60.

1.4K 62 9
                                    

Flashback
Waarom lach je zo?' Nou omdat een meisje me vies aan keek en d'r middelvinger opstak. ' ah ze is jaloers op m'n meisje omdat je mij hebt' waauw ik maakte een tjoerie.

Uurtje later Hees ik me op uit het water. Ik ging liggen op een lig stoel en sloot mijn ogen. Na een tijdje werd m'n rust moment verstoord door kleine vingertjes die zachtjes in mijn buik porde en iemand die zachtjes mijn naam zei.

Terug naar nu.

Ik hoorde een jongens stem roepen  'niet doen!'
Ik opende m'n ogen en zag Daliyah bij me staan ik ging direct recht op zitten. Heeyy prinsesje. 'Liyah ik zei toch niet doen je hebt toch niet voor oren?' Zei Nordine
Ze bleef stil.
'Geeft niet hoor Daliyah ik gaf haar een knuffel en een kusje. Ze lachte.

Ik stond op. En begroete Nordine met een knuffel. 'Hey Nordine'  hey schat, hoe gaat het met je ? Goed hoor en met jou ? Ewaja gaat rustig. Mooiso.

Waar is Sergio ? Vroeg Nordine. Ik weet niet zei ik terwijl ik zoekend rond keek. Ah daar met een meisje zei ik en wees er naar.

'Wie The fuck is dat ? I don't know Nordine. Well een steek van jaloezie ging door me heen. We keken toe hoe ze aan het praten waren. Ik zuchtte Nordine mag ik met Daliyah gaan zwemmen. Ja tuurlijk let goed op m'n meisje he ! Jaa komt goed. Ik zette Daliyah haar zwembandjes goed en sprong samen met haar in het water. Daliyah was zo aan het lachen dat het me vrolijk maakte.

Ik keek rond en zag Sergio nog steeds met dat meisje praten en lachen ik keek beter en zag dat het dat meisje was die me zo vies aankeek.

Tfoe waarom zij.. Ik ging met Daliyah van de glijbanen af en zwom nog lekker na zeker een half uurtje gingen we weer uit het zwembad. Ik droogde Daliyah en mezelf af. Nordine maakte een foto van ons.

Kan je die foto voor me sturen? Ja isgoed geef me je nummer. Nadat ik m'n nummer had gegeven had ik wel zin in een ijsje. Daliyah wil je een ijsje ? 'Jaaa! Riep ze blij. Nordine wil je ook ja doe maar een Magnum' zei hij terwijl hij z'n portemonnee al pakte.

Daaag Nordine je hoeft niet te betalen ik liep snel weg met Daliyah. Zo schatje welk ijsje wil je ? 'Raket ijs! Oke dan neem ik die ook. Ik rekende af en liep weer terug met ons ijs.
We aten ons ijs rustig. Sergio kwam aanlopen en begroete z'n neefje daarna kwam hij bij mij. Sergio bukte een beetje om mij een kus te geven maar ik draaide m'n hoofd om zodat het op mijn wang terecht kwam. Kifesh met jou Chanaira Dalijk mag je komen uitleggen wat er is zei hij en groette Daliyah.

' broer kom' zei Nordine terwijl hij Sergio mee trok. Nai kan je even op liyah letten ? Vroeg Nordine. Ik knikte ' papa waar ga je naar toe mag ik mee ?' Nee lieverd blijf even bij tante Naira ja ? Ik kom zo even met oompie praten. Daliyah knikte rustig en ging verder met haar ijsje.

Na ongeveer 10 minuutjes kwamen de jongens weer terug. Sergio keek niet zo happy ' ey Chanaira sta op we gaan. Ik trok m'n wenkbrauw op en keek hem droog aan. Eyy ga niet moeilijk doen dan schiet op' zei hij geïrriteerd. Luister dan Sergio je weet dat ik deze toon niet accepteer je doet alsof ik een kao.. 'Ik verbeterde mezelf direct omdat Daliyah er bij was' je doet alsof ik een hond ben.

Sergio zuchtte geïrriteerd.
Ik groette Daliyah en Nordin en stond op. Ik pakte m'n spullen en sloeg m'n baddoek om me heen. Dat meisje die me vies aankeek liep voorbij ze glimlachte naar Sergio en keek mij lang en vies aan. ' wat kijk je é woeshoem' zei ik geïrriteerd. Sergio keek ons beide aan ' is er iets tussen jullie twee dat ik heb gemist ? 'Nee hoor helemaal niet' zei dat meisje schijnheilig.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu