Flashback
Ik keek Vanity aan en begon te praten. ' oke deal maar niet boos worden als er jongens naar ons kijken ik waarschuw jullie alvast bij deze Vanity lachte geheimzinnig. De jongens gaven elkaar even die snelle blik. En keken ons daarna dodelijk aan...
Terug naar nu
Ja jullie willen ons toch mee en jullie weten zelf hoe het eraan toe gaat guyss.zei Vanity en niet klagen over onze outfitsSaiffedine en Sergio zeiden niks.
Saiffedine je kan je aan gaan kleden want mijn outfit is bij Chan & ser thuis.
Kom je me helpen met m'n kleding en kom me geen nee zeggen want je hebt geen keus dus loop naar boven miss Vanity.Pff ik kom zo ja nai.
Jaa isgoed. Sergio zette z'n telefoon weg en keek me aan. "Is er wat?" Nee hoor moet er wat zijn dan dus ik mag m'n vriendin niet eens aankijken? Jawel maar dacht gewoon dat er wat was.Sergio kom eens met je hoofd. Hij keek me raar aan. Nee wacht kom tussen m'n benen liggen hij deed wat ik van hem vroeg. Ik ging met m'n handen door z'n krulletjes. Je wilt gewoon met m'n haar spelen inplaats dat je dat zegt.
Nee, want dan ga je moeilijk doen je houd er al niet van als iemand aan je haar zit. Je weet toch dat jij het alleen mag lieverd?
Na ongeveer half uurtje kwamen Saiffedine en Vanity naar beneden. Fjietfjuww zozo m'n broer ziet er goed uit hoor riep ik. als ik Sergio nooit was tegengekomen nou dan zal je het weten hoowr lekkerding zei ik met een overdreven Nederlands accent.
Hij begon te lachen en Vanity ook. Ik keek naar Sergio hij keek me scheef aan hij vond het duidelijk niet zo grappig of laten we zeggen helemaal NIET grappig.
Grapje baby je bent The one and only one niet stressen Kifesh je strest om een grap ik gaf hem duizenden kusjes over z'n hele gezicht. Ja is al goed Chanaira je verpest m'n mooie gezicht.
Ik gaf hem een klap op z'n achterhoofd dat had ik beter niet kunnen doen hij gooide me over z'n schouder hij stapte in z'n schoenen pakte al onze spullen en gooide me in de auto. Ey je bent echt een hinderlijk onvolwassen kind en hiermee moet ik trouwen ? Wanneer ga je, je leren gedragen.
Ik voelde me diep beledigd. En antwoordde niet ik draaide m'n hoofd en staarde naar buiten.
Zie je nou hoe ik me net voelde niet leuk he al was het een grap het komt gewoon hard aan Chanaira daar moet je echt serieus wel op letten. Ik knikte afwezig hij pakte m'n gezicht vast en drukte z'n lippen op de mijnes.
Saiffedine en Vanity kwamen ik de auto zitten en we reden weg.
Na 10 min waren we thuis. Vanity en ik liepen direct naar boven naar mijn inloop kamer om het even zo te noemen het is een kamer met alleen maar schoenen en kleren make up sieraden noem maar op is gewoon een kleine winkel.
Oke waar zijn die kleren' zei Vanity ongeduldig.
Hierr ik gooide de zak naar d'r hoofd. 'Je kan gewoon rustig doen ezel. Jij bent hier degene die ongeduldig doet. Anyway ik ga even snel douchen je weet waar alles is.Ik liep naar onze kamer. Sergio was in de badkamer ik klopte op de deur en wachtte op reactie. Ja je kan binnenkomen ik deed de deur open hij deed net z'n baddoek om z'n middel.
Zo kan ik douchen ? Er zijn genoeg badkamers hier in huis maar je komt speciaal hier.
Hier zijn al m'n spullen toch pa ga niet moeilijk doen dan.. Omdat je me "pa" noemt vind ik het niet erg hij lachte en liep de badkamer uit.Ik ging snel onder de douch en waste m'n haar. Mami heb je m'n Philipp plein shirt gezien. Welke van ze ? Die jij voor me hebt gekocht. oh die groene is beneden op de wasmachine. Dankjewel schat hij deed de badkamer deur dicht. Ik stapte onder de douch vandaan en droogte me af ik föhnde m'n haar ook direct.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...