49.

1.2K 78 12
                                    

Flashback
Babe vond je, je dag tot nu toe geslaagd ? Ja helemaal ohja ik had nog cadeautjes voor je. Naira hoe vaak zeg ik je dat je niks voor me hoeft te kopen ? Ser hoevaak zeg ik dat jij niks hoeft te kopen voor me ?

Vaak toch maar je doet het toch en Andersom ook niet zo zeuren dushi.
Hij zuchtte diep..

TERUG NAAR NU

aangekomen bij het restaurant namen we plaats aan tafel bij Saiffedine en Vanity.

En hoe was jullie Valentijnsdag tot nu toe Van en Saiff. Leuk antwoordde ze droog ik keek d'r raar aan. En dat was het wil je me zeggen Vanity ?
'Ja wat moet ik nog meer zeggen'
Laat maar want je doet raar.

Ik keek naar Saiffedine en hij haalde z'n schouders op. Vervolgens keek ik naar Sergio hij keek me niet begrijpend aan.
De ober kwam en nam onze bestelling op.

Sergio morgen heb ik feestje eh.
Van ?
Kyara wan boeng  oude vriendin van me.
Oke oke leuk trouwens over morgen hebben we ook feestje neefje van me is jarig word 20.
Oh oke.

Vanity zat ongeïnteresseerd op d'r telefoon.
Saiff fawaka dan wats gebeurt ?
'Ik weet niet man ze doet al hele dag zo'
Allang raar ben je ongesteld ofzo vroeg Sergio.
Hou je bek man je weet niks'

Voor dat iemand wat kon zeggen zei ik direct.
Ey luister dan Vanity zo praat je niet tegen Mn vriend he ik weet niet wie je denkt dat je bent maar we geven je rustig de kans om uit te leggen wat er is maar je wilt niet toch. Dan moet je nu niet zeggen dat hij z'n bek moet houden ie lauw No ? Mi ne denki yere.

Jij moet allang je kk bek houden man rare motjo dat je bent met je 'zo praat je niet tegen m'n vriend' donder op man die kill heeft heel Nederland gehad.

Oke Vanity noemde me net gewoon hoer. Ik lachte ik ga niet eens m'n mooie handen aan d'r lijf laten komen tijd verspilling.

Sergio schold d'r uit en schreeuwde d'r.

Ey Vanity ik weet niet wat er mis met je is vandaag maar dat doet er nu niet toe want zo Praat je niet tegen m'n fam zover ik weet is Chanaira gewoon nog steeds maagd dus waar praten we over ik ken d'r langer dan vandaag dit is wel echt heel laag van je k had niet verwacht van je man. Zei Saiffedine

Super laag van je dit je hebt echt geluk Vanity normaal zou ik je direct vuisten maar hm..
Ik maakte m'n zin niet af. Sergio/Saif ik ga naar oss man kan niet naar dit misselijk makend kind kijken.

Hoor wie het zegt grootste motjo.
Oke nu is het genoeg ik stapte op d'r af en zonder twijfel sloeg ik d'r tot ik niet meer kon. Daar in tegen vocht ze ook gewoon terug. Ik werd weggetrokken.

Kom babe we gaan naar huis want zo gaat t niet werken.zei Sergio
Ewa broer praat met je wifey man want wat ze heeft gezegd kan niet je weet Chanaira zal Vanity nooit zomaar hitten ze zijn net als zusjes
Kom we gaan hoor.

Nee wacht 'meneer kan ik betalen voor ons twee. Ja natuurlijk welke tafel? Die tafel daar bij het raam tafel 6.

'Chanaira je hoeft het niet te betalen. Ik keek hem met die dodelijke maar echt dodelijke blik aan. Sergio mompelde nog wat binnensmonds.

Uhm 27,50 twee maal dat word dan 55 euro in totaal mevrouw. Ik gaf de man 3 briefjes van €20 die vijf euro kan je houden zei ik en liep snel weg. Sergio volgde me en deed de auto open ik stapte in en keek zwijgend uit het raam.
Naira..
Nu even niet Sergio ik verborg m'n gezicht in mijn handen ik schreeuwde en sloeg met m'n handen op de dashboard.
Ik keek naar mezelf in het spiegeltje ik heb een lelijke bloedlip ik zuchtte diep en keek zwijgend naar buiten.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu