8. Sorry
FLASHBACK
"dus ik heb dit voor niks geregeld ? Hij doet z'n schoenen aan en zegt als je zo wilt doen moet je opdonderen DAG CHANAIRA..
TERUG NAAR NU
Die dag verliep niet zo goed ik heb de hele avond niet geslapen en nagedacht.. Ik had zoveel spijt dat ik had gezegd "dat hij niet weet hoe het is om geen moeder te hebben" ik heb sinds die dag niets meer van hem gehoord ik heb Anouar geappt maar hij reageerde niet.. ik heb hem gebeld maar hij nam niet op. Ik kijk naar mijn helemaal doorweekte kussen door mijn tranen en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel naar mezelf en zeg "ik ben veranderd, ik ben niet meer die BadBitch Chanaira die zo hard to get is.." Ik ben maar gewoon Chanaira..
Ik ben m'n zelfvertrouwen kwijt geraakt merk ik. Jayden komt de badkamer binnen en zegt gaat t zusje ? Ik weet wat je mee maakt.. Ik voel je ik maak nu het zelfde mee. Maar verlies je zelfvertrouwen niet want dan word je zwak en zo ben je niet Chan. Ik geef hem een brasa en de tranen stromen over m'n wangen. Ik besloot maar snel een koude douche te nemen en dan maar naar de stad te gaan. Toen ik me had klaargemaakt en had gegeten liep ik naar de bushalte ik ging zitten op het bankje en dacht na wat Ik allemaal had verloren.. Mijn beste vriendinnen en mijn " King " ik belde Caine op en vroeg wat hij vandaag deed.
10 min later liepen we samen hand in hand door de stad eindelijk weer na lange tijden met 1 van beste Vrienden. We hadden een leuke dag en ik vergat al mijn probs even tot dat ik Anouar zag...ANOUAR GEDACHTE
Hmm dat meisje was m'n wifey eigenlijk nog steeds maar ze loopt met een andere jongen dat kan ik niet aanzien Kaolo bitch dus niet te vertrouwen. Ze gaat zien..MIJN GEDACHTE
Kijk daar is mijn king eigenlijk daar staan met een ander meisje opzicht vind ik het niet erg maar het doet me toch pijn maarja idc als hij me niet meer wilt dan niet ik zal toch verder moeten leven..
We liepen langs Anouar hij keek me aan ik glimlachte nog maar hij lachte gemeen terug naar mij en kuste dat meisje met wie hij was steek ik mijn hart ik keek versteld en Caine keek me aan voordat hij me iets kon vragen zag hij het al.. Hij wilde naar ze toe lopen maar ik probeerde hem tegen te houden maar t lukte niet. Hij liep naar ze toe en ik liep erachter aan. Anouar keek naar mijn hand en zag nog steeds de ring aan mij hand. Voor dat ik Caine z'n vriendin uit zou schelden zei ik " Caine stop niet doen het is niet haar schuld je mag boos worden op mij het is toch allemaal mijn schuld.. " Chanaira weet je wel wat je allemaal zegt ? Vraagt Anouar ik ben fout geweest ik had Melissa (vriendin van Caine) nooit mogen kussen maar ik dacht dat jij wat met Caine had daarom.. Chanaira ik wil niet dat m'n Queen pijn krijgt door andere jongens ik weet hoe die jongens zijn daarom ik dacht ff dat ik je niet kon vertrouwen. Opnieuw stroomde er tranen over mijn wangen. Anouar liep naar Caine toe en zei "sorry broer ik begrijp het als je mad bent op me en Melissa het is denk ik beter als wij niet meer met elkaar omgaan sorry" Caine zei no spang ik begrijp t wel maarja komt goed, maar blijf bij me zusje en let goed op d'r ze is me dayone he en als je d'r breekt breek ik jou brada Aii komt goed zei Anouar en we gingen naar de metro. Anouar waarom nam je niet op ? waarom Appte je me niet terug ?weet je hoeveel pijn het me deed dat je niet reageerde ik heb deze afgelopen niet geslapen m'n hele kussen doorweekt met tranen. Zelfs Jayden heeft goed met me gesproken en gezegd dat ik m'n zelfvertrouwen niet moet verliezen.. Ik ben veranderd Anouar ik ben niet meer die BadBitch Chanaira zoals hoe iedereen me kende ik ben nu gewoon Chanaira met een vriendje die voor me zorgt kijk ik keek niet naar jongens had geen behoefte aan ze tot ik je neefje ontmoete het was m'n beste vriend en vriendje tegelijk maar hij had m'n attie gebroken maarja nu heb ik jou ik hou van je en het spijt me dat ik had gezegd dat je niet weet hoe het is om geen moeder te hebben t spijt me echt.. Geeft niet mop het spijt mij wat ik heb gedaan met Melissa omdat ik jaloers was sorry.. Zo gingen er nog een aantal weken voorbij en het was bijna me birthday 17 yearss..
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...