Flashback
Hij veegde z'n tranen boos weg en Schopte een vaas kapot daarna sloeg hij een gat in de muur.Sergio rustig alsjeblieft zei ik smekend en trok aan z'n arm.
Nee Chanaira sorry.. hij deed snel z'n schoenen aan en pakte z'n autosleutels.
Terug naar nu
Nadat ik alles aan Vanity had uitgelegd want ja ze wilde natuurlijk alles weten ruimde ik snel het glas op.Voor nu laat ik Sergio maar met rust hij is teleurgesteld in zich zelf maar het komt goed ik hou sws van hem en hij heeft inderdaad niet goed gehandeld toen met dat ding van Samira maar dat hebben we al besproken alleen zit hij er nog mee dat wist ik nooit. Zolang hij maar geen gekke dingen gaat doen..
Het is nu al 20:36 en Sergio is nog steeds niet thuis Saiffedine en Vanity zijn al weg ik maak me nouja niet echt zorgen omdat ik weet dat Sergio een verstandige jongen is maar alsnog ga ik hem zoeken.
Ik trek snel m'n licht grijze nikepak aan met mijn Wit roze Nike Performance 2015 ik doe m'n haar in hoge knot en pak mijn Autosleutels en telefoon ik sluit het huis goed af en loop naar de garage ik kies 1 van de zovele auto's van Sergio ik ga voor de bmw i8 zwart.
Oke ik weet precies waar deze kill uithangt Shisha lounge van z'n oom.
Parkeer de auto voor de shisha lounge en stap uit ulgh ik haat t echt om alleen naar binnen te gaan word je weer bekeken tfoe.
Ik loop naar binnen en zie meteen al die goedkope kehba's bij jongens op schoot of aan ze hangen vies gewoon voel me hier never thuis.
Er word aan m'n arm getrokken het is Sergio's oom Achmed echt m'n mattie hij is zo gaande. "Is niks voor jou hier he" zegt hij lachend. Nee niet echt nee zeg ik lachend.
Oom achmed is Sergio hier ?
Ja hij is achter kom loop mee ik loop mee en hij doet de deur open Sergio's oom knipoogt en loopt weer weg.Sergio zit op een bank met een jointje z'n ogen zijn helemaal rood hij heeft sws ook gehuild.
Sergio wat doe je jezelf aan weet je hoeveel pijn het mij doet om je zo te zien zeg ik gebroken..
Naira ik ben gewoon fout geweest ik heb je het verteld maar ik zit er gewoon echt mee want ik zou zelf nooit willen dat mijn vader zo zou doen tegen mijn moeder m'n moeder is echt m'n koningin en ze hoort met respect behandeld te worden jij bent mijn prinses dus je hoort ook met respect behandeld te worden..
Oke ja je bent fout geweest maar daar hebben we het toch al over gehad serry het was toch al goed we hebben het rustig aangedaan je hebt je excuses aangeboden en ik hou zoveel van je. Sergio weet je wat mij nog meer pijn doet ? Jou zo zien ik wil de blije Sergio van mij.
Hij stond op en hield me stevig vast.
Hij drukte een liefdevolle kus op m'n lippenEr kwam een jongen binnen lopen.
Ey Serr ben je na jaren weer bezig mer een kehba zei hij lachend.
Ik draaide me langzaam om "pardon" hoe noemde je me net herhaal het.
Hij keek raar "hoer zo noemde ik je ben je toch ook of niet?"Deze jongen haalt het bloed onder m'n nagels vandaan als ik hem nu in elkaar sla is het klaar.
Ik hoer ik lachte en keek daarna direct weer serieus. Zie ik eruit als een kaolo hoer ?
Uhm nee niet bepaald wel mooi meisje zou gewoon kunnen Sergio heeft hayek veel meisjes die aan hem hangen.
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...