Flashback
Sergio ik kan niet meer.. Ik kan niet meer elke keer gebeurt er weer iets zeg ik huilend. Besef ik word gewoon badr 2.0 genoemd is gekke belediging. Sergio lachte zachtjes. Hoe moet ik een goede moeder worden 21 jaar maar nog vecht ik alsof het niets is. Wacht wacht wacht Chanaira jij strest erom dat je geen goede moeder zal worden ? Kifesh dat klopt sws niet hoe jij met kinderen omgaat is niet normaal je weet zelf hoe veel kinderen van je houden je word een perfecte moeder babe daar hoef je echt niet om te stressen schat. Jij bent mijn wereld je bent wel stront vervelend maar zonder jou kan ik niet leven jij word de moeder van mijn kinderen ben trots op jou !
Snap nog steeds niet hoe je daarom kunt stressen en dat met Vanity daar had je gewoon een goede reden voor je vecht nooit zomaar heeft altijd een reden dus is niet erg lieverd.Sergio veegde m'n tranen weg en gaf me kusjes. Ik glimlachte zwakjes.. En keek naar het beeldscherm waar Sergio verder ging met z'n fifa.
Terug naar nu.
~Next dayPapi ik ga zo weg eh. Ey je wilt niet weten hoe het als jongens zijnde is als je vriendin je 'papi' noemt he.
Ik begon te lachen. ' echt ben serieus hoor de eerste keer he begon gewoon met een gekke dansi'.Je bent raar man. Nou ja zeg kom hier heb nog geen kus gehad vandaag. Ik liep Sergio's kant op en stond op mijn tenen om bij z'n lippen in de buurt te komen.
'Ahh dat was lekker' zei Sergio.
Oh ja ser je cadeautjes zijn boven in m'n schoenenkamer. ' is goed ma dankjewel moet ik je brengen naar die zaal ?' Ja graag zo lief. 'Je weet toch ben altijd lief. Achh kowed jij zei ik lachend.Ik pakte al m'n spullen bij elkaar en trok m'n schoenen aan. Sergio kwam de trap afgerend met spullen in zijn handen. Chanaaairaaa gek ben jij eh met je dure cadeautjes ik dacht misschien gewoon shirtje van H&M of iets van Footlocker je hebt bijna 2K aan me uitgegeven. Je krijgt het terug even serieus.
Hou je mond dicht je praat veel ik heb het je gegeven dus maakt niet uit ik hoef het niet terug en wat zei je gister tegen me ? Je gaat me alles zelf laten betalen toch dat is wat je zei.'Ja maar je weet dat ik dat sowieso niet zou laten gebeuren was gewoon geïrriteerd gisteren en m'n Valentijnsdag was verpest want we waren allebei niet meer in de mood'.
Je bent m'n baby betaal alles voor je. Ik snap jou ook niet jij wilt nooit geld aannemen van mij of je pa ofzo.Ben niet zo een type nigger dat weet je ik hou van m'n geld maar neem t niet makkelijk van jullie aan ook niet bij m'n broers. Maar genoeg gepraat ik moet weg anders killt Brandell me. 'Ik bos ze bek voor em als hij dat doet' oh Jezus doe rustig hoor Sergio en schiet op.
-
Aangekomen bij de zaal. Dankjewel schat ik gaf Sergio een kus en stapte uit. Ik liep de zaal in en Sergio reed weg. Iedereen kwam me groeten zoveel kusjes alles ik ken deze familie echt goed. Oke tante wat kan ik doen ? Aii gudu als je me kan helpen met slingers en ballonnen ophangen is alles goed voor de rest word alles al gedaan. En wanneer kyara komt kan je d'r voor me opmaken enzo want ik weet dat je dat goed kan. Isgoed tante komt helemaal goed. Oke aboeng als je me zoekt ben in de kitchen.Ik begon direct met m'n werk..
Net toen ik met het laatste trosje ballonnen ophangen bezig was werd ik geroepen.
CHANAIRAA! Ik draaide me om.
Oh my god Chanaira zinaaa.
Heeey fawaka schat. We knuffelde elkaar lang. Goed goed met jou.
Goed hoor boeng lang niet gezien. Ja maar echt had je never hier verwacht hoe komt het dat je hier bent.Door die aap daar ik wees naar Brandell. Wie noemt mij aap ? Brandell keek direct onze kant op. Ik lachte niemand heeft je gestuurd om zich aangesproken te voelen. Hij stak z'n middelvinger op en ging verder waar hij mee bezig was. We lachten alle twee.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...