FLASHBACK
Ik liep naar het kantoor van m'n pa en zag hem achter zijn bureau zitten..
Ik klopte op de deur..
Tijd om alles in real life te horen..TERUG NAAR NU..
Ik haalde de deurklink langzaam naar beneden en liep zijn kantoor in. 'Hey schat' zei hij rustig hallo zei ik droog.
Hij zuchtte en begon met praten.
'Zoals je weet ga ik verhuizen naar Dubai maar niet alleen ,samen met Priscilla zal ik daar samen gaan wonen zo snel mogelijk Souffian blijft hier hij wilt niet mee.
De eerste tranen kwamen al weer naar boven.
Chanaira ik ga je echt missen we zien elkaar misschien niet elke dag maar die band die we hebben is super strong en dat wil ik ook behouden.
Tranen stroomden over mijn wangen.
En en.. Hij kwam niet meer uit z'n woorden. Hij sloeg z'n hand voor z'n gezicht ik hoorde hem zachtjes snikken. Papa niet huilen zei ik zelf huilend. Ik stond op en ging op z'n schoot zitten als een klein meisje. Ik knuffelde hem stevig samen huilden we als baby's.Pa kijk ik vind het echt erg dat je weg gaat want ik had je eindelijk terug in mijn leven die vader liefde heb ik echt gemist en nu ga je weer weg. Ik ben wel blij voor je ik snap dat je nu een ander leven lijd met je vrouw en souff maar ik ga je zeker missen ik wens je veel plezier en succes in het leven.
Naira je doet alsof het een afscheid is voor altijd ik ben om de drie maanden twee weekjes in Nederland om zaken te regelen dan maken we sowieso afspraak om te gaan flexen.
AHAHA PA zeg dat nooit meer!
Is toch gewoon zo anyway ik ga nu eerst 4 maanden weg om alles te regelen en kijken hoe het is. Ik stort elke maand het dubbele van wat je nu krijgt op je rekening, want ik doe me dochter pijn met dit nieuws.Nee hoeft niet je geeft me al genoeg.
Hou je mond want ik luister toch niet naar je Chanaira. Ik stond op en ging tegen over hem zitten. Ik zuchtte diep weten Jay&ter dit al papa ? Ja ze weten het al een tijdje.Dit soort dingen vind ik dus irritant altijd weten m'n broers het eerder of zelfs andere mensen. Maar ik besloot om niks te zeggen en antwoordde simpel met 'oke'
Er was een stilte tussen ons.
'Papa je mag wel wat aan je wel wat aan die beveiligers doen.'
Wat is er mis mee dan ?
Ik kwam niet binnen weet je hoe moeilijk ze deden en ze geloofde niet dat je me vader bent ik ben uiteindelijk binnen gekomen door Amine en die jongens waarmee hij was anders stond ik nog buiten wilt die man me nog aanraken en zeggen dat hij dit gedrag niet associeert en ik het terrein liever kan verlaten toen heb ik hem uitgescholden en was ik heel geïrriteerd gelukkig kwam Amine.Domme Nederlandse beveiligers waar zijn m'n Marokkanen die zijn veel beter.
Maar Chanaira waar is je pasje ?
Vergeten maar dat hoort niet uit te maken ik hoor gewoon binnen te komen zonder gezeik.Ja klopt maar je hoort je pasje wel mee te hebben wil niet zomaar mensen hier binnen dus voeren ze hun taken goed uit.
'Neem het lekker voor ze op helemaal top mompelde ik binnensmonds.
Oke fijn genoeg gepraat ik ga maar weer eens.Zo Je bent wel heel erg geïrriteerd he?
Logisch toch als je op één of andere dag hoort dat je vader morgen gaat verhuizen naar een ander land ! Schreeuwde ik boos. Het was niet mijn bedoeling om te schreeuwen maar hij frustreert me gewoon met z'n domme vragen.Ik weet niet tegen wie je hier zo een toon aanslaat maar niet tegen mij ben niet 1 van je fucking vriendinnetjes he!
'Alsof ik die heb alleen gekomen op de wereld en ga er ook alleen weer van af'. Fijne reis morgen ik ben weg doei.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...