18

1.4K 65 1
                                    

FLASHBACK

Zo kwam er een einde aan de avond. De hele avond heb ik nog gedacht aan Chanaira haar . Ze hebben me geraakt.

De zaal liep langzaam leeg ik groette nog wat mensen en liep naar mijn hotel kamer ik nam een lekkere douch en dook mijn bed in ik viel langzaam in slaap with Chanaira on my mind..

#Spijt komt achteraf.
TERUG NAAR NU
Gister nadat Anouar naar me toe gekomen was, was ik er niet meet helder bij met m'n hoofd op het feest. Daarna zijn we naar de hotel kamer gegaan heb ik een warme douch genomen en ben ik in mijn bed gedoken met m'n gedachte bij Anouar.

Ik word wakker en zie dat het al 10 uur is. Er ligt niemand meer in de kamer de jongens zijn vast in de woonkamer.

Vandaag heb ik afgesproken met Anouar om twee uur.

Ik kijk om mijn telefoon en zie een aantal appjes. Ik open eerst die van Luciano
Gesprek
L: zie je hoe je bent echt een verwaarlozer jij niet eens de moeite doen om me te appen is goed met jou 😒👍🏽
Ik: hey Luciano ja sorry had laatste maanden veel aan mijn hoofd jij kan mij toch ook appen of niet ? En trouwens je weet hoe die hele torie zat.
Ik zie dat hij online is en begint met typen..
L: ja maar alsnog een appje was heus niet zo moeilijk en ik app jou nu toch
Ik: Je doet echt moeilijk ik had gewoon veel aan m'n hoofd ja alsjeblieft niet zeuren ik heb geen zin in dit.
Hij laat me op blauw

Ik lach in mezelf en begin te zingen
Ze vroeg me baby waarom laat je me op blauw staan je blijft negeren maar wat heb ik jou aangedaan ze vraagt al die anderen het gaat toch om ons 2 en je zegt je houd van mij maar je praat met iedereen 🎶

Ik opende het berichtje van Caine
Heey zusje hoe gaat het met je snel weer afspreken ik mis je kleine en ik heb alles al gehoord van Anouar enzo dus dat hoef je me niet meer uit teleggen ik hou van je vreetzak
Ik lachte en begon met typen
Heeey lelijkerd gaat goed hoor en met jou ik mis je ook we gaan snel afspreken love yaa

Ik beantwoorde nog wat andere appjes van mensen en liep naar de badkamer.

Ik deed m'n ochtend routine en stond weer in de kamer met een baddoek om me heen.

Wat zal ik aandoen vandaag..
Ik koos voor een zwarte highwaisted broek met een  zwart shirt t waar mijn naam opstaat met een grijze lange vest tot mijn knieën en mijn grijze royaums.

Ik liep naar de woonkamer en zag de jongens op de bank zitten ik groette ze. Sergio deed zo kortaf zou dat komen door gisteren ? Hij lag ook niet naast mij maar ja daar ga ik me nu geen zorgen over maken. Ik pakte een appel en ging naast Sergio zitten op de bank. "Heey lelijkerd van me" zei ik "yo" zei hij droog.

Kan het nog droger tfoe

Ik keek hem vreemd aan en at mijn appel op het is inmiddels al half twee. Ik besloot nog maar even Sergio te praten want uh dit is niet zo goed.

"Sergio kan je even komen ik wil met je praten" hij stond met tegen zin op en vroeg "wat is er"

Ik: waarom doe je zo droog
S: droog hoe bedoel je moet ik nat doen.
Ik: wauw wat ben je grappig ik ga helemaal stuk. Ik ben serieus komt dit allemaal door gisteren met Anouar ?
S : ook en opeens kwam die Yezron heb je niet gezien hoe hij naar je keek en dan ging je nog lachen ook.
Ik: ja ik zag het maar wat moest ik dan doen hij gaf me ook een compliment of mag dat niet ?
S: tuurlijk wel maar hij keek gewoon te lang dat van Anouar interesseerde mij niet eens want je was echt hecht met hem enzo
Ik: uhu
S: en hoe al die jongens gewoon naar je keken daar als hondjes
Ik: alsof jij niet naar andere wijven kijkt.
S: dat zeg ik niet
Ik: nou dan moet je niet zo zeuren toch
S: maar ik vind het gewoon niet fijn als andere naar je kijken en bijna kwijlen
Ik: en denk je dat ik het leuk vind als andere wijven naar je kijken ?
S: weet ik veel
Ik: nee tuurlijk vind ik het niet leuk maar het interesseert me niet omdat ik je vertrouw al gaan we niet eens echt ofzo maar je bent gewoon ja m'n beste vriend mijn alles.

S: Chanaira begrijp 1 ding ik wil je met niemand delen je bent mijn dikzak mijn vreetzak mijn smurf mijn beste vriendin en binnenkort ook mijn wifey in Gods naam ik hou gewoon teveel van je ik wil je niet kwijt ik word snel jaloers ik weet het dat kan onze toekomstige relatie en vriendschap op het spel zetten maarja.
Ik: jaloerse idioot maar dat was nog geen reden om zo bot te doen.
S: ik hou ook van jou mami
Ik: fuck you

Wat zijn jullie weer lief voor elkaar"
Jaa praat met je zusje hoor Jayden. Ey Chanaira wel een beetje lief doen voor me mattie he " hou je mond jij zei ik terwijl ik mijn vest aan deed.

Ik moet gaan is al 5 voor twee bye jay Terra & ser

Oh dus zo groet je me niet eens een knuffel
"Je lult man altijd maak je me hoofd moe"
Ik geef Sergio een knuffel en wil weglopen hij houd me stevig vast en geeft me een zuigzoen in m'n nek en lacht schijnheilig.

SERGIOOO JE WEET DAT IK DAT HAAT TFOE. Hier hebben we het zovaak over gehad shit man. " maar je bent van mij dus ik mag ! je hebt er nu 1 zodra ik zie dat er nog 1 bij is nadat je terug komt van dat gesprek maak ik je dood begrepen

A hou je bek man.

"Sexy als je boos kijkt jammer dat je boos blijft" zegt hij nog voor ik de deur dicht doe

Op naar het gesprek met Anouar..

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu