55.

1K 61 10
                                    

Sergio p.o.v
Oh lord kijk hier weer iets.

Nadat ik een paar glaasjes achter over heb geslagen zie ik Chanaira roken het maakt me gewoon boos ik liep op d'r af en schold d'r uit zonder erbij na te denken. Gek genoeg reageerde ze kapot rustig. Saiffedine trok me weg en Souffian liep direct naar Chanaira toe

Broer wat is dit man jij moet niet zoveel alcohol drinken als je in een Ollo bent. Jij bent allang dom dan reageer je het af op je meisje.

A zemmer je geeft me zjnoen A brada.

Ik geef jou hoofdpijn ? Je weet in wat voor situatie ze nu zit nog doe je zo kk dom rare kil je weet Chanaira is niet iemand van roken alleen bij erge stress dus dat je nu zo reageert kan echt niet je hebt dom geluk dat ze zo flex reageerde en trouwens ze wilt niet dat ik d'r naar huis breng. Is al 01:00 uur dus weet niet hoe ze naar huis gaat.

Wat praat je Chanaira gaat gewoon met mij mee naar oss.
Nee serra jij gaat met mij mee naar huis want in ken je als je thuis bent ga je helemaal trippen voor d'r. Heb geen zin dat ma en pa weer boos gaan worden en teleurgesteld in jou en Jayden en Terence heb je dan weer op je dak.

Ai.. Zei ik droog.
Saiffedine liep weg.

Saif pov.
~
Chanaira, Sergio  gaat Dalijk met mij mee naar huis hij heeft teveel gedronken en anders gaat hij thuis trippen heb hem net al die barie gegeven, want hij weet in wat voor situatie je zit Ik breng je zo naar huis.

Nee hoeft niet ik ga zelf.
Sergio vind dat niet zo een goed idee

Interesseert me niet.

Ai mi gado dit weer Sergio zorgt eeuwig voor problemen terwijl die twee juist goed en leuk met elkaar zijn.

Back to Sergio
M'n nichtje Dounia kwam naar me toe.
'Wat is er' zei ik geïrriteerd.
Waarom doe je zo tegen Chanaira ze is kapot leuk en jij doet zo raar wat is mis met jou kifesh?
'Je maakt m'n hoofd heet kowed man'

Chanaira liep een tijdje later langs me Heen naar de deur. Ze gunde me niet eens één blik. Ik keek via het raam en zag dat ze in een zwarte auto stapte die de straat uit racete.

Wie is die zemmer

Moet ik sorry zeggen tegen Chanaira ?

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu