FLASHBACK
Ey faka broer gefeliciteerd met je wifey man ik vroeg laats d'r nummer is bios maar ze zei "nee ik heb een vriend "op een hc manier. Zo hoort het te zijn. Zij is real geloof me blijf bij d'r ik wacht op m'n neefjes en nichtjes en op het huwelijk kom d'r voorstellen aan de fam. Love man.
Je leest nooit die gesprekken van mij met die meids he ?
Nee dat zijn jou zaken niet de mijne ik vertrouw je dusja
Hier je telefoon lees dit maar van je neef.
Hem moet ik opnieuw meeten moet wel m'n excuses aanbieden.Bonochi Anouar.
Sribi switie Chanaira.TERUG NAAR NU
Goedemorgen Schatje
Goedemorgen Anouar,Lekker geslapen ? Jaa sws als ik naast jou lig en he Chan m'n prinsesje. Awh zo lieff het is m'n birthday ik ga precies niks doen blijf rustig thuis en ik weet niet wat jaden gaat doen dusja .
Pov Anouar
Hmm Chanaira gaat d'r dag van d'r leven krijgen Sfb broederliefde la rouge dj Edson dj Freddy Moreira Dj Ghennesis en natuurlijk d'r brass band en nog veel meer Jayden en Chanaira gaan genieten Dacht ik bij mezelf
Jayden weet alles al maar Chanaira nog niet grote verrassing dus ze moet alleen nog d'r mooie kleren aan doen die ik voor d'r heb gekocht alles komt goed.
Ze is nu naar de stad met Luciano en Chav zodat we alles kunnen regelen.
"Ewa broer" faka emms (jaja emms van Broederliefde is m'n neef ) "dus is surprise party voor je wifey ?" Ja man goede fissa word sws Lit waar is de rest ? "Ze zijn ff stadje moesten nog wat regelen ofzo" oh aii.
Laatste dingen zijn geregeld nu omw zaal dresscode is spijker,wit of zwart rood
-
POV CHANAIRA
Ey ik ben moe broertje kom we gaan naar huis "chaaaavvvv " roep ik jaa Mattie doe rustig ik ben hier a ezel. Kom we gaan naar osso ben moe, " je kan beter rustig doen want je dag is nog laang niet voorbij vriendin ! We gaan feesten tot we erbij neervallen.Ik snapte niet waar ze het over had dus ik liet het maar. Ergens ging er wel een lampje branden want de boys deden super vaag thuis en Anouar was er ook niet helemaal met z'n gedachte bij en hij was gestrest vanochtend anyways omw home omkleden want we gaan ze3ma "uiteten geloof er niks van maar t kan opzicht wel.
Aangekomen bij restaurant tenminste dat is wat ik dacht werd m'n blinddoek voor mijn ogen weggehaald...
SURPRISE CHANAIRAAA !
OMG OMG OMG
HAPPY BIRTHDAY CHANAIRA & JAYDENer kwam een brassband precies zo als ik het wou hebben (nu denk je vast van hoezo je wist niet eens dat er feest was. Ja klopt maar ik had wel m'n plannen voor als ik 18 werd)
-
Mijn avond was geweldig bedankt mensen voor jullie komst Jayden en ik hebben heel erg genoten met heel veel dank aan Terrence, Anouar mijn mama , mijn vriendinnen en Jayden want zonder jullie was er ook niks ! En bedankt voor alle optredens helemaal perfect! broederliefde,Sfb,Sevn La rouge alle dj's en iedereen is gewoon teveel om op te noemen.
Iedereen wel thuis en bedankt !
Er werd geklapt en de zaal liep leeg
Ik ben kapot zei Jayden ja ik ook maar het was wel leuk nu nog opruimen..
Neee wat denk jij riep Anouar er zijn schoonmaaksters.
het is inmiddels al 04:07 alles is al opgeruimd tijd om naar huis te gaan.Eeyy Raygelo wacht even !
Sorry van laatst ik hoefde niet zo te reageren maar ja het gaat gewoon vanzelf weet je..
Ik had je app gelezen die je naar Anouar had gestuurd."Is niet erg jammer dat zo weinig meisjes als jou zijn" zei hij en liep weg.
Bruh heb ik wat verkeerd gezegd ? Naja fuck het.
Wat is er vraagt Sergio
"Hm niks". Jawel er is wel iets en je gaat het me zeggen nu ! Er is niks ergs doe rustig je weet toch dat van Raygelo dat ik zo had gereageerd ? "Ja?" Ik riep hem net om me te verontschuldigen maar hij deed zo droog en liep weg dat was het.Kom we gaan ben moe ik wil naar huis en ik heb honger !
Heledag heb jij honger zegt Sergio lachend en slaat een arm om me heen terwijl we naar buiten lopen.
Anouar kijkt ons vies aan en gaat naar zijn eigen auto. Ik kijk Sergio aan voordat ik iets kan zeggen zegt hij al " ja Anouar word heeel snel jaloers ik weet het vroeger ook al.
Hmm oke Anouar kan ik bij je in de auto ?
Nee zie je niet dat het vol is ? Ben je blind
Anouar kan je normaal doen ?! Je doet alsof ik je wat aan heb gedaan ofzo altijd doe je zo kaolo jaloers ik..ik.. Weet je wat laat maar is al goed. "Ja donder op van hier ga maar naar je Sergio A kehba "Hoe praat je zo tegen m'n zusje ben je gek in je mpp hoofd ofzo Chanaira is zeker geen hoer weet wat je zegt.
Ey Sergio kom laat hem maar zeg ik rustig mijn ogen stralen alleen maar woede uit
"Chan doe rustig alsjeblieft " ik word alleen maar nog bozer. Sergio laat me met rust. Ik loop naar de eerste beste deur die ik zie en sla het kapot er zit een groot gat in.Jayden en Sergio pakken me vast en proberen me te kalmeren wat niet lukt. Ik zie Anouar z'n hoofd weer en word nog bozer ik sla het raam kapot van het gebouw er komen een paar jongens omheen staan. Ey met haar wil je geen ruzie zegt een jongen genaamd Mo. Is gewoon Badr Hari 2.0 een paar jongens lachen zelfs m'n broers. Zijn duidelijk matties van ze. De eigenaar van het gebouw komt naar buiten de jongens leggen het uit en de man kijkt me aan. Ik kijk hem scheef aan en ga zitten.
Ik kijk naar m'n hand helemaal onder het bloed ik voel niet eens de pijn alleen de pijn in mijn hart.. Is dit wat ik verdien ?
JE LEEST
Veranderd✔️
Teen FictionChanaira is een meisje van Surinaamse Kaapverdiaanse & Marokkaanse afkomst die geen grappen maakt met niets of niemand tot dat ik hem ontmoette. Mn hart ging sneller kloppen toen ik hem zo zag, m'n hart stond ff enkele seconden stil. Zo mooi zo sch...