11.

1.4K 80 6
                                    


FLASHBACK

Uhm nou.. Je hebt een mooie vriendin zou ik haar nummer mogen ? Ja hoor zeg ik zachtjes.
Zou ik jou nummer misschien ook mogen vraagt hij en kijkt me recht in mijn ogen aan. Nee zeg ik. "Oh" ik hoor in aan zijn stem dat hij t jammer vind en we lopen naar binnen.

Tot hoe laat werk je Sergio ? "21:30 zegt hij" waar woon je ? Na dat hij antwoord heeft gegeven zegt hij "ga je me stalken ofzo krullebol" ahaha nee maar we kunnen wel samen naar huis en ik knijp even in zijn hand ik Zie dat hij begint te blozen en loop terug naar de tafel.

Ondertussen zijn de meiden al aan het eten en ik zie dat Yaëla me vies aankijkt. Wat moest hij van je zegt Yaëla kattig en kijkt me nog steeds vies aan. Op dat moment gaat m'n telefoon af.

TERUG NAAR NU

Ik sta op en loop naar buiten ik zie dat het Luciano is en neem op.

*Gesprek*
Ik: hey mop hoe gaat t

Hij: Nou niet zo goed ik ben nu bij je oss hoe laat kom je thuis

Ik: geef me drie kwartier tot aan een uurtje ik zie je zo Gio en hang op.

Het voelt niet goed en m'n eetlust trekt langzaam weg. Ik loop naar binnen en zie Yaëla en Sergio samen praten. Hij knipoogt naar me en ik geef hem een korte glimlach.

Ey wat is met Yaëla want ze weet dat me hoofd thee word al ze zo doet hm. Komt door die jongen toch Chan zegt Lucia. Ik zucht diep en begin zwijgend met eten. Ondertussen is Yaëla al weer bijgedraaid maar dat boeit me niks.

Ik ga om 21:30 weg samen met Sergio. Yaëla d'r gezicht staat op onweer. "waarom moet je Sergio van me afpakken à vieze hoer je hebt toch al een vriend kaolo slet"

Ik sta op en pak m'n spullen

Durf je niks te zeggen ofzo mpp hoer
Ik draai me om gooi m'n tas op de grond en voor dat je denkt sla ik Yaëla een bloedneus ik wil nog verder gaan met slaan maar word tegengehouden door Chav & Sergio "LAAT ME LOS" schreeuw ik en ze tillen me op naar buiten om af te koelen. Ik hoor Lucia tekeer gaan tegen Yaëla en Chav rent naar binnen.

Lucia laat d'r los ze is het niet waard man.
Kom we gaan naar oss.

Dit is wel disrespect man had niet verwacht van deze chick. Ik hou niet van zulke meids. Tjaa het zou bijna je wifey zijn he Sergio zegt Lucia lachend. En ze schieten allemaal in de lach.

Ik ga naar huis man en ik loop richting station. "Hmm vergeet je niet iemand" hoor ik achter me, ik draai me om en zie Sergio staan. Owhja sorry. Je hebt wel een lijpe vriendin. Ahahaha ja klopt ik heb d'r niet goed genoeg gevuist die woorden die ze tegen me heeft gezegd zouden nooit meer uit d'r bek komen. Zomaar hielden jullie me tegen ik kan daar zo niet tegen hè. "Ik ook niet maar je zou Yaëla doood maken en dat gunde ik haar ook weer niet, ze is een mooi meisje met lelijke manieren" zegt Sergio.
Ja ze doet zomaar jaloers ik hoef je niet eens.

Er valt een lange stilte en ondertussen zitten we al op de scooter onderweg naar huis. Sorry zo bedoelde ik het niet je bent zeker een mooie jongen maar ik heb een vriend snapje zeg ik zachtjes. Ja ik begrijp je wel.

Na ongeveer 10 minuten zijn we aangekomen we hebben elkaar onderweg goed leren kennen.

Huh woon je daar ben je zusje van Jayden en Terra ? Ja zeg ik. Oh ahaha ik ben mattie van ze daarom. " oke ik zal kijken als ze thuis zijn" anyways dankjewel he "ik geef hem een knuffel en kus op z'n wang en zet een briefje met mijn nummer in zijn zak" ik zie dat hij bloost en hij kijkt snel weg.

* Anouar maakt me af als hij dit ziet* denk ik bij mezelf

*tringgg*

Halluu Anouar ik wil hem een kus geven maar hij duwt me weg. "Kifesh wat is met jou kil je doet zomaar raar" wie is die kil ? Is gewoon een jongen heb hem ontmoet vandaag in Vapiano. Maar ik word onderbroken..

Eyy faka broer ik heb je lang niet gezien à mattie zegt Sergio. Ook dat nog ze kennen elkaar mooi dan. En ik loop naar boven Jay een mattie van je is hier Terra een mattie van je is hier en ik loop naar mijn kamer.

Ik ga liggen op mijn bed en sluit m'n ogen. Er komt iemand naast me zitten en speelt met mijn haar, ik open mijn ogen en zie Luciano zitten zijn ogen zijn rood.

Ey broertje wat is er vertel me..
Hij verteld me het hele verhaal dat Yaëla het uit heeft gemaakt en dat ze veel ruzie hadden. En ik vertel over de ruzie met Yaëla en over Sergio en Anouar waarom hij boos is. Als we alle twee uitgesproken zijn besluit ik om een snelle douch te nemen.

Na tien minuutjes ben ik weer in de kamer. Luciano ligt op mijn bed en kijkt tv. Ik trek een korte pyjama broekje aan en een t-shirt en ik ga naast Luciano liggen. Ey biggie Bobbie zegt Luciano en ik begin te lachen. Ik weet dat hij serieus is maar alsnog. Ik hou van je fluistert hij in m'n oor. Ik ook van jou broertje en geef hem een zoen op z'n mond (is m'n bestfriend/broertje niet raar gaan denken ofzo) en we lachen allebei.

*pling*

Ik word geappt

Hey, met Sergio kom je niet naar beneden ?

Ik: heyy, nee sorry geen zin in Anouar z'n hoofd sorry😓

Sergio: t komt goed tussen jullie geloof me😉😘

Ik: Ja dat sws maar hij hoeft niet zo te reageren ik haat dat gewoon. Hij moet Allang blij zijn dat ik niet 1 van die kaolo geheimzinnige wijven ben shit jonge

Sergio: tja hij mag blij zijn met je..

Ik laat hem maar op blauw geen zin in niks alleen blikje shakura en milka oreo. Broertje kan je ff shakura en milka oreo beneden voor me halen ? "Ja isgoed"

VANUIT LUCIANO

Ik loop naar beneden in me boxer en zie Sergio zitten " ey faka brada lang niet gezien zeg ik " we praten nog even en dan loop ik naar de koelkast om shakura en milka te pakken voor Chanaira." Anouar je wifey is boos op je man" zeg ik nog ff snel voordat ik weer naar boven loop.

Kijk eens lelijkerd hier je eten en shakura

Dankjewell schatje zegt ze ik zie dat d'r ogen rood zijn en zeg "kleine denk nu ff niet aan alles ja eet hier en drink je bent nu met mij en ik voel je, je weet dat" het doet d'r goed zie ik en ga op d'r bobbie liggen goede kussen zeg ik lachend en ze slaat me. Zo vallen we in slaap.

Na lange tijd weer gepost stem op mijn verhaal en ik heb nog genoeg Delen om te posten dus stem ! Show me Some real love ❤️💪🏾 1207 woorden

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu