kop van je shit man.

Saiffedine ik weet niet tot wie jij hier zo praat maar niet tegen mij ik heb geen kaolo bek met mpp. Die takroe manieren komen alweer naar boven he.

Sergio praat met je broer voordat ik hem die stoot geef die ik vanaf het begin al wil geven. Nu hij z'n wifey heeft wilt hij tof komen doen hm niet hier.

Ik liep snel de 4 trappen naar boven naar het dakterras en ging bij de rand staan ik leunde tegen het soortige hek. Ik word weer de oude Chanaira dit is niet goed man of misschien toch wel ? Ik ben in de ochtend als iemand Me zomaar wakker maakt inderdaad chagrijnig maar dat is minder geworden veel minder.

Chanaira Joëlla Chavelly da Silva je maakt je zomaar druk zei ik tegen mezelf. Ik kan de oude ik worden maar dan ben ik zo ja idunno hoe maar ik ben veranderd ben zachter geworden en gevoeliger eigelijk echt jammer maar nog steeds straight to the point.

Ik hoorde gekuch en draaide me om het is Sergio. Ik keek naar beneden.
Chanaira kijk me aan ik keek hem aan.
Kom bij me. Ik liep naar hem toe en sloeg m'n armen om hem heen en liet m'n hoofd op z'n borst rusten.

Sorry piepte ik eruit.

Is niet erg prinses ik had je inderdaad gewoon wakker kunnen maken en ik weet dat je in de ochtend soms chagrijnig kan zijn en vooral als er mensen zijn.

Ik knikte en Sergio gaf me een kus op m'n voorhoofd daarna op m'n lippen.

Kom je mee naar beneden ?
Ja is goed maar Saiffedine he ik word gek van hem dus als ik naar m'n ma ga is het zijn schuld.

Nee baby je gaat nergens wat hij doet, doet er niet toe je blijft bij mij.

Ik hoop het voor je.

Kom op m'n rug bolle. Ik sprong op z'n rug en we liepen naar beneden we kwamen aan in de woonkamer.

Is het chagrijnige kind weer terug zei Saiffedine.

Dine nu ga je echt te ver hou je mond gewoon oke ? Zei Vanity geïrriteerd
Ik keek Saiffedine vies aan en liep naar de keuken Sergio ging op het aanrecht zitten met zijn telefoon.

Ik voelde me lichtjes worden in m'n hoofd en greep snel naar het keukenblad. Sergio sprong als een gek van het aanrecht af en hield me vast hij zetten me op een stoel . "Wat is er naira ?!" Eten bracht ik er met moeite uit ik werd helemaal rood en kreeg het benauwd. "Huh eten wat dan" Sergio was echt paniekerig achteraf gezien echt grappig.

Hij pakte snel een croissant en propte snel een stukje in m'n mond. Ondertussen waren Saiffedine en Vanity ook al in de keuken.

Ik kauwde en stukje croissant en slikte het door en dronk het glas water op die Vanity me had gegeven. Ik had in een keer een gekke hoofdpijn.

Chanaira wat was er net gebeurt vroeg Saiffedine. Saiffedine hou alsjeblieft je mond hoor je maakt m'n hoofd al heet eerst hinderlijk doen en nu opeens lief oprotten jij.

Nee zo bedoelde ik het niet ja..
Ik keek hem vies aan.

Vanity aaide over m'n hoofd en speelde met m'n haar.

Waar is Sergio Vanity ?
Ik weet niet schat.
Ik stond met moeite op en liep naar de chillroom daar zat Sergio met z'n hoofd in z'n handen. Ik ging naast hem zitten serry wat is er ?

Chanaira eigelijk ben jij me niet waard man kijk hoe ik je behandeld heb toen met dat van Samira nu heb je stress problemen door mij en krijg je aanvallen Als je niet op tijd eet of je pilletjes inneemt met andere woorden ik bezorg je gewoon hoofdpijn.
Je bent loyal en ik behandel je als troep je bent zo mooi lief leuk en gezellig maar ook moeilijk en dat maakt jou dus geweldig jij bent mijn wereld maar ik verpest alles weer ik heb je zelfs weggejaagd uit ons huis echt puin dit.

Hij veegde z'n tranen boos weg en Schopte een vaas kapot daarna sloeg hij een gat in de muur.

Sergio rustig alsjeblieft zei ik smekend en trok aan z'n arm.

Nee Chanaira sorry.. hij deed snel z'n schoenen aan en pakte z'n autosleutels.

Klein vervolg sorry 💗

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu