Ik stond op en pakte een flesje water en een milka oreo en ging vervolgens weer op de bank zitten. Ik dropte van alles in m'n mond ik word echt dik zo maar dan gaan we wel naar de gym. Ik keek naar tempation Island. Opeens hoorde ik de voordeur dicht gaan. Ik pakte snel pistool onder de bank vandaan en richtte het op de deur ondertussen stopte ik weer chips in m'n mond 'food is life man'
De tussen deur ging langzaam open het was donker dus ik kon niet zien wie het was ey dit is boeng verdacht ik veegde m'n handen aan de deken en focuste me echt goed op de deur.. Sergio zou never zo binnen komen dus hij kan het never zijn..
Word vervolgd
Cho pistolen&rozen.
De deur ging helemaal open. Huh hij is het dus wel. Ik draaide m'n hoofd terug naar de Tv weet je hoe graag ik op hem wil springen maar ja..
Chanaira.. Bracht Sergio er moeilijk uit hij had een mooie grote bos Rozen en een grote knuffel beer bij zich. Sergio kwam voor me staan. Ik deed de tv uit als teken dat ik naar hem luisterde.
Sorry.. Sorry dat ik zo reageerde ik had teveel gedronken.. Ik wist in wat voor situatie je zat misschien nog wel zit maar ik zette je voorschut was er van bewust maar ik deed het niet bewust sorry, want dit heb je niet verdient schat.. Ik was gewoon een klootzak sorry dat ik er deze dagen niet voor je kon zijn. Ik hoop dat je me wilt vergeven..
Het bleef even stil tussen ons.
'Alsjeblieft..Ik zuchtte diep. Ja is al goed zei ik droog moet wel een beetje hc overkomen terwijl ik diep vanbinnen graag op hem wil springen en kusjes wil geven.
'Echt ben je yusu ? Vroeg Sergio
Hij kreeg een grote lach op zijn gezicht en overhandigde mij die grote beer, de rozen zette hij in een vaas.Ik deed de tv weer aan en Sergio ging helemaal in die andere hoek van de bank zitten. Na vijf minuutjes hield ik het niet meer ik ging op hem zitten en liet me hoofd rusten op z'n borstkast. Sergio glimlachte en sloeg zijn arm om me heen.
Sergio ?
Hmm
Waarom ging je helemaal aan de andere kant van de bank zitten.
Nou omdat je boos op me was dus ik dacht misschien wil je niet naast me zitten. 'Oh oke'Het was weer stil tussen ons.
Chanaira.. Ik hou echt heel veel van jou je kan soms echt lastig en eigenwijs zijn maar jij bent degene die echt altijd voor me klaarstaat maakt niet uit wat er gebeurt is. Jij bent mijn up wanneer ik down ben je wijst me goed op mijn fouten alles wederom jij bent echt wifey materiaal.
Ik hou ook heel veel van jou al ben je zo lastig en ook al word je zo snel jaloers wanneer ik met een jongen praat maar is beter. liever iemand zoals jij dan een andere Guy die het niet eens zou interesseren.
Ja misschien moet ik beter met m'n jaloezie omgaan maar weet je wat het is ik weet ik hoe jongens denken eerlijk is eerlijk je bent echt een mooie dame goeie body alles. Dat is waar veel jongens naar kijken en dan iets proberen te moven. Gelukkig ben jij niet iemand die aandacht geeft aan die jongens daar ben ik echt blij mee je hebt tenminste zelf respect.
Maar je moet niet overdrijven hoor heb niet ZOO veel jongens achter me aan en m'n lichaam is gewoon normaal.
Naira jou laat ik gewoon even waaien 🌾
Ik lachte. 'Ey heb je me gemist eerlijk zijn'
Ja jawel is saai zonder jou weet echt niet hoe ik zonder mijn Sergio moet leven.
JE LEEST
Veranderd✔️
Novela JuvenilChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...