FLASHBACKInmiddels is het al 16:05 "ANOUAAARR" jaaa ChanaiRAA. Zie ik er goed uit ? Laat je me daarvoor zo naar boven rennen shit mang. Ahahaha ja ik moet m'n man laten zien hoe ik eruitzie toch maar, ff serieus hoe zie ik er uit ? Krullen, zwart shirt met Anouar z'n naam, zwarte broek met scheurtjes, rode balenciaga's en rood leren jasje. Anouar bekijkt me van top tot teen en blijft m'n aan staren..
TERUG NAAR NU
Waarom staar je me zo aan heb ik iets van je aan ofzo ? Halloo Anou
Kijk dan Chanaira je ziet er gewoon derm uit klaar. Ik had gewoon nooit gedacht dat je ooit m'n wifey zou worden. Dit was gewoon liefde op het eerste gezicht, toen ik je zei "m'n wifey doet hard to get" wou je me vuren toch je zei nog meneertje heeft plannen waar ik niks vanaf weet" maar nu zijn we al een tijdje samen. Chanaira Joëlla Chavelly Da Silva ! ik hou van je en ik wil je voor altijd aan me zij ! Ik heb je back. met jou wil ik trouwen met jou wil ik kinderen en met jou wil ik oud worden.
Kijk nou ik krijg gewoon tranen in mijn ogen ik huil niet voor niemand dat weet je.
Oke ben je klaar met je gepraat ik moet weg..Chanaira ben je serieus waarom doe ik no..
Voor dat Anouar uit kan praten zeg ik snel grapje mi dushi, mi ta stimabo, bo ta mi dushi en ik knuffel hem stevig. Wij twee zullen wel veel ups&downs krijgen maar dat komt gewoon omdat we hetzelfde zijn.
Op dat moment komt Jayden het verstoren met z'n vreselijk gezang en kijk ik naar m'n Rolex horloge. Mi gado het is al 16:22 Anou ik moet gaan ben al laat bye ! Moet ik je brengen ? nee ik ga met scooter dag jayy zeg ik nog snel en ik race weg.
10 min later ben ik er. Ik zet m'n scooter weg en zie Lucia Chav en Yaëla al staan.
Heeey we gaan t gezellig maken turn up!
Ja manggg leggo en we lopen richting de bioscoop.Aangekomen bij de bioscoop pakt iedereen popcorn. Snoep en drinken hebben we zelf al mee. Die rij is kaolo lang man shitt zegt Lucia. Jaa dus dat zeggen Chav Yaëla en ik in koor en we beginnen te lachen.
Na vijf minuten in de rij staan tikt een lange mooie donkere jongen me aan en ik kijk om " uhm mooie dame zou ik je nummer misschien mogen?" Ik heb een vriend zeg ik kortaf. Hmm Chanaira je kon het ook gewoon normaal zeggen hoor zegt Chavainy. " Nee geeft niet zegt de lange donkere jongen ze heeft eigenlijk wel gelijk om zo te reageren " ik geef een korte glimlach. "Je vriend mag blij met je zijn " ahaha dankjewel zeg ik.
Ik bekijk hem nog 1 keer van top tot teen hmm hij ziet er wel goed verzorgt uit zwarte balenciaga's polo shirt en skinny jeans met scheurtjes. Hallo Chanaira loop Eens door je staat weer eens te dag dromen zegt Yaëla.
De film is afgelopen en we lopen naar buiten we praten nog even na over Fast 7 het was een toffe film. De lange donkere jongen loopt voorbij en zwaait naar ons en ze vriend geeft me een knipoog. Hmm raar denk ik bij mezelf. Maarja kom laten we gaan eten "angrie kier mi " zeg ik in t Surinaams en we lopen naar Vapiano. Ey is Boeng warm hier man. Dus dat Lucia en we doen onze jas uit wat gaat jullie bestellen vraag ik ?
Pasta carbonara zeggen ze tegelijk en ik begin te lachen echt een domme vraag van mij.Er komt een lightskin boy naar ons toe en vraagt wat we willen bestellen Yaëla spreekt voor ons 4 pasta carbonara. Wat willen jullie daarbij drinken vraagt de jongen 4 cola graag zegt Yaëla. Zodra de jongen wegloopt begint Yaëla whoei mi jesus die kill is spangg ze zegt het duidelijk net iets te hard want de jongen draait zich om en knipoogt naar haar.
Maar faka dan je hebt toch met Luciano?
Ja.. Nee teveel ups&downs Luciano is lastig man. Ik hou wel van hem maar we hebben te vaak ruzie en dat werkt gewoon helemaal niet in een relatie. Dus zodoende heb ik het uitgemaakt gister.."Hm oke " zeg ik. Laten we het niet erover hebben. We moeten het gezellig maken toch ? Iedereen stemt in. Op dat moment komt die lightskin boy onze kant op. "Kan ik jou even spreken " vraagt hij met een serieuze blik.
Ja kan wel zeg ik lachend maar kijk me niet zo aan je doet alsof ik wat heb gedaan. En ik loop mee naar buiten."Laat me beginnen. Wat is je naam krullebol ? Vraagt hij. Chanaira aangenaam en die van jou ? Sergio zegt hij. Oke maar wat wil je nou eigenlijk weten want je keek me zo serieus aan.
Uhm nou.. Je hebt een mooie vriendin zou ik haar nummer mogen ? Ja hoor zeg ik zachtjes.
Zou ik jou nummer misschien ook mogen vraagt hij en kijkt me recht in mijn ogen aan. Nee zeg ik. "Oh" ik hoor in aan zijn stem dat hij t jammer vind en we lopen naar binnen.Tot hoe laat werk je Sergio ? "21:30 zegt hij" waar woon je ? Na dat hij antwoord heeft gegeven zegt hij "ga je me stalken ofzo krullebol" ahaha nee maar we kunnen wel samen naar huis en ik knijp even in zijn hand ik Zie dat hij begint te blozen en loop terug naar de tafel.
Ondertussen zijn de meiden al aan het eten en ik zie dat Yaëla me vies aankijkt. Wat moest hij van je zegt Yaëla kattig en kijkt me nog steeds vies aan. Op dat moment gaat m'n telefoon af.
Heey lezers stem en comment op mijn verhaal bij een aantal stemmen & comments schrijf ik verder.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...