63.

1.1K 77 10
                                    

Flashback
Ik stond op van de vloer en spoelde mijn mond met water.
Chanaira wanneer ben je voor het laats ongesteld geweest? Vroeg Kyara en keek me doordringend aan.

Uhm tijdje geleden zei ik zachtjes.
Kyara en Alison keken elkaar aan en toen naar mij.
wat is er ?? Vroeg ik paniekerig.
Ze zeiden nog steeds niks toen pas drong het tot me door.

Huh nee ben ik zwanger ? Nee toch..
Terug naar nu
Ik kan niet zwanger zijn zei ik zacht zo zacht dat ik mezelf amper kon horen..
Heb je het gedaan met Sergio ???? Vroegen Kyara en Alison tegelijk. Vanity keek me alleen maar aan vol spanning.

Ik knikte beschaamd. Ohh bitch je verteld me gewoon niks ! Riep Vanity
Ja sorry..
Wanneeeer riep Alison
'En hoe was het vertel me tot in de details ' zei kyara.

Houden jullie op man met die vragen alsjeblieft. 'Oke vertel dan op z'n minst wanneer' zei Vanity.
Je weet toch die ene dag dat je kwam om je weet wel die dag gingen we naar een hotel en toen is het gebeurd maar ik weet niet als ik zwanger ben dus doen jullie rustig hoor.

Heb je zwangerschaps test hier thuis ?? Vroeg Vanity.
'Ja'
Wat sta je hier nog yallah loop naar boven a hmara. Zei Alison
Ik liep naar boven naar de badkamer de meiden volgde me. Ik deed m'n ding en kwam weer uit de badkamer.

Ik ben zwanger.. zei ik zacht.
Ze besprongen me alle drie en knuffelde me dooodd.
Ey zusters ik wil nog niet dood eh. M'n meisje krijgt gewoon een baby oh damn' zei Vanity met tranen in d'r ogen waardoor ik zelf ook tranen kreeg.
Tante Vanny & Tante Kiki & Tante Ali. Zei ik lachend door me tranen heen.

We liepen naar beneden.
Hoe ga je dit vertellen aan Sergio ? Vroeg Kyara.
Kijk ik had weekje geleden zo een boekje gekocht waarin staat dat hij Papa word enzo weet niet hoe ik uit moet leggen. Ik weet niet hoe laat hij thuis komt, want hij is met Samir weg maar dan ga ik het op tafel leggen zodat hij het kan zien en ja verder zien wel.

Zo leukk Sergio gaat echt blij zijn.

We spraken nog wat bij en zo rond tegen 8 uur gingen ze weg ik sloot de deur achter me en ging op de bank zitten. Besef ik ben gewoon zwanger thank god for this special momentttt.

Ik belde Sergio op.
Hey mop hoe laat ben je thuis?
Ik ben al omw ben er met een kwartiertje is er wat ?
Nee, nee vroeg het me gewoon af.
Hm oke ben zo thuis ja.
Ja.
Ik hing op hij is waarschijnlijk zwaaar geïrriteerd want hij neemt nooit zo op maar maakt niet uit daar zal hij straks anders over denken.

Ik besloot het boekje op de trap te leggen en liep naar boven ik deed m'n pyjama jurk aan en ging liggen op bed ik sloot mijn ogen maar kon niet in slaap vallen. Kort daarna hoorde ik de deur open gaan Sergio kwam boos binnen hoorde ik. Kk zemmer breek Dalijk z'n fucking kk bek riep hij boos. Ik hoorde nog iemand praten zeker Samir.

Ewa broer ik ga naar oss man doe rustig saff?
Ai Sergio sloot de deur. Ik hoorde de trap lichtjes kraken maar dat stopte al weer snel.
Ik deed mijn ogen dicht en wachtte vol spanning af. Ik hoorde dat hij naar boven liep hij opende de kamer deur en deed het licht aan.

Naira ? ' Jah '
Ben je echt zwanger ?
Ik knikte met een rood hoofd.
Nee je maakt geen grap met me ik ben serieus he Chanaira je weet het.
Jaahaa je word vader babe!
Sergio liep de kamer uit met zijn handen op zijn achterhoofd en liep daarna de kamer weer in.

Ik stapte uit bed en knuffelde sergio stevig.
Ik besef het niet man ik word gewoon vader volwassen tijden nu.
M'n vrouwtje is gewoon zwanger van mij ik ben echt blij serieus. Wie weet dit allemaal al en sinds wanneer weet je dit ?

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu