Flashback
Hey zo bedoel ik het niet zina ik zie je als mijn zusje want ik heb een broertje die je nu opeens als shit behandeld en daar kan ik niet tegen.Bel je vriendin en we gaan rwina zetten met z'n drieën. Ik bestel alvast eten.
Ahahaha oke is goed. Ik liep naar boven en ruilde mijn kleren voor een Chelsea trainingspak.
Vind ik Saiffedine nou leuk nee dat kan toch niet...
Terug naar nu
Volgende dag..
Ik word wakker door dat ik iemand hoor binnen komen ja ja je raad al wie het is..Ik lig half op de bank 1 voet op de bank en die andere op Alison. Over Saiffedine gesproken hij ligt ergens op de vloer helemaal wasteddd gister was te gezellig.
Ik word wakker en kijk om me heen sjeeew he wat een troep denk ik bijmezelf ik word ontwaakt uit mijn gedachte door een schreeuwende Sergio.
Pov Sergio
Ik heb echt slecht gehandeld man had mijn vrouwtje nooit zo achter kunnen laten zonder goed met haar te overleggen,.. Hoe wil ik dat zij mijn vrouw word als het nu al niet goed gaat pff hoofdpijn dit.
Eerlijk gezegd was het echt een ramp om met Samira weg te gaan alles wilt deze chick hebben zolang het maar merk en duur is gek genoeg heb ik het ook nog voor d'r gekocht voor Chanaira doe ik niet eens zo veel..
Samira kreeg zoveel aandacht van jongens en ze ging er gewoon in mee ze deed wel als een kehba rare schande om met haar over straat te lopen zo op die manier. Ze is wel mooi meisje maar niemand overtreft mijn babeyyy
Ik kom maar een dagje eerder terug omdat ik echt schuldgevoel had en ik het niet meer uithield met die Samira tfoe.
Ik kom binnen en zie Chanaira half op de bank liggen met nog een ander meisje en saiff op de vloer. Het huis is echt een troep ik mag misschien een jongen zijn maar ik hou echt niet van troep.
EY CHANAIRA WAT IS DIT MAN IK BEN 1 FUCKING DAG WEG EN JE MAAKT ER ALWEER EEN KAOLO BENDE VAN JE KOMT NOG MENSEN UITNODIGEN DAN LIG JE PANJA OP DE BANK NEE MAN KAN NIET JE DOET ALS EEN MPP DAGOE. WEER BEN JE MET SAIFFEDINE HEB JE NIET GENOEG AAN 1 GA DIRECT IN ZN BILLEN WONEN MAN. Kowed uit mijn huis nu!
Ey broer toon respect wie laat zijn vrouw hier achter met een kk zielig briefje en gaat vervolgens weg met een kehba donder op man
Sergio Achmed Jamal El Moktari ik weet niet wie jij hier hond noemt want als er 1 is ben jij de grootste en nee tuurlijk heb ik genoeg aan 1 man alleen gedraag jij je niet Zo Saiffedine is er voor me waar ben jij ? Ik ga niet ontkennen je bent er wayback voor me geweest toen ik het moeilijk had met dat van Anouar. Maar dat jij me hond noemt is sws laag van je nu verzoek je me ook nog om uit je huis te gaan ? No problem ik ben niet met je getrouwd dus ben je vrouw ook niet en is ook niet mijn huis dus ik zal "opdonderen" van hier
Kowed please.
Ik liep naar boven pakte snel mijn tas en pakte de nodige spullen.
Ik hoorde geschreeuw en dingen kapot gaan.
Ik rende de trap af en sprong op mijn Vespa oeps Alison vergeten ach ze red het wel.
Thuis aangekomen
Ik belde aan Jayden deed open hij nam me direct in zijn armen woorden waren niet nodig.
Even later zaten we binnen mijn moeder was aan het werk.
Ik heb Jay en terra het hele verhaal verteld ze snapte wel waar Sergio's woede van kwam en namen het voor hem op. Ey fuck jullie alle twee ze3ma goede broers ik weet niet waar.
Ik liep naar mijn oude vertrouwde grote kamer waar ik zoveel heb meegemaakt zowel leuke en minder leuke dingen.
20:00
Klop klop de deur gaat open
Het is mijn vader.He schatje ik heb gehoord wat er is gebeurd van de jongens en Sergio.
Ik weet dat het vorige keer niet goed is afgelopen tussen ons maar vergeef het me alsjeblieft ik vond het moeilijk om het jullie te vertellen inmiddels heb ik het ook aan de jongens verteld en ze begrepen mij.
Over Sergio gesproken hij heeft me verteld hoe het zat en ik weet hoe hij in elkaar zit ken hem vanaf hij klein is al.
Hij heeft diepe spijt Chanaira maar dat legt hij je zelf wel uit dat is iets tussen jullie twee.
Pff ja pa is sorry voor laatst. Ik knuffelde hem stevig er liepen tranen over mijn wangen.
Niet huilen prinsesje je bent daar veel ste mooi voor. Kom laat papa je tranen wegvegen hoor.Papa ik ben niet meer klein hoor. Voor mij wel je bent altijd mijn enige kleine meid. Ik glimlachte.
Kom ik heb cadeautje voor je.
Huh cadeau ? Hoezo pa ?Houd je mond en loop mee zei hij lachend.
Ik sprong op zijn rug en zo liepen we naar beneden.We kwamen in de woonkamer ik zag mijn broers en saiff op de PlayStation.
Saiffedine kwam gelijk naar me toe lopen toen hij me zag.
Ey NaiNai gaat het weer met je
"Jawel gaat goed"
Alles komt goed trust me. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en een brasa.Ewa zusje ik moest je nog wat vertellen he
"Ik heb geen tijd "antwoordde ik droogM'n vader lachte
Terence speelde rustig door en lachte zachtjes
Kom je nog gudu zei mijn vader.
Jah, oke doe je schoenen aan dan nai
Ik trok mijn zwarte huaraches aan en Liep mijn vader achteraan naar zijn Porsche
Oke papa wat is het en waarom moeten we met de auto ?
Hij lachte ey je stelt veel vragen tap ie moffo yere.
-
Doe je blinddoek maar af.
Ik trok m'n blinddoek in een ruk ervan af en kreeg tranen in mijn ogen...
Merry christmasssssss 🎄🎅🏾❤️🔑
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...