Flashback
Sergio Appte meS: ben je al thuis ?
Ik: jaa
S: oke je kon me toch melden ma ?
Ik: sorry pa
S: is niet erg heb je cadeautje al uitgepakt ?
Ik: nee nog niet ben in de auto vergeten en ben moe om het te halen dus doe het morgen wanneer ik wakker ben 😩
S: oke babygirl isgoed ik mis je en ik hou van je goodnight lelijkerd van me❤️🔑✨
Ik: i love you 2 sukkel goodnight oreo 👫❤️✨
Ik zette m'n telefoon aan de lader en viel in een diepe slaap..Terug naar nu
3 dagen later
Vandaag ga ik met Sergio en Saiffedine naar een ballie wedstrijd van PSV tegen Feyenoord natuurlijk zijn we voor PSV niet alleen omdat m'n neef Georginio Wijnaldum daar speelde en m'n andere neef Jürgen Locadia speelt maar gewoon psv is The best. Ik verheug me echt op de wedstrijd. We vertrekken om 19:00 en het is nupas 12:26. Tussen Sergio en ik gaat het heel erg goed ik ga waarschijnlijk vanaf morgen weer daar intrekken.Ik ben al gedoucht en ben ook al aangekleed ik heb een PSV trainingspak aan die ik toen van m'n neef heb gekregen ik zie hem niet vaak en mis hem wel maar hij speelt nu in Engeland vandaar.
Ik loop naar beneden.
Goedemorgen mama ik gaf d'r een kus en liep naar de keuken.
Goedemorgen naira.
Ma wil je wat eten riep ik vanuit de keuken.
Nee schat dankjewel trouwens ik ga zo weg ga met vriendinnen 2 dagen naar hotel.
Terwijl ik een eitje bakte reageerde ik op m'n moeder.Oh gezellig ik ga vandaag ook weg ma.
Waar naartoe ? Met Sergio en Saiffedine naar wedstrijd van psv. Gezellig gezellig doe de groetjes aan ze.Ik pakte m'n brood en ging aan tafel zitten.
Jayden kwam naar beneden en zei goedemorgen en ging naast m'n moeder op de bank zitten.Ik pakte m'n telefoon en ging even door mijn app lijst ik stopte bij Sergio hij had een foto van ons twee op z'n pf en in z'n status" i would never cheat on somebody i want A future with No matter what.👫 & CJCS💎✨
Zooo lief 💗💗
Ik scrolde verder en zag Nasr met een meisje naast hem wauw ze is echt mooi waarschijnlijk gaat hij met haar trouwen.
Ohja we moesten nog afspraak maken.Ik Appte hem even snel.
Hey wanneer gaan we die afspraak maken.
Ik keek verder en zag bij Saiffedine dat er stond "aan het typen..."
Hey Chanaira is het goed als ik vandaag iemand mee neem ?
Hey ja hoor.
Je klinkt niet echt blij is er iets dat je me moet vertellen ?
Nee nee ik vind het goed zolang het maar geen Samira is.
Hm oke ja ik heb een meisje ontmoet en ze houd ook van voetbal dus ik vroeg d'r mee kunnen jullie kennis maken.
Awhh zo leuk is goed💗
Ja ik kom je om 16:30 halen he ?
Nee hoeft niet ik ga met m'n eigen auto
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...