19

1.3K 64 1
                                    

FLASHBACK
SERGIOOO JE WEET DAT IK DAT HAAT TFOE. Hier hebben we het zovaak over gehad shit man. " maar je bent van mij dus ik mag ! je hebt er nu 1 zodra ik zie dat er nog 1 bij is nadat je terug komt van dat gesprek maak ik je dood begrepen

A hou je bek man.

"Sexy als je boos kijkt jammer dat je boos blijft" zegt hij nog voor ik de deur dicht doe

Op naar het gesprek met Anouar..

Terug naar nu

Het gesprek ging opzicht wel goed hij heeft zijn excuses aangeboden en hij snapt dat hij volledig fout is geweest hij heeft ook gezegd dat hij me echt zal missen maar hij wenst me veel succes met Sergio ergens voelde ik me wel schuldig maarja we hebben besloten om gewooon vrienden te blijven en dit achter ons te laten we doen het gewoon rustig aan.

Vandaag gaan we weer terug naar Huis
Eindelijk mijn eigen bed maar wil ik wel terug daar heb ik zoveel herinneringen aan Anouar pff ja ik zou toch moeten.

Ik werd uit mijn gedachte gehaald door Sergio die tegen me loopt te schreeuwen ofzo
"Ey ben je doof ofzo ik praat de hele tijd tot je maar je reageert maar niet rare iets jij

Ik geef hem geen aandacht en ga me tas inpakken maar zo te zien hoef dat niet want het is al gedaan.

Sergio staat in de deur opening
"Ja mop dat probeerde ik je net allemaal duidelijk te maken maar mevrouwtje was met d'r gedachte heeeel ergens anders.

Er Rolde onbewust tranen over me wangen..
Sergio nam me in zijn armen en mijn tranen namen de vrije loop.

Hier waren geen worden voor nodig Sergio wist precies waarom ik aan het huilen was.

"Anouar..

Komt goed schatje weet je wat kom je vandaag mee naar mijn huis. Ik knikte

Kom we moeten uit checken riep Jayden
Terence kwam naar me toe en knuffelde me dit voelde goed mijn lieve broer.


1 uurtje later

we hebben jayden en terence naar huis gebracht en ik heb  schone kleren gepakt om bij sergio te blijven.
Was dat wel een goede keus..
Daar aangekomen keek ik met open mond maar het huis tenminste wat je een huis kan noemen.

"Sergio wat voor werk doe je kan niet met dat baantje bij Vapiano hoor"

Ja lang verhaal kom naar binnen.

We liepen naar binnen eigenlijk moet ik niet zo kijken naar dit huis want ik woonde zelf ook in zo een groot huis maar omdat mijn vader een normaal leven wilde lijden gingen we kleiner wonen.

"Zo wat wil je eten" vroeg Sergio nadat ik mijn spullen boven had gezet en hij me een rondleiding had gegeven

Niks dankjewel.

Chanaira je moet eten ! Dat zei Chav toch ook al tegen je ik maak me zorgen om je begrijp dat moppie van me.

Hij nam me in zijn armen en drukte me stevig tegen zijn lichaam aan. Ik rook zijn lekkere geur. Hij tilde me op en gooide me de bank.

Serr wat doe je zei ik lachend
Jou op de bank gooien wat anders moet ik nog op je springen ofzo
"NEEE doe maar niet dikzak"
Ohja ik heb het huis nog niet beschreven bijna alles is melk wit met nog wat zwarte spulletje 6 kamers en in elke kamer een badkamer een hele kamer met alleen maar schoenen , kleren enzo alles mooi gesorteerd op merk 1 woord gewoon "perfect"

Kom we gaan film kijken

Sergio vond het goed en we kozen een film uit op Netflix.

Na een kwartiertje waren we er eindelijk welke film we zouden kijken.

"Zo lang duurde dit alleen doordat jij een horror filmt wilt kijken je weet dat ik bang ben idioot kijk hoe lang je me al kent"

Baby doe niet boooss je bent met mij toch kan niks gebeuren en ja ik weet dat je bang bent maar nogmaals je bent met Papi Ser.

Ik keek hem vies aan en hield mijn lach in.
"Ik weet dat je wilt lachen hoor naira stop maar ze3ma hc doen NIET HIER IN MIJN HUIS"

"Ah hou je mond jij maar kom laten we die film gaan kijken hoor "zei ik lachend .Nadat we 2 actie films hadden gekeken ging de bel.

Sergio stond op en ik ging liggen op de bank
Er kwamen twee mannen binnen ze vroegen om geld. nah wat je "vragen" kan noemen ze schreeuwde. Ik stond meteen op

Sergio zei rustig dat ik naar boven moest gaan maar ik was te eigenwijs en bleef gewoon rustig staan. Sergio gaf me die dodelijke blik maar het deed me niks (als blikken konden doden was ik mors dood)

ALS JIJ MIJ NU GEEN GELD GEEFT WAT JE ONS NOG SCHULDIG BENT NEEM IK DAT MOOIE MEISJE DAAR MEE. Hij gaf me een knipoog.
Ik keek die man vies aan

"JE MOET JE BEK HOUDEN EN VAN ME VROUWTJE BLIJF JE AL HELEMAAL AF HEB JE GEHOORD.

"HAD JE MAAR NIET MOETEN STOPPEN HE DAN GEBEURDE DIT OOK NIET"
Zei 1 van de mannen

1 van de mannen liep naar me toe.
Ik trok mijn pistool uit m'n vest Sergio schrok even maar herstelde zich snel.

Als je me aanraakt schiet ik in je hoofd ik maak geen grap zonder genade je weet niet met wie je te maken hebt he gap niet fucken met mij.

De man deinsde naar achter.

Als je ons het geld geeft dan laten we jullie met rust. Zei de andere man

Ik rende naar boven zocht naar m'n tas en pakte wat geld

Hoeveel is hij jullie schuldig ?

75.00 euro

CHANAIRA JE GAAT HUN DAT GELD NIET GEVEN BEN JE GEK IN JE FUCKING HOOFD.

Ik luisterde niet naar Sergio en gaf het geld aan de mannen.

Als je ons nog 1 keer lastig valt zal ik je laten lijden en ik denk niet dat je dat wilt meemaken. Fluisterde ik in de man zijn oor met mijn pistool gericht op z'n tollie.

De man knikte en rende zowat naar buiten.
Ik liep naar de andere man toe voordat ik iets kon zeggen rende hij naar buiten.

"Chanaira waarom heb je dat geld gegeven ben je gek in je mpp hoofd. Ey je maakt me hoofd kk heet Het is omdat jij het bent " Schreeuwde Sergio

Ik weet niet wie jij schreeuwt en je hoeft al helemaal niet met kanker te schelden dus doe rustig.

Ze zijn nu tenminste weg en jij gaat mij NU vertellen waarom jij ze geld schuldig was zeker dat drugswereldje van je.

Ja sorry m'n hoofd is gewoon thee nu.

Waarom loop jij eigenlijk met pistool en waarom heb je zoveel geld op zak je weet dat ik gewoon alles voor je koop anyways ik wil antwoord op mijn vraag.

Nou laat me vanaf het begin beginnen..

Vergeet niet te stemmen& te reageren.❤️

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu