FLASHBACK
Nadat we alle twee gebeld hebben tijd hebben afgesproken enzo was het tijd om boodschappen te gaan doen.TERUG NAAR NU
Wat moet ik koken Ser ?
Hoe bedoel je ? Ik ga koken ik ga lasagne maken voor me baby en m'n fam.
Zozo Sergio El Moktari kan koken ? Tuurlijk moet wel moet voor m'n vrouwtje en kids kunnen zorgen begrijp je.Ja dusdat he maar kom naar winkel want de family komt zo.
We deden onze Schoenen aan jas was niet nodig want het was best wel warm ik sloot de deur en ging naast Sergio in zijn Matt zwarte Audi zitten.
Deze auto he wauw
Waar gaan we boodschappen halen Prinses
Appie toch. "Oke is goed"
Ondertussen zong ik mee met het liedje "Stranger van Sfb"dit is echt m'n tune Tory Lanez - say it ! Sergio en ik zongen mee. Ik stopte en Sergio keek me raar aan "waarom stop je met zingen" omdat ik never wist dat m'n mannetje zo mooi kon zingen.
Dankjewel babygirl jij hebt ook een hele mooie stem word Tijd om er wat mee te doen. "Ja ik weet niet hoor. Niet onzeker zijn Chan.
Ey stap alvast uit want is weinig plek hier om te parkeren en dan kan je niet uitstappen. Is goed. Ik stapte uit en hees mijn broek omhoog en zette m'n kleren goed. Ik hoorde jongens fluiten en dingen maar gaf ze geen aandacht.
Altijd weer die appie chillers ik bedoel maar hoe flex je bij een winkel je krijgt geen ene moer gratis ofzo.
"Ey mooie dame mag ik je wat vragen ik wil je graag Beter leren kennen zou ik je nummer alsjeblieft mogen"
Jongen je bent brutaal mang wat denk je dat m'n antwoord is ?
HC spelen toch rare ams
Als je nog een keer zo over m'n vrouw praat of tegen vrouw praat breek ik al je Ribben ik maak geen grap kaolo chiengboy. En dat geld voor jullie allemaal met mpp.
Sergio sloeg z'n arm om m'n middel en zo liepen we naar binnen. Ik voelde me echt bekeken ik draai me om en zie een meisje me vies aankijken. "Is er wat C want je kijkt weer achterom" nee er is niks antwoordde ik
Ik kan je ook nooit ergens naartoe laten gaan elke keer word je weer bekeken,nagefloten of nageroepen ik kan daar echt niet tegen gewoon disrespect.
Tja ben al gewend geen aandacht geven you know. Kom die dingen voor die lasagne pakken zei ik snel voordat hij verder zou gaan met praten.
Nadat we alles hadden gepakt liepen we naar de kassa om af te rekenen. Ik legde alles op de band samen met Sergio ondertussen zag ik hoe die dame achter de kassa Sergio steeds aankijkt. Ik geef d'r een een vieze blik en wil betalen. " nee babygirl ik betaal je weet het zei Sergio en gaf me een dodelijke blik dat genoeg zei.
Goedemiddag zei die caissière achter de kassa en speelde met d'r haar en deed een knoopje los van haar bloesje. Ik begon te lachen ze keek me raar aan maar focuste alweer snel op Sergio.
"Hallo" zei Sergio met een glimlach
Je ziet er wel leuk uit vandaag.
"Dankjewel"Ik keek ze raar aan maar pakte de spullen snel in ik raakte geïrriteerd.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...