12.

1.6K 74 2
                                    

FLASHBACK

VANUIT LUCIANO

Ik loop naar beneden in me boxer en zie Sergio zitten " ey faka brada lang niet gezien zeg ik " we praten nog even en dan loop ik naar de koelkast om shakura en milka te pakken voor Chanaira." Anouar je wifey is boos op je man" zeg ik nog ff snel voordat ik weer naar boven loop.

Kijk eens lelijkerd hier je eten en shakura

Dankjewell schatje zegt ze ik zie dat d'r ogen rood zijn en zeg "kleine denk nu ff niet aan alles ja eet hier en drink je bent nu met mij en ik voel je, je weet dat" het doet d'r goed zie ik en ga op d'r bobbie liggen goede kussen zeg ik lachend en ze slaat me. Zo vallen we in slaap.

TERUG NAAR NU

De volgende ochtend..
VANUIT ANOUAR

Die woorden die hij zei " Anouar je wifey is boos op je man"  deden echt iets met me misschien heb ik verkeerd gereageerd maar dat is toch logisch als je, je wifey met een andere kill ziet..

Ik loop naar boven en klop op de deur van haar kamer en doe open.

"Chanaira wakker worden" ik maak d'r zachtjes wakker met kusjes en ze kijkt me aan. Haar slaperige blik veranderd in een boze blik maar dat maakt niet uit. Luciano is ondertussen ook wakker geworden. Ik wenk hem ff als hij weg kan gaan en hij knikt begrijpelijk.

Chanaira begin ik.. Sorry dat ik gister zo heb gereageerd en je heb weggeduwd maar dat komt gewoon omdat ik weet hoe jongens zijn en je bent een mooi meisje waar genoeg jongens van dromen. Maar het was Sergio gelukkig ! hij is een goede mattie van me sinds kleins al. Het is deels ook mij schuld want ik heb je nooit aan mijn vrienden voorgesteld..

"Ja je weet dat ik niet zo ben ! Je moet allang blij zijn dat ik niet als al die andere kaolo wijven ben. Ik heb 1 iemand en daar hou ik het bij, wat heb ik aan meer terwijl 1 genoeg is. Sergio is gewoon een aardige en leuke jongen. Ik ga niet voor je liegen het is zeker een mooie jonge maar ik hoef hem niet ik heb jou toch. Je doet zomaar onzeker en hij vroeg Yaëla d'r nummer trouwens gewoon aan me en toen gingen we buiten praten hij vroeg mijn nummer ook maar ik had t niet gegeven dat vond hij jammer ik hoorde het aan z'n stem. Ik bedacht toen ook dat het eigenlijk gewoon zielig was wat ik had gezegd. Om het goed te maken vroeg ik tot hoe laat hij moest werken en waar hij woonde zodat we samen naar huis konden.

Chanaira vertelde nog het hele verhaal over de ruzie met Yaëla en hoe Sergio en d'r vriendinnen haar tegen hebben gehouden. Langzamer hand begin ik steeds meer spijt te krijgen..

VANUIT CHANAIRA
Ik heb het hele verhaal verteld aan Anouar en ik ben opgelucht. Hij heeft z'n excuses aangeboden en ik heb z'n heerlijk ontbijt opgegeten. Morgen ben ik jarig ik had me een leuke verjaardag voorgesteld maar ik heb niks meer gepland door alle stres en alles jammer.. Dan slaan we dit jaar maar over. Ik moet wel een leuke outfit uitzoeken want m'n family komt wel sws !

Anouar en Luciano gaan jullie mee naar stad ik moet nog outfit uitzoeken voor m'n birthday al ga ik niks doen maar ik moet er wel derm uitzien zeg ik! Ze kijken elkaar schijnheilig aan en lachen naar elkaar ik denk bij mezelf whatever..

We gaan met de scooter naar de stad we zijn in een aantal winkels geweest en hebben wat gegeten het was echt een gezellige dag en ik vergat al m'n problemen met Yaëla tot dat ik er weer zag in de stad Anouar en Luciano hebben d'r goed uitgescholden. Sergio en ik hebben d'r goed uitgelachen ohja vergeten te zeggen Sergio was ook mee omdat Anouar het echt goed wou maken met mij. En ze hebben echt al m'n kleren betaald ! Dat was niet zo goedkoop.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu