21.

1.4K 76 7
                                    

FLASHBACK
Waarom loop jij eigenlijk met pistool en waarom heb je zoveel geld op zak je weet dat ik gewoon alles voor je koop anyways ik wil antwoord op mijn vraag.

Nou laat me vanaf het begin beginnen..

TERUG NAAR NU
Nou kijk mijn vader zat toen der tijd in een motor club Genaamd "No Surrender" en ja je weet wel die mannen zijn geen lieverdjes.

hij was een paar mannen nog geld verschuldigd van een andere motor club "Satudarah" maar hij deed lang om het geld terug te geven. Of beter gezegd hij wou het geld niet geven dus deden de mannen een overval thuis bij ons.

De man bedreigde m'n Pa met "als je het geld nu niet geeft nemen we je dochter mee en dan weet je zelf wel wat gebeurd met haar" terwijl hij me vast pakte en pistool gericht hield op mijn hoofd

Ik dacht echt dat dit het einde van mijn leven was.

"Waar waren je broers en mams?"

Mn broers waren ergens buiten ofzo en mijn moeder die was ook gepakt door leden van Satudarah maar dat wisten we op dat moment nog niet.

M'n pa gaf het geld aan ze en 1 van de mannen sloeg spullen kapot.

En die spullen waren echt duur m'n vader werd echt boos en begon te vechten met die man terwijl die andere man nog steeds een pistool tegen me hoofd aan hield.

Ik had niet eens tranen meer ze waren gewoon op. De man lag daar op de grond. M'n vader schreeuwde en schold ze uit en liep met een pistool op die man af die mij vasthield.

Als je me dochter nu niet los laat schiet ik je kapot niet alleen jou maar je hele familie.

De man liet me los  en zo verlieten ze het huis.

Ze reden op hoge tempo weg. M'n vader hield me stevig vast en knuffelde me alsof dit de laatste keer was.

Opgegeven moment kwamen Terence en Jayden lachend binnen. Toen ze het huis en ons zo zagen vroegen ze geschrokken en boos wat er gebeurd was. We vertelden het verhaal en opeens kreeg me vader een berichtje van een onbekend nummer.

Bericht
0612345678: als je je vrouwtje nog wilt zien kan je beter naar dit adres komen nu.

Dus zonder twijfels stapte we direct in de auto en reden naar het adres het was een verlaten industrie terrein. We liepen snel naar binnen en troffen m'n ma daar aan ze was vastgebonden en in elkaar geslagen.

We brachten haar naar huis en ik verzorgde haar goed. ziekenhuis was geen optie want dan zouden we het alleen maar erger maken en dat soort tihs.

Mijn moeder was zo boos en sloeg m'n pa met alle kracht die ze nog over had (dat was niet veel) en zei huilend " serginio hoe vaak heb ik je niet gesmeekt om te stoppen hoe vaak" schreeuwde ze ik wil dat je m'n huis verlaat dat je ons verlaat voordat je mijn kinderen in nog meer gevaar brengt.

dit gaat nog eens je dood worden als je zo door gaat serginio maar voor nu " daar is de deur.

Sinds dien heeft m'n vader ons verlaten. Ik heb dagen niet geslapen niet gegeten scorro verwaarloosd. Ik ging toen maar op kickboksen om al me agressie te uiten en op voetbal.

Veranderd✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu