6.

2.1K 94 5
                                    

6. OMG

FLASHBACK

Er word geroepen vanaf beneden "Chanaira je hebt bezoekk!" En ik loop de trap Af en m'n mond zakt open.

TERUG NAAR NU

Omg ik zie Terence en Anouar voor de deur staan met een scooter de kleur beige en een gouden zak met LOUBOUTIN er op staan " Lieve Chanaira je bent zo geweldig en we zijn gewoon hetzelfde we tonen niet graag onze emoties en zijn altijd gezellig maar uh don't fuck with us want dan is het klaar! Maar ik wil niks anders dan dat jij mijn wifey word alleen van mij ! Van niets of niemand anders. Hij haalt een zwart klein doosje met een zilveren ring erin uit zijn zak en vraagt mijn derme Queen zou jij mijn wifey willen zijn ? Jaaa jaa natuurlijk en hij schuift de ring om mijn vinger. OMG ik spring op hem en wil hem niet meer los laten "iedereen begint te klappen en te fluiten" sangg me meisjes word groot zegt yaëla en ze lacht. Natuurlijk moest Lucia weer komen maar Hallo wat zit er daar in die zak? Ohja helemaal vergeten zegt Anouar kijk hier twee mooie schoenen voor me vrouwtje. Ik kijk naar de schoenen en zeg ik weet niet hoe dankbaar ik je moet zijn echt dankjewell ! 1 hak van louboutin en 1 gymp van Louboutin. Je weet het he voor jou doe ik alles en ik kus hem. Tijd om turned up te gaan en we willen vertrekken maar dan zegt Terence huh faka met hun twee sinds wanneer hebben hun wat met z'n tweetjes ? Dan zien ze yaëla en Luciano zoenen. AHAHAHAHAHA ik ga helemaal stuk. Sang me neefje word groot zegt Anouar lachend waarop ik antwoord maar faka met hun dan Chavainy en Jayden ? Terence kijkt ze aan en zegt Jayden heb jij niet iets te vertellen en ze geven elkaar een box. Sorry man broer dat ik niks heb gezegd man maar dacht laat me dit ff een tijdje voor me zelf houden. Ik loop naar chav toe en zeg sorry voor m'n reactie daar net geef niet Chan ik begrijp het. We geven elkaar een brasa en lopen hand in hand naar buiten. Iedereen is in love behalve terra en lucia zeg ik lachend. direct zeggen ze tegelijk "haha zo grappig" en ik zeg natuurlijk is het grappig. Aangekomen bij @club Air zien we die rij. Mi gado die rij is Kaolo lang. Spang je niet zegt Anouar en de jongens lopen naar die bewaker hij geeft ze box en Anouar stelt me voor aan de bewaker. Hmm mooi meisje he hou d'r goed want Terence en Jayden maken je sws dood Anouar begint te lachen en geeft me een kus we lopen naar binnen en zien hoe druk het is. We dansen zingen en drinken natuurlijk zijn Lucia en Luciano als eerst helemaal waisted altijd ! T ligt waarschijnlijk gewoon aan de naam zeg ik, en ik zing mee met het liedje van Sfb- Loca we gaan allemaal turn up. Opeens word ik aan me hand getrokken en die jongen probeert me te zoenen Anouar ziet het maar ik gebaar dat hij t moet laten. " ey luister dan ik heb een vriend he laat me met rust of ik breek je mars je weet t don't fuck with me" en ik trap hem in z'n ballen hij zegt moeizaam oke sorry en ik loop weg. Anouar lacht ik dacht ff dat ik me wifey kwijt zou raken, maar je bent een BAD ASS CHICKIE WITH A GOOD ASS en hij knijpt in me bil. Ik lach en zeg ik z'n oor dat ik heel blij met hem ben en begin te dansen want ik hoor m'n Surinaamse tune van aptijt - boeke en aangezien ik Surinaams ben begin ik te draaien voor Anouar de nacht ging snel voorbij en er gingen met z'n allen ff snel een kapsalon halen nadat we allemaal hadden gegeten gingen we naar mij huis. Ik wou bij m'n vriendinnen gaan liggen maar die stuurde me weg want ik moest naast Anouar gaan liggen eigenlijk geen probleem. We lagen in bed en spraken nog ff met elkaar maar viel in slaap of goddelijk sixpack en werd later in de ochtend wakker naast mijn koning en zei in mezelf nooit gedacht dat ik ooit naast je zou liggen..

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu