56.

1.2K 72 14
                                    

Flashback
Chanaira, Sergio  gaat Dalijk met mij mee naar huis hij heeft teveel gedronken en anders gaat hij thuis trippen heb hem net al die barie gegeven, want hij weet in wat voor situatie je zit Zei Saiffedine. Ik breng je zo naar huis. Nee hoeft niet ik ga zelf. Ik denk niet dat M'n broertje dat goed vind.

Interesseert me niet..

Terug naar nu.
~
We zijn al 4 dagen verder Sergio is nog steeds niet thuis echt stil zonder hem in huis. Het is nu iets over acht uur Avonds. Gister heb ik mijn vader gesproken hij is veilig aangekomen en alles we hebben alles bijgepraat dus die torie is nu wel weer oke. M'n moeder heb ik eigelijk niet meer gesproken sinds ze zei dat ze een nieuwe vriend had of op date ging ofzo.

Ik ging op de bank zitten en keek naar tv met een zak chips en een blikje red bull. Ik zapte wat maar niks bijzonders op tv. Ik propte wat chips in m'n mond en ging op m'n telefoon ik kreeg een inkomende oproep binnen van Samir.

Ik nam op.
S: ewa zusje!
C: heyy zo blij
S: ja schat ben je echt dankbaar.
C: ah nee man was niks je weet het mijn love voor jou is super hoog en je past gewoon goed bij kyara en dat wat je gedaan hebt kunnen we nu even vergeten.
S: ahaha ja man
C: hoe gaat met die kleine meid van je
S: gaat goed hoor ze is nu bij d'r oma. Heb zo afspraak met kyara.
C: aii ai gezellig doe de groetjes aan d'r !
S: is goed zina bedankt voor alles love you kleine.
C:ahaha graag gedaan hou ook van je !
S: beter voor je ! Laterz
C: doei ezel

Ik hing op.

Voor de mensen die het even niet meer volgen kyara die vriendin van me had toch ruzie met Samir omdat hij soort van vreemd ging en dat heb ik even gefixt aii wacht gooi even een kleine flashback erin

Flashback
Eyy broer doe dan of ben je weer meid aan het fiksen. Riep één van die jongens.
'Nee doe rustig ken d'r allang.
Bran is dat Samir ?
Die lelijkerd daar ? Ja dat is Samir ja.

Ik liep naar Samir toe en trok hem aan z'n oor. Meneer Samir je ziet er niet uit man en wat doe je met m'n meisje Kyara ? Je weet ik sloop je gewoon. 'Woow Chanaira je bent ook niks veranderd zei hij lachend' klopt maar als jij het niet goed gaat maken met haar eh en owee je niet met goed excuus komt want dit kan echt niet zomaar zoenen met je ex.

Ja man ik weet het komt goed  ik ga me best doen.
Goedzo mooiboy van me we gaven elkaar een knuffel. Samir lachte.
Chanaira morgen zie ik je toch nog op Kiki d'r b-day ? Riep Brandell 'Jaa tuurlijk'
Wel optijd in die zaal zijn eh want versiering en dat soort shit you know. 'Komt goed ! Ik ga ja tot morgen.

Nee wacht Chanaira geef me je nummer. Zei Samir we wisselden elkaars nummers uit en namen afscheid.
BACK 2 BACK

Is het weer duidelijk ? Ewaja anders hebben jullie pech.

Ik stopte nog meer chips is m'n mond ik vreet meer omdat ik nu definitief ben gestopt met Roken zorgt alleen maar voor meer problemen.

Ik stond op en pakte een flesje water en een milka oreo en ging vervolgens weer op de bank zitten. Ik dropte van alles in m'n mond ik word echt dik zo maar dan gaan we wel naar de gym. Ik keek naar tempation Island. Opeens hoorde ik de voordeur dicht gaan. Ik pakte snel pistool onder de bank vandaag en richtte het op de deur ondertussen stopte ik weer chips in m'n mond 'food is life man'

De tussen deur ging langzaam open het was donker dus ik kon niet zien wie het was ey dit is boeng verdacht ik veegde m'n handen aan de deken en focuste me echt goed op de deur.. Sergio zou never zo binnen komen dus hij kan het never zijn..
Word vervolgd
Cho pistolen&rozen.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu