42.

1.3K 69 2
                                    

FLASHBACK
Tuurlijk heb ik me aan de regels van m'n vrouwtje gehouden niemand kan trouwens tippen aan haar dus was niet eens eens probleem voor mij. Kwamen wel aantal meiden bij ons hangen eentje probeerde nog op m'n schoot te zitten ahh opdonderen a sah. Ik weet niet hoe je ouders je hebben opgevoed en waar je broers/neven uithangen. Als het mijn zusje/nichtje was hmm was allang klaar broer.
Anyway nu ben ik thuis en ben ik safe bij m'n meisje kan ze niks vermoeden en kan ik ook niks verkeerds doen👍🏾

Its time to sleep bye felicia 👋🏾👥

Terug naar nu.

Next day het is al 14:00 ik ben al gedoucht en aangekleed. Sergio ligt nog in bed en kijkt tv. Vanity komt over een uurtje dan gaan we samen weg.

Naira ! Word er geroepen uit de kamer. Ik liep de kamer in. Ja wat is er ?
"Ben je boos op me ofzo ? Je hebt me niet eens gevraagd hoe het was en je hebt me niet gegroet toen ik wakker werd. is er iets ? Zoja vertel me.

Nee er is niks.
Geloof je niet maar ja waar ga je naar toe ?
Jou probleem ik ga met Vanity en d'r zusje weg.

Wacht dus je wilde gister niet met mij mee naar dat feest om je gezicht enzo maar je gaat vandaag wel zo over straat ? Logica ?

Gister had ik hoofdpijn en dat gaat gewoon niet samen met harde muziek en mensen die me hoofd lullen. Denk je ik ga uit terwijl ik paar uur daarvoor nog soort van was ontvoerd nee toch btw daar ging het niet echt over. Jij moest gaan ontspannen want je spangt je teveel over mij ik geef je hoofdpijn en dat weet ik.

Je bezorgt me geen hoofdpijn zomaar praat je onzin maar ik had gewoon graag gewild dat je met Me mee ging.

Sorry ik was niet in de mood daarvoor daar moet je begrip voor tonen Sergio.

Ja je hebt gelijk sorry ik ga douchen en hoe laat ga je weg ?

15:00 is Vanity hier.
Oke.

Half uurtje later ik heb inmiddels zelf m'n make up lichtjes gedaan, want als ik op Vanity moet wachten kan het nog lang duren.

Sergio is ook al aangekleed hij draagt een zwarte Nike pak. Ik zit op de bank Sergio ploft naast me neer en slaat z'n arm om me heen. Ik leun met m'n hoofd tegen zijn schouder. Sergio geeft me een kus op m'n hoofd.

I love you Sergio
I love you 2 princess

De bel gaat en ik loop naar de voordeur om het open te maken.

Jaa heey girl sorry dat ik laat ben het spijt me maar die Saiffedine moest perse mee hij bleef maar zeuren.

Hey Vanity doe rustig ik weet dat je eeuwig laat bent ben het al gewend schat.
Vanity liep door en Saiffedine liep naar binnen met daar achter een klein mooi meisje die zicht verschuilt achter hem.

Hey zusje lief hoe gaat het met m'n kleine meid? Wow Saiffedine even serieus je doet alsof ik 6 ben ofzo maar gaat goed hoor.

Ahaha ben je toch ook ?
Ah alsjeblieft hoor saiff kowed.

Hey schatje hoe heet jij ?
Li-yarah
Ah wat een mooie naam voor een mooi meisje net als jou.
Dankjewel zei ze zachtjes.
Kom geef me een handje dan gaan we samen naar de woonkamer.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu