Flashback
Doe je blinddoek maar af.Ik trok m'n blinddoek in een ruk ervan af en kreeg tranen in mijn ogen...
Terug naar nu
Oh my goshh papa nee ben je serieus dit hoefde echt niet ik sprong in zijn armen.
Jawel schatje alles voor mijn meisje vooral hoe ik je zo heb verwaarloosd de laatste tijd en niet real ben geweest met jullie.
Danki danki danki pa mi stima bo.
Jullie willen weten wat het is he ? AHAHAHAHA nee BITCH
Sike sike nieuwe auto Audi r8 black Matt ✨Ik ben zo blij dankjewel papaa !
Is al goed m'n dochter stap er maar in ik ga je verlaten schat ik ga terug naar roffa doe mama de groetjes en zorg dat het goed komt tussen jou en Sergio.
Dag naira
Doei pa
Ik stapte in mijn nieuwe auto wauw alles zo mooi. Dit was echt mijn droomauto,oke waar gaan we naar toe babygirl.
Ik reed naar Alisons huis onderweg racete ik op de weg en luisterde hard naar muziek.
Ohja over Sergio gesproken hij heeft me al zoveel appjes gestuurd snaps en vaak gebeld zonder grap 25x gebeld na twee keer kon hij al stoppen ik bedoel maar je ziet dat ik niet op neem maar je doet nog moeite om te bellen.Ik denk aan mijn vaders woorden "hij heeft diepe spijt" waarom is hij überhaupt naar mijn vader gegaan wist niet eens dat ze elkaar kende.
Inmiddels ben ik al aangekomen bij Alison ik parkeer m'n auto en stap uit.
Ik bel aan er doet een meisje open ik schat haar ongeveer 14/15 ze lijkt echt op Alison alleen dan de jongere versie van haar mooi meisje.
Hey kan ik je helpen ?
Uhm ja hey ik kom voor Alison is ze misschien thuis ?Ja hoor kom verder je bent echt een mooi meisje.
Dankjewel jij mag er anders ook wel wezen hoor.
Ze glimlachte en ik deed mijn schoenen uit het huis is echt groot en mooi. We liepen naar de woonkamer daar zaten twee jongen op de bank.
Ze keken direct op toen ik binnen kwam "wauw" is het enige wat tegelijkertijd uit hun mond kwam ik lachte ze uit en zei hallo.
Nou dit is..wacht hoe heet je eigelijk ? Vroeg souhaila zachtjes
Chanaira en jij ?
Souhaila.
Oke Chanaira dit zijn mijn twee broers Hakeem en Mo twee idioten. Ey stop met kwijlen man jullie lijken wel twee honden zei ze geïrriteerd.
Ja uhm sorry zei hakeem. Ik heet Hakeem je bent echt een mooi meisje wollah.
Ahaha aangenaam Chanaira en dankjewel
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...