22.

1.2K 65 4
                                    

FLASHBACK
Sergio perspectief

Ik kom net uit de douch en zie m'n vrouwtje al heerlijk slapen ik kruip tegen haar sla m'n arm om haar heen en maakt nog even snel een foto van ons twee terwijl ze slaapt en zet het op insta & snap. Ik denk bij mezelf er zullen vast veel jaloerse bitches tussen onze relatie proberen te komen maar dat gaat niet lukken want mijn vrouwtje en ik zijn 1 ze is mijn wereld en ik zal haar alles geven. Zo val ik in slaap met Chanaira tegen me aan En Chanaira in me gedachte..

TERUG NAAR NU

Ik word wakker en kijk verward om me heen
Ohja ik ben bij Sergio denk ik bij mezelf. Ik kijk naast me en zie dat hij nog slaapt en zachtjes snurkt. Ik lach en geef hem een kusje op hoofd.

*iPhone ringtone*
Ik kijk naar mijn telefoon maar zie dat het niet de mijne is die over gaat. Het is die van Sergio ik pak z'n telefoon en zie Saiffedine staan ik twijfel maar neem toch op en loop snel de kamer uit.

Gesprek

S: Faka broertje alles goed
Ik: Hallo met Chanaira
S: wie de fuck is Chanaira
Ik: vrouwtje van Sergio (zeg ik trots)
S: Wow dus hij verteld me ook niks anyway mag ik Sergio
Ik: hij slaapt
S: hm Ok doei
Ik: netjes groeten kan geen kwaad met mpp

Ik hang in z'n oor op net wanneer ik me wil omdraaien om naar boven te lopen hoor ik een zware stem. Ik schrik en laat Sergio z'n telefoon vallen. Snel pak ik het weer op

"Met wie was je aan de telefoon?"

Sergio staat shirtless voor me en heeft een ochtend stem (like damn 😻)

Hallo met wie was je aan de telefoon" herhaald hij nu wat luider ik schrik uit m'n gedachte.

Uhm met je broer zeg ik zachtjes
Waarom praat je met me broer heb ik niet gezegd dat je hem met rust moest laten ! Weetje wat als je hem zo graag wilt ga direct bij hem wonen ofzo je bent toch geen thot? Schreeuwt hij

Ik geef niet eens antwoord en loop naar de badkamer. Hij schreeuwt nog wat maar ik luister niet meer waarom moet hij altijd zo schreeuwen als het om een jongen gaat zo gaat het never tussen ons werken pff.

Ik neem een lekkere warme douch en poets m'n tanden. Nadat ik klaar ben trek ik m'n barca trainingspak aan verzorg m'n mooie bos krullen en zet het in een hoge knot.

Ik loop naar beneden en zie dat Sergio ook al gedoucht is. Hij heeft een zwarte psg trainingspak aan staat hem serieus echt sexy maar dat laat ik niet merken.

Ik loop naar de keuken en maak een tosti en een bananen milkshake. Zodra ik klaar ben met eten en alles ruim ik de keuken op en was het beetje vaat af.

Sergio komt de keuken in lopen en staat met z'n armen over elkaar heen.

"Ga je me nog vertellen waarom je met Saiffedine aan de telefoon was ?"

Ik kijk hem scheef aan en ga verder met de vaat afdrogen.

Oke sorry voor m'n reactie ik hoefde niet zo te reageren maar vertel me dan op z'n minst waarom je met hem aan de telefoon was.

Ik stop met afdrogen en kijk Sergio aan
"Omdat je telefoon af ging ik dacht eerst dat het mijn telefoon was maar het was die van jou ik pakte je telefoon en liep de kamer uit toen zag ik pas Saiffedine z'n naam staan ik twijfelde om op te nemen maar deed het vervolgens wel en daar had ik ook direct spijt van.

"Hoezo spijt"?

Omdat jou broer zo bot deed toen hij hoorde dat ik aan de telefoon kwam inplaats van jij en hij kon niet eens normaal groeten met z'n "ok doei daarna zei ik netjes groeten kan geen kwaad met mpp en vervolgens hing ik in z'n oor op

"AHAHAHAHA"

Wat lach je er is niks grappig. "Nee klopt laat maar je snapt toch niet" Sergio liep naar me toe en keek me in m'n ogen aan scande Me van boven naar beneden en zette me daarna op het aanrecht.

Hm Chanaira je ziet er verdomd sexy uit in je barca trainingspak je verbaasd me keer op keer weer. Je ziet er altijd goed uit al is het zo simpel my naturel beauty. Zei hij en gaf me een kus op m'n voorhoofd

Thank you je bent ook weer eens lekker in je psg pak maar eigenlijk altijd ik hou niet van delen dus zorg dat je bij mij blijft.

Ahahaha is goed Prinses heb je lekker geslapen in me bed.

Jaaa zevende hemel gewoon je bed ligt tantoe spang en het ruikt zo erg naar jou dus dat maakt het nog beter ! Plus jou nog naast me helemaal perfect.

Awh Mooiso mami ik wil elke dag met jou naast me wakker worden en later onze kindjes erbij dat is mijn droom.

Goalsss ! Maar over goals gesproken vanavond speelt barca tegen real Barca gaat sws winnen fuck jou met je Madrid sergioooo

Ah hou je mond kleintje halla Madrid
FORCA BARCA " schreeuwde ik

Maar Chanaira zullen we vandaag onze ouders uitnodigen om kennis te laten maken you know zei hij aarzelend.

Is goed niet twijfelen jij ahahahaha
Ja maybe vind je t te snel gaan toch snap je

Nee is goed ik bel m'n madre wel zo.
Maar papi Ser ik wil je broer zijn hoofd niet zien want als hij tof wilt doen geef ik hem wahed stoot geen grap je weet hoe ik ben.

Jaha isgoed maar hij komt toch ik ga Nu bellen ja ?
Ja ik ook

Nadat we alle twee gebeld hebben tijd hebben afgesproken enzo was het tijd om boodschappen te gaan doen.

Hey sorry voor kort hoofdstuk 😩

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu