Flashback
Sergio KOM HIER NU !! Hij draaide zich om. Je gaat me niet ontwijken dus beter vertel je je kaolo probleem zodat ik je kan begrijpen want ik kan echt niet met dit gedrag van je het feit dat je gewoon al iets voor me achterhoud sinds we elkaar kennen.Je gaat het niet begrijpen' zegt hij kil. Dus kan je nu opdonderen en me met rust laten.
Terug naar nu.
-
Ik liep Achter Sergio aan
Sergio ik accepteer die toon van je niet he wie denk je wel niet dat je bent ik ben degene die hier altijd naar je luistert en voor je klaarstaat ik ben degene die om je geeft dus beter zet je je fucking ass down op die bank en begin je die mapapang torie te vertellen want ik weet dat het je pijn doet.zei ik schreeuwendZo dat was eruit het was helemaal niet de bedoeling dat ik zo boos zou reageren.
Uhm sorry voor mijn uitbarsting' zei ik.
'het is niet erg je hebt gelijk' zei Sergio zuchtend en nam plaats op de bank. Ik ging tegen over hem zitten en keek hem aan.
Sergio begon met vertellen.'Dus toen je die torie vertelde over werk,kinderen, onderwereld enzo begon ik echt te realiseren dat je gelijk had.
Oh amen dacht ik bijmezelf.
Mijn moeder en ik kregen tranen toen je het vertelde de reden daarvoor is.. Sergio haalde diep adem.
'Ik had nog een broer genaamd Mohammed dat was mijn oudste broer van 25. Ik keek Sergio geschokt aan. Hij werkte nooit nou ja hij zat echt diep in de onderwereld drugs geweld overvallen moorden.. Bij familie was hij echt een geliefde jongen maar buitenshuis was hij echt ik weet niet. Al zeg ik het zelf deze jongen heeft de dood opgezocht weet je hoe vaak mijn moeder hem heeft gesmeekt om te stoppen met die shit. Elke keer was het ' ja ma het komt goed' op een dag werd m'n vader gebeld met de boodschap dat Mo was geliquideerd. Toen mijn vader het nieuws vertelde stortte mijn moeders wereld helemaal in ze heeft zo gehuild gegild je wilt niet weten.
Mohammed was echt mijn grote broer echt mijn voorbeeld buiten dat hij zwaar beruchte crimi was. Sergio veegde tranen weg. Hij had een mooi gezin zijn vriendin Sarah en twee mooie kindjes Soumaya & Abdel. Niet alleen mijn moeders wereld stortte in en die van ons maar natuurlijk ook die van Sarah, want hij werd een week voor dat ze gingen trouwen geliquideerd.. Al hoe wel ik Sarah niet mag had ik toch medelijden met haar omdat ze haar kinderen alleen moest opvoeden zonder vader. Dit is dus nu 5 jaar geleden gebeurt..Sergio liep weg. Ik had zelf ook tranen in mijn ogen omdat ik weet dat dit ook met mijn vader gebeurt had kunnen zijn en hoe ik me dan zou voelen.
Ik liep Sergio snel achterna en pakte zijn gezicht vast ik veegde zijn tranen weg en gaf hem een lange kus op zijn volle lippen Daarna omhelsde ik hem stevig. Ik liet hem los.
Waarom heb je mij dit niet eerder verteld Sergio ? ' ik weet het niet vond het niet helemaal nodig' ik zuchtte diep. Jawel dat was het wel schat nu snap ik je reactie.Ik gaf Sergio nog een lange kus hij liet zijn hand rusten op mijn bil en die andere in mijn hals. ' oke het is genoeg geweest met dit 'zei Sergio. Met wat ? Dat ik je kus ? 'Nee nee tuurlijk niet baby maar met dat gehuil enzo'
We zouden er vandaag een leuke dag van maken dat had ik je beloofd mami dus we pakken gewoon hotelletje ik betaal ALLÉS vind je dat goed ?Ja dat we naar hotel gaan vind ik goed maar dat je alles gaat betalen wat minder.
'Oh fuck up' ik draaide mijn ogen.
'Kom meisje loop naar boven' zei Sergio terwijl hij zachtjes in m'n bil porde.Boven pakte ik wat kleren en zette die in mijn LV tas natuurlijk ook tandenborstel en dat soort dingen.
Naira ! 'Jah'
Pak ook je zwemspullen he.
Ik pakte een beige achtige bikini. Sergio kwam naar me toe gelopen ' ben je klaar schat ?' Yes, ik ben ready. 'Aii ' Sergio gaf me een kus op mijn lippen. Ik glimlachte.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...