47.

1.3K 92 2
                                    

Flashback
Ey chany gaan we creed kijken.
Is goed ik zette de film op en ging weer liggen Sergio maakte m'n haar los en ging er mee spelen.

De film was afgelopen en we keken nog een film maar halverwege de film viel ik in slaap dicht tegen m'n mannetje aan..

Terug naar nu

Sergio maakte me zachtjes wakker. Nai kom naar boven het is al 4:00. Ik stond met moeite op en liep naar boven ik deed snel m'n pyjama aan en dook in bed. Sergio kwam even later ook in bed liggen gedoucht en al hij rook echt heerlijk.

Ik viel lekker in slaap.
-
Volgende ochtend ik werd wakker en zag dat Sergio weer niet naast me lag ik zuchtte en liet me zelf weer terug vallen op bed. Zoals gewoonlijk ging ik op m'n telefoon het is Valentijnsdag today en Ser is er niet jeej..

Ik stond op en ging m'n tanden poetsen dat is echt iets wat ik altijd doe kan niet met die ongewenste geur. En ging vervolgens weer in bed liggen. De kamer deur ging langzaam open ik kon niet zien wie het was dus pakte ik snel m'n pistool onder het bed vandaan en richtte op de deur. Tot mijn verbazing zag ik Sergio staan met een dienblad in zijn handen.

Hij begon te lachen dacht je er was dief in huis ? Jij deed zo verdacht ik legde het pistool weer weg.

Happy Valentine baby !
Dankjewel jij oook ser !

Ik dacht echt dat je niet thuis was. Jawel maar ik was in de keuken voor ontbijt op bed. Dus je kan romantisch zijn ? Tuurlijk vooral als ik vrij alles voor jou.

We gingen samen eten en spraken over enkele dingen.

Dankjewel papi het was lekker, maar ben benieuwd naar de rommel die je hebt gemaakt in de keuken. Waarom moet je zo slecht denken over mij zegt hij zogenaamd zielig je verpest je compliment echt met een belediging. Je bent en blijft een jongen eh. Kuch kuch Man. Ja ja ook goed Sergio lachte.

Ik stond op en strekte me uit. Sergio sloeg op m'n bil. Wat doe je wil je ruzie ? Kom dan. Je daagt me uit he Sergio. Tuurlijk altijd je kent me. Nahh ik heb geen zin zei ik lachend. Lui kind van me zei Sergio. Jaa iknow kom naar beneden wil wel zien wat voor troep je hebt gemaakt. Ik heb geen troep gemaakt zegt hij droog. Dat zullen we nog zien we liepen samen naar beneden richting de keuken.

Woow het is echt schoon. Ik zei je toch je wou niet geloven toch.

Hallo ik ga el vandool alles is schoon gemaakt hiel klijg je gel telug was klein beetje welk. Zei een klein oud Chinees vrouwtje en liep weg.

Sergio begon te schelden en ik ging helemaal stuk. En ik moest geloven dat jij het schoon had gemaakt daar ben je te lui voor. 'Ze heeft het zomaar voor me verpest'. Is niet ergg laat d'r. Sergio ging zitten op de bank met z'n telefoon. Ik zette Rihanna-work op en sloot het aan op boksen en begon met dansen. Sergio keek me aan weer dans je thuis maar in de club doe je moeilijk. Hou je mond je verpest m'n tune inplaats dat jij danst. Wachtte Dalijk komt m'n pisie dan gaan we zien ik word gewoon ff drake.

Ik zong verder dat stukje van drake kwam en Sergio stond op hij begon te rappen precies bij dat stukje Rolling Rolling Rolling ect deden we RiRi & Drake na net als bij hun live performance.

In begon te lachen deze was goeie als dit liedje op feestje word gedraaid wollah we gaan het weer doen.
Aii is goed je hebt wollah gezegd dus we gaan het doen. Jahaa ben yusu !

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu