Flashback
Nee ik doe het onthoud m'n naam Chanaira da Silva. 'Hm miss Da Silva ik ken je pa fuck die telefoon maar dat is al goed. Ik zuchtte ik moet gaan nogmaals sorry.'Chanaira wacht kom hier..
Sergio nee ik heb geen behoefte om met jou te praten. Luister alsjeblieft Chanaira..Ik liep de dames wc in en raad eens wie ik tegen kom..
Terug naar nu
Zo je vriend kan goed dansen hoor even nog en ik had z'n lippen gevoeld Zei ze lachend met d'r twee vriendinnen. Ga je nog je mond open maken of wat Chanaira.
Weet je wat het is ik wil geen tijd aan je verspillen dat ben jij niet waard dus kan je opschuiven Bedankt.Je bent gewoon bang dat is het. Ik bang Chanaira Joëlla Chavelly da Silva en bang zijn gaat niet samen ik verhef m'n stem.
Kijk hoe hoerig je bent aangekleed Chanaira. Waar praten wij nog over ik weet je fucking naam niet eens yu kaolo gotro motjo maar Ik kan er niks aan doen dat ik er Beter uit zie dan jou ik een vriend heb en m'n real friends die twee z3ma vriendinnetjes van je zijn allang weg. Terwijl ik dit allemaal zeg druk ik er tegen de muur er komen mensen kijken.
Wat is er denken jullie is buurthuis donder op man ze lopen weg.
Als ik me omdraai klapt die chick me in m'n gezicht. Ik verspilde niet eens meer woorden en sloeg d'r in elkaar totdat ze daar op de grond lag. Raak Sergio nog een keer aan. Ik wilde d'r nog een trap geven maar werd opgetild door twee sterke armen en op een stoel gezet in een andere ruimte het licht ging aan.
Sergio wilde net beginnen met praten. Stop maar met praten schat verspil je tijd niet.
Hoezo babe luister naar mij dan..
Nee Sergio hoeft niet ik ga m'n avond niet laten verpesten door een of andere bitch geen tijd voor dat laat ze weer komen verbouw d'r hele lelijke hoofd en die van jou erbij No jokes.Sorry lieverd ze vroeg me om te dansen ik vond het goed ze begon voor me te dansen toen voelde ik het wel, want jij wilt nooit met/voor me dansen. Ze begon teveel te touchen toen duwde ik d'r weg want dacht zo van als Jij zo met een andere Guy zou doen zou ik boos worden.
Daarna zag ik je,je middelvinger opsteken en saiff kwam me die barie al geven.
Ik volgde je en zag je die chick in elkaar slaan eerst liet ik je gewoon dacht die meid is niet mijn hoofdpijn maar ze lag al knockie op de grond en je wilde d'r nog trappen dus tilde ik je op en nu zitten we hier en wil je niet praten.Gaat er niet om dat ik niet wil praten je hebt al geluk dat ik je hier niet heb geslagen of voorschut heb gezet. Ik wil gewoon verder genieten van m'n avond zover het kan en thuis zien we wel verder. Bedankt nu kan ik hier weer weg en ik liep naar de deur.
Sergio trok me terug tegen zich aan en gaf me een intense kus en fluisterde in m'n oor ' ik hou van je mami' ik bloosde lichtjes en liep naar de eerste en de beste deur die ik zag en vervolgens niet open ging.
Het is die deur babe komt ervan als je weg wilt lopen van mij eh. Er verscheen een glimlach op z'n gezicht wat hem nog mooier maakte dan hij al is. Ik keek hem aan en deed vervolgens de goede deur open en liep terug naar onze plek waar we zaten.
Vanity zat er niet alleen saif en nog wat jongens. Ik weet het m'n broertje is soms echt een klootzak maar geloof me deze Guy is sowieso real met je en vorige keer heeft hij echt niks gedaan toen wij alleen weg waren.
Ik glimlachte zwak en zei ja. Saiffedine gaf me een knuffel en kus op m'n wang. Na 15 min zitten kwam Vanity me halen om te gaan dansen maar ik weigerde had niet echt meer zin. Daar integendeel gingen Sergio en die andere jongens wel de dansvloer op zei genoten pas echt en ik zat hier zo lonely met m'n grey Goose. Ik stond op en zag Sergio verderop bij de bar staan praten met een jongen.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...