64.

1.2K 64 24
                                    

COCAINEEEEEE COCAINAAAA

COCAINEEEEEE COCAINAAAA

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Flashback

Ik draaide me om en keek Sergio in zijn ogen aan en herhaalde 'was je maar eerlijk tegen je vrouw'
Sergio pakte mijn hand vast ' wollah meh er is iets om je zorgen over te maken babe.

Sergio waarom lieg je nou waarom.. Ik heb je telefoon gezien..
Sergio keek boos en geschrokken voor zich uit..

Terug naar nu

Chanaira het is niet wat je denkt moest gewoon even paar zaken regelen.
'Ja juist ja je moest Shi 3kilo fixen'
En je moet iemand nog afbetalen anders ga je zien' zulke berichten krijg je en ik moet me geen zorgen maken.
Ja joh komt goed Sergio..
Ik liep snel naar boven en nam een lange douch vervolgens dook ik lekker in m'n bed. Nou ja lekker ? Met een heleboel kopzorgen.

Na half uur ongeveer kwam Sergio ook liggen ik keerde mijn rug naar hem toe. Ik kreeg een berichtje hoorde ik. Ik pakte mijn telefoon en keek.

Onbekend: Als je mannetje niet betaalt gaat hij zien. 😘

Ik reageerde niet en kreeg tranen in mijn ogen van woede.
SERGIO KIJK HIER IETS JE ZET JE FUCKING LEVEN OP HET SPEL NIET EENS ALLEEN DIE VAN JOU ! OOK DIE VAN MIJ EN ONS KIND MAN STOP GEWOOK MET DIE KAOLO DRUGS SERGIO!! Schreeuwde ik tranen stroomden over mijn wangen.

Ik stond op uit bed en Sergio ook.
Baby doe rustig het komt goed niet teveel stressen is niet goed voor je zwangerschap.

BEGRIJP HET DAN JIJ JA JIJ SERGIO JAMAL ACHMED EL MOKTARI BENT DE REDEN DAT IK STRESS.
Ik sloeg boos met al mijn kracht op Sergio zijn borstkast. Mijn ogen waren helemaal rood. Alsjeblieft Sergio alsjeblieft stop ermee zei ik smekend.

Chanaira kom ga zitten op bed.
'Nee Sergio waarom ? Je hebt toch gewoon genoeg geld besef je het niet je leven hangt er van af je bouwt nu een gezin op dit kon je allemaal in je single leven doen maar niet nu die tijd is voorbij Sergio ' zei ik huilend

Ik wil niet zo verder Met je Sergio..
Ik hou zoveel van je maar kijk wat je doet je doet de laatste tijd zo geheimzinnig ik mag niks weten ik ben wel jou fucking vrouw ik draag jou kind en die wil ik niet alleen opvoeden omdat zijn vader er Dalijk niet meer is.

Kijk kijk hier wat ik nu krijg..
Ik liet Sergio het bericht zien. Sergio werd helemaal gek. Naira ik ben weg doe de deur voor niemand open hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en aaide me op m'n hoofd.

Sergio trok snel zijn trainingspak aan en een pet op. Hij rende naar beneden en ik hoorde een paar seconden later de deur dicht gaan.
Ik zakte in tegen de muur met mijn gezicht in mijn handen.
Mijn telefoon ging over er stond Samir. Ik gooide boos mijn iPhone 6 tegen de muur.
Na half uur stond ik op van de vloer
Ik nam een koude douche en gaf mijn tranen de vrije loop. Na een kwartier stapte ik eronder uit ik droogde me af deed mijn pyjama aan en ging weer liggen in bed.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu