51.

1.4K 73 15
                                    

Flashback
Met wie app je zo laat nog ?
M'n pa maar ik ga jou toch ook niet herday vragen met wie je appt Sergio ?
Hij mompelde wat maar ik kon het niet verstaan.''wat zei je als je praat praat duidelijk.
Ik zei dat ik van je hou lelijke woeshoem. K draaide me ogen.

Ja was helemaal Lit.

Oke mooi zo maar schat ik moet je wat vertellen..

Terug naar nu
Ai mi gado hoe moet ik je dit vertellen..
Ik: pa draai er niet om heen dan.
Pa: je hebt gelijk, ik ga verhuizen..
Ik: waarom je hebt zo een mooi huis maar wel leuk!
Pa: je begrijpt het verkeerd schat ik ga verhuizen naar Dubai..

Daar stortte mijn wereld helemaal in mijn vader and my first man gaat gewoon verhuizen ik stond op en ging tegen de muur staan en zakte langs de muur naar beneden. Ik begroef m'n gezicht in m'n handen.

Ewa naira wat is er ? Sergio kwam bij me staan. Ik wees naar m'n telefoon op de tafel hij typte m'n code in en las het bericht.
'Shit man'
Hij liep terug en hees me op, Sergio hield me stevig vast en knuffelde me hij veegde mijn tranen weg echt voor voor niks want mijn tranen stroomden oneindig lang over mijn wangen zonder geluid huilde ik. Dit doet me pijn ik was niet ready voor deze.
So to Kevin hart voor deze 😂❤️

M'n telefoon ging af. Sergio begeleide me naar de bank en nam m'n telefoon op.

Pa: naira..
Ser: Nee pa ik ben het Sergio
Pa: kwam hard aan voor d'r he voel me echt schuldig..
Ser: ja man ze huilt ze was echt niet ready voor deze.
Pa: pff kan ik d'r spreken?
Ser: wacht even hoor pa.

Mami wil je,je vader spreken?
Ik schudde van niet. Nu niet zeg ik met een schorre stem.

Ser: nee ze wilt niet sorry.
Pa: ey weer een kaolo hier kijk wat voor shit ik weer heb veroorzaakt voor m'n dochter die band was weer zo goed nu dit. Hij floepte nog een paar scheldwoorden uit.
Ser: Chakir doe rustig ! Het komt goed ik ga met Chanaira praten bel morgen terug en geen gekke dingen doen pa.
Pa: ai beslema

Hij hing op. Sergio kwam naast me zitten en nam mij in z'n armen.
Voor de duidelijkheid voor m'n lezers why ik t zo erg vind.
Kijk de band die ik met m'n vader heb is niet te beschrijven ik heb hem een lange tijd in m'n leven niet gezien geen contact niks. Daarvoor was ik altijd al zijn prinses natuurlijk enigste meisje ik hou zo veel van deze man hij heeft me gemaakt tot wie ik nu ben zeker ook m'n moeder maar die band die ik met mijn vader heb is beter..

-
Next day

Ik kom net onder de douch vandaan ik trek m'n Lingerie aan die ik van Sergio heb gekregen is wel derm zeker heeft z'n ma hem geholpen met kiezen ofzo of een van z'n nichtjes. Anyway ik begin m'n haar te stijlen. Wanneer ik ongeveer iets over de helft ben komt Sergio achter me staan.

Zo je ziet er sexy uit in je mooie lingerie wie heeft voor je uitgekozen ? Want die gene heeft 100% zeker smaak.

Ik rol m'n ogen en lach dan, zeker heeft je ma of 1 van je nichtjes je geholpen met zoeken.

Nee wollah heb zelf gedaan maar was kapot raar hoe ik in die winkel moest gaan alleen maar vrouwen wist niet eens waar ik moest beginnen met kijken. Wist alleen van wat je houd en welke maat. Uiteindelijk werd ik gelukkig geholpen dom ongemakkelijk.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu