28.

1.3K 77 1
                                    

Vandaag is de dag dat ik naar mijn vader ga eigelijk heb ik niet echt zo een zin.

Ik word wakker en kijk om me heen. Sergio ligt niet meer in bed. Ik loop naar de badkamer en neem een warme douch vervolgens doe ik mijn ochtend routine en kleed me aan.

Ik loop naar beneden en zie dat ook hier Sergio niet is. Pff waar is deze kil, ik loop naar de keuken om een ontbijtje te maken. Ik maak snel een broodje ei en een kopje thee.

Ik loop naar de tafel met mijn eten en zie een briefje liggen.

Ewa Chanaira goodmorning,
Ik ben er niet ik ga met mijn zusje een weekendje weg om elkaar echt goed te leren kennen en wat tijd met z'n tweetjes door te brengen zonder andere om ons heen.
Ik heb wat geld voor je achter gelaten gebruik het goed en succes bij je pa trouwens. Zie je maandag love you
Sergio.

Dus zo behandeld hij z'n future wife ai oke No spang. Ik snap familie gaat voor maar je kent dat kind pas en we hadden trouwens al een afspraak.

Ik eet mijn eten op en kijk op mijn telefoon.
Ik heb een paar appjes van Jayden terence Saiffedine en natuurlijk Alison.

Saiffedine :
S: Hey lelijkerd hoe gaat het met je?
Heey ezel gaat wel

Jayden:
Hey zusje wanneer zien we je weer thuis ik mis je wel thuis man! Btw ik heb je wat te vertellen kom morgen langs ja ?

Hey lieve broer ja is goed ben Nieuwsgierig!  Mis je ook..

J: ik moet nu gaan werken zie je morgen zusje 💖✨🔑

Ehahahaha The key to succes 🔑✨

Alison:
Heeeeey wat ga je vandaag doen nee wacht interesseert me niet wat je gaat doen we zien elkaar sws vandaag want Yaelle & Yoelle zijn toch bij m'n tante today dus komt goed

Ik: zozozo gewoon bepalen 😂 ben niet anders gewend van jou maar is goed ik meld je wel als ik thuis ben ga nu naar roffa gesprek met m'n pa dus app je later.

A: is goed succes 🔑
Ik:thankyouu gurl The path to The way of more succes 🔑✨

Terence:
Hey prinsesje van me hoe gaat het met mijn zusje?
Ik: heyhey ja gaat wel ik vertel je morgen alles ja ! Ik ga zo naar roffa gesprek met pa😒
T: oh oke gaat niet goed tussen jou en ser he ?komt allemaal goed Chanaira je bent een sterk meisje ga desnoods weer ballie of boksen, als je me morgen alles hebt verteld maken we een afspraak om volgende de week weer naar ballie te gaan ja ?
Ik: dankjewel Terence dit had echt nodig ik hou van je met heel mijn hart !
T: daarvoor ben ik toch je broer zie je morgen lelijkerd💖

Nadat ik heb geantwoord op iedereen en ik met ontbijt heb gegeten. Word ik gebeld door Saiffedine

Hey Zusje
Hey saiff
Het gaat helemaal niet goed met je wat lieg je nou weer tegen me?
Ja ik weet niet weet je wat het is...
Voordat ik verder kon praten zei Saiffedine al
Je bent thuis toch ik kom nu naar je toe doei en hing op.

Ik Zuchtte diep waarom ik weer ben ik niet genoeg voor hem? Wat geef ik hem niet..

De bel ging en liep naar de voordeur het was Saiffedine.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu